Prihlásení

236 6 6
                                    

Meno - Vanhalle Sangvin

Vek - 18 rokov

Povolanie - pouličná zlodejka

Spoločenské postavenie - 5

Provincia - Geneva

Rasa - zveromág

Výška - 170cm

Váha-49 kg

Povaha- Nerešpektuje žiadnu autoritu, celý život sa snaží o to aby prežila a stará sa len sama o seba. Je veľmi podozrievavá. No jej nepríjemná povaha je len maska, pod ktorou sa skrýva mladá zronená žena s nesplnenými túžbami a snami.

Niečo o - Ako 12 ročná bola vykopnutá z domu a pridala sa k pouličným gangom. Na obranu používa vreckový nôž. Jej obľúbená podoba je krkavec, takto sa dokáže rýchlo vypariť, keď ide do tuhého. Živý sa tým čo ukradne a v bohatom meste o to veru nie je núdza. Nedá sa len tak ľahko chytiť. Miluje hviezdy, mesačný svit.

Vzhľad - opálená pokožka, po pás dlhé čierne vlasy s jedným zablúdeným červeným pramienkom, zvyčajne zapletené v strapatom vrkoči. Tmavohnedé oči. Na pravom líci má jazvu po jednej so svojich pouličných bitiek.

Hrá SgaileNarmin


Meno - Tywyn Coedwig

Vek - 19 rokov

Povolanie - bojovníčka

Spoločenské postavenie - 2

Provincia - Tavarile

Rasa - Elf

Výška - 180 cm

Váha - 56 kg

Povaha - Tichá osoba často zahĺbená do seba. Je melancholik a jej povaha má aj slabé črty flegmatika. Je inteligentná a zo zvyku neverí nikomu.

Niečo o - Od kedy jej zomrela mama neprehovorila s nikým iným ako otcom. Hnev a smútok či sklamanie si často vybíjala v boji a nakoniec sa tak zdokonalila, že ju v 16 prijali ako bojovníčku. Nikdy nemala problém zabíjať zlých ľudí alebo nepriateľov. Ani raz za svoj život nezvažovala svadbu, lebo mala v pláne celý svoj život prežiť na bojisku. Vo svojom voľnom čase sa rada prechádzala hlboko v lese a rozprávala sa sama so sebou alebo načúvala prírode... nikdy, ale nezanedbávala učenie a neznášala ľudí.

Vzhľad - Aj napriek tomu, že väčšina elfov má dlhé vlasy ona si ich v 16 ostrihala tesne pod bradu, lebo sa podľa nej neprakticky bojuje s dlhými. No aj napriek tomu boli krásne a sfarbené do karamelovej farby. Oči mala vždy zvláštne vo fialkových odtieňoch. Ak sa do nich niekto zadíval mal pocit, že v nich vidí smútok. Pery mala odjakživa vínovo červené no keď si požičiavala silu prírody bledli jej a preto ich už nemala také sýte. postavu mala, ale typickú vysokú a štíhlu. Veľa ľudí jej hovorilo, že je krásna no ona sa o svoj zovňajšok nikdy nezaujímala.

Hrá SHUTUUUPclovek


Meno a priezvisko – Augustus Evergreene

Vek - 23

Povolanie - liečiteľ

Spoločenské postavenie - 3. vrstva

Provincia - Lottis

Rasa - elf

Výška - 180 cm

Váha - 75 kg

Povaha - Je tvrdý, nedá na sebe znať svoje emócie, no vnútri je naozaj veľmi starostlivý, má rád prírodu, zvieratá a vždy sa stará o druhých ako o seba. Je veľký romantik a introvert, samotár. Jeho zlé vlastnosti sú asi tie, že ho ľahko premôže strach, má rešpekt pred bohatými ľuďmi a nechá sa využívať, má nízke sebavedomie. Tak isto medzi jeho zlé vlastnosti patrí, že má predsudky. Nenávidí bohatých ľudí, myslí si, že to oni môžu za ničenie prírody a že môžu za rôzne vojny.

Hra osudu  RPGWhere stories live. Discover now