Najrozšírenejšie rasy v kráľovstve sú ľudia a elfovia.
Ľudia – Najobyčajnejšia rasa, nemá žiadne schopnosti, ich výzor môže byť rôzny.
- @Nelssie-G
- @Anakine_28
-
-
-
Elfovia – Vznešená rasa, dožívajúca sa podstatne dlhšieho veku, ako ľudia. Obvykle sú vyššieho vzrastu, majú ostrejšie rysy tváre a ich uši sú jemne zašpicatené. Sú veľmi spätí s prírodou. Nemajú žiadne významné schopnosti, okrem toho, že si z prírody dokážu vziať energiu, no i jej nejakú odovzdať. Prípadne dokážu prinútiť rýchlejšie rásť nejaké rastliny. Je to dosť individuálne.
- @girlflungoutofspace
- @Nelssie-G
-
-
-
Morské panny – Nežné stvorenia ženského pohlavia, žijúce vo vode. V ich prirodzenom prostredí, čiže vo vode majú namiesto nôh mocný chvost (plutvu). Keď sa dostanú na súš, ich chvost sa premení na nohy. V takejto podobe sú ale trochu nemotorné, a bez vody nevydržia dlho. Musí sa im taktiež uznať, že väčšina z nich má vskutku nádherný hlas.
- @Anakine_28
Víly –Nežné bytosti nižšieho vzrastu, žijúce najmä v lesoch, starajúce sa o harmóniu v prírode. Väčšinou sú okrídlené. Niektoré z nich ovládajú pár základných kúziel.
-
Anjeli – Vznešené bytosti s krídlami, ochraňujúce ľudstvo a bojujúce na strane dobra. Sú nesmierne milý a obetavý, no nájdu sa i dosť pyšní jedinci.
- @girlflungoutofspace
Démoni – O tejto rase sa vie len málo. Je známe, že démoni sa držia ďalej od ostatných rás a ich srdcia planú zlobou a nenávisťou.
-
Čarodejníci, mágovia – sú to ľudia so silnými nadprirodzenými schopnosťami. Delia sa na 3 skupiny:
Biely mágovia (väčšinou zástanci dobra, ovládajúci čistú, bielu mágiu),
-
Čierny mágovia (väčšinou zástanci zla, ovládajúci temnú, čiernu mágiu)
- @Nelssie-G
Zveromágovia (inak nazývaní aj ako animágovia, dokážu sa meniť na zvieratá)
- @SgaileNarmin
Altheani – táto rasa je nesmierne podobná ľuďom, až na to, že starnú trochu pomalšie. Majú bledú pokožku, obyčajne sú stredného až nižšieho vzrastu a dokážu dotykom liečiť zranenia. Väčšina z nich je taktiež dosť spojená s prírodou. V dnešnej dobe je ich však podstatne menej.
-
Existujú i kríženci. Je ich však veľmi málo.
-
Elfov i ľudí môže byť v hre neobmedzene, no z každej inej rasy iba jedna postava
VOUS LISEZ
Hra osudu RPG
AléatoireIde v podstate o fantasy selekciu! Svet zvaný Asterium je krajina, plná rôznych magických bytostí . Panuje tu mocný kráľ Benedictus, no jeho vláda sa má onedlho skončiť. Preto poveril kráľovského hvezdára, aby podľa toho, čo vravia hviezdy vybral...