10

254 11 8
                                    

POV Harper

"Je kan me niet de hele avond opgeilen, en dan verwachten dat ik er niks van wil proeven."

Zijn woorden geven me rillingen lang mijn rug. Ik probeer met al mijn kracht Kyle van me af te duwen, maar hij is te sterk. Zijn hand glijd over mijn nek langs mijn rug. Zijn hand vind de rits van mijn jurk en maakt hem in een beweging open.

Ik blijf verstijft stil staan en laat de tranen langs mijn wangen lopen. Ik probeer om hulp te roepen, maar krijg geen geluid uit mijn keel. Ik probeer te accepteren dat dit gebeurd. Dit is in geen enkele mogelijkheid goed te praten, maar ik hoop dat het op deze manier gewoon snel voorbij is. Dan hoor ik ineens een bekende stem.

"Ga van haar af!" Ik draai mijn hoofd naar de kant van de straat en zie Harry met grote passen op ons af lopen. "Rustig maar, we waren gew-" Kyle wordt van me afgeduwd en Harry komt tussen ons instaan, met zijn rug naar me toe. Dan haalt Harry uit en geeft Kyle een klap in zijn gezicht waardoor Kyle opzij moet stappen op zijn evenwicht te bewaren. Uit schrik hap ik naar adem. Ik kan van achter Harry nog net zien dat Kyle een bloedneus heeft, en een scheur in zijn lip.

Dat was een goeie klap Hazza.

"Ga weg en laat me je nooit meer bij haar in de buurt zien." Zegt Harry op een stenge, maar kalme toon. Als Ik Kyle de steeg uit zie rennen, dringt het allemaal tot me door. Ik laat me door mijn benen zakken en ga op de grond tegen de muur aan zitten, Met mijn benen tegen mijn buik getrokken. Ik begraaf mijn gezicht in mijn handen en begin te huilen.

Ik voel hoe Harry naast me komt zitten. Hij legt zijn ene been voor mijn voeten neer en zijn andere been achter mijn rug. Hij slaat zijn armen om me heen en ik laat mijn hoofd tegen zijn borst vallen.

"Het is oke. Ik ben bij je, je bent nu veilig."

We blijven zo een tijdje zitten zodat ik rustig kan worden. Dan hoor ik drie paar voeten de steeg in lopen. "Wat is er gebeurd?" Hoor is Louis zeggen als de jongens voor ons staan. Ik draai mijn hoofd zodat ik ze aan kan kijken terwijl ik mijn hoofd tegen de borst van Harry laat liggen.

Zodra ze zien dat ik heb gehuild zie ik ze een voor een bezorgd naar me kijken. Dan merkt Naill ineens de rits van mijn jurk op die nog steeds open staat.

"Mijn god, Harper ben je oke?" Hij komt naast me zitten en ik vlieg in zijn armen en begin opnieuw te huilen. Harry verteld wat er is gebeurd en ik vertel dat ik oke ben.

"Zeker weten, heeft hij je geen pijn gedaan?" Ik schud mijn hoofd. "Alleen een beetje last van mijn rug."

"Kom dan brengen we je naar huis." Ik knik en Naill helpt me overeind. In stilte lopen we met zijn vijven naar huis. Thuis aangekomen plof ik meteen op de bank en voel ik de vermoeidheid toeslaan.

POV Naill

Vrijwel meteen nadat we thuis zijn gekomen is Harper op de bank ik slaap gevallen. Harry heeft haar even later naar bed gebracht en is bij haar gebleven.

"Ik had bij haar moeten blijven. Ik had dit moeten voorkomen." Ik loop ijsberend door de woonkamer. "Het is oke Niall, we hadden hier allemaal niks aan kunnen doen. En het is uiteindelijk allemaal goed gekomen." Zegt Louis. Hij en Liam proberen me al een half uur te kalmeren.

"Ja ik weet het, maar ik ben haar grote broer. Ik ben de gene die er voor moet zorgen dat ze überhaupt niet in situaties zoals deze beland." Ik plof naast Liam op de bank. "Ze verdient dit niet, ze heeft al genoeg mee gemaakt. Ik steun mijn ellebogen op mijn bovenbenen en sla mijn handen voor mijn gezicht. "Ik ben de slechtste grote broer ooit"

POV Harry

Ik lig op mijn zij naast Harper in bed. Sinds ze in slaap is gevallen is ze niet meer wakker geweest. Daarna ben ik bij haar gebleven, ik vond dat ze na vanavond niet alleen zou moeten zijn.

Ze ziet er zo vredig uit als ze slaapt. Als je niet beter zou weten zou je bijna denken dat ze een perfect leven heeft. Je zou denken dat ze is opgegroeid in de perfecte familie en dat ze altijd een grote groep vrienden om zich heen heeft. Je zou denken dat ze altijd vrolijk is en en nooit een tegenslag in haar leven heeft.

Maar als je even iets verder kijkt kom je er achter dat het helemaal niet zo is. Dan kom je er achter dat ze eigenlijk heel eenzaam is. Ze heeft alleen Niall en haar enige vriendin is er niet meer. Ik Louis en Liam zullen er natuurlijk ook altijd voor haar zijn, maar dat is toch anders.

Je zou kunnen zeggen dat ze geluk heeft dat ze het auto ongeluk overleeft heeft maar ik denk niet dat Harper dit zelf ook ziet. Ze heeft haar rug gebroken, deze is goed genezen maar door zenuwbeknellingen heeft ze 24/7 pijn en is ze amper in staat dingen voor zichzelf te doen. Ze heeft een trauma opgelopen waardoor ze niet meer in een auto durft te stappen.

Harper verdient dit niet. Ze stond altijd zo positief in het leven en dat is haar nu allemaal ontnomen. Als ik haar plaats in kon nemen zou ik het meteen doen.

"Waar denk je aan?"

Ik schrik wakker uit mijn gedachtes door Harpers zachte stem.

"Niks bijzonders." Ik veeg een pluk haar uit haar gezicht. "Hoe voel je je?"

"Wel oke. Mijn rug doet zeer maar dat is alles." Geeft Harper als antwoord. Ik knik en geef haar een kleine glimlach.

"Ik wil je nog bedanken." Zegt ze dan na een korte stilte.

"Waarvoor?"

"Gewoon. Voor alles." Ik kijk haar vragend aan. "Voor hoe je er altijd voor me bent als ik het even niet meer aan kan. En voor hoe je het voor me opnam vanavond."

Ik schenk haar een dankbare glimlach en leg mijn hand op haar wang. "Alles voor mijn Angel. Ik weet dat als de rollen waren omgedraaid, dat je het zelfde voor mij zou doen."

Harper glimlacht verlegen en haalt haar blik voor het eerst sinds het begin van ons gesprek weg van mijn ogen. Ze krijgt een rilling en trekt de deken iets verder over zich heen.

"Heb je het koud?"

Harper kijkt weer in mijn ogen en knikt vermoeid met haar hoofd als antwoord op mijn vraag.

"Kom hier."

Ik open mijn armen en Harper schuift dichter naar me toe. Ik sla mijn armen om haar heen en Harper legt haar hoofd om mijn borstkast. Zo blijven we samen liggen, in een fijne stilte en niet veel later vallen we allebei in slaap.

HEY GUYS. daar is weer een hoofdstukje voor jullie. Ik heb eigenlijk niet veel te vertellen vandaag dus ik hou het lekker kort.

In de volgende hoofdstukken zal je een paar nummers van de albums van Harry en Niall tegen komen. De albums die ze in dit boek zullen uitbrengen komen niet overeen met de albums die ze in real life hebben uitgebracht. Zo zal bijvoorbeeld het album van Harry bestaan uit liedjes van HS1 en Fine Line

Nou dat was hem weer.

Joe Joe

x -F

x -F

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Sunflower [H.S]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu