Kráľovská rodina:
Kráľ, Benedictus Aedeus Calimer – 46 rokov.
Nad krajinou vládne tvrdo a neústupne, ľudia majú pred ním rešpekt. Je to sebavedomý, neľútostný človek, neustále túžiaci po väčšom uznaní, či bohatstve. Zbožňuje, keď má nad ľuďmi prevahu, akonáhle sa však objaví niekto mocnejší, ako on, razom sa z neho stáva zbabelec. Je však i pracovitý a svedomitý. Všetko, do čoho sa pustí i dokončí a rovnakú disciplínu vyžaduje aj od ostatných. Je to čarodejník, oplývajúci silnou, čiernou mágiou.
Je vysokej, zavalitejšej postavy. Jeho vlasy sú čiernej farby, no kde – tu sa nájde už aj nejaký šedivý. Nie zrovna priateľský výraz jeho tváre dotvárajú tmavomodré oči.
Kráľovná, Carmen Calimer – 42 rokov.
Nerada sa ukazuje v spoločnosti, je veľmi tichá, uzavretá a zádumčivá. Je však i nesmierne láskavá, citlivá, chápavá, a hoc pôsobí dojmom krehkej ženy, v skutočnosti je nesmierne silným človekom. Nadovšetko miluje svoje deti a pre dobro ostatných by spravila prvé posledné. Rada číta.
Jej postava je chudšia a priemerne vysoká. Keď sa zahľadíte do jej tváre, máte možnosť v nej uzrieť nehu, ktorá sa jej odráža i v prívetivých, modrých očiach. Neobyčajne dlhé, hnedé vlasy jej v jemných vlnkách splývajú okolo útleho tela. Je to vskutku nádherná žena. Len jej príliš bledá pokožka nepôsobí veľmi zdravím dojmom.
Korunný princ, Orion Aedeus Calimer – 22 rokov
Po otcovi zdedil istú neľútostnosť a rezervovanosť. Je však i inteligentný a v hĺbke svojho srdca i láskavý, ako jeho matka. Jeho dôveru si je však pomerne ťažké získať. Je to človek zbožňujúci chvíľky strávené osamote a čítanie kníh. Snaží sa naplniť otcove túžby a dúfa, že keď zasadne na trón, panovať bude múdro a spravodlivo.
Je vysoký, má kratšie, čierne vlasy a jeho tvári dominujú chladné, modré oči.
Princezná, Ophelia Fleur Calimer – 19 rokov
Nesmierne priateľské a spoločenské žieňa, rozdávajúce úsmevy na všetky strany. Je obetavá, milá, nekonfliktná i citlivá. Dá sa o nej povedať, že je tak trochu snílkom, nemá však nikoho, s kým by sa mohla o svoje myšlienky podeliť. Je optimistická a emocionálna, no i zodpovedná a v ťažkých situáciách sa vždy snaží konať s pokojom. Taktiež si celkom rada číta, oveľa radšej však trávi čas v prírode.
Výškovo by sa dala radiť k nižšiemu priemeru. Nádherné kučery hnedej farby, ktoré zjavne zdedila po mame jej ladne spadajú až po lopatky. Ružové, plné pery má obvykle zvlnené do milého úsmevu, ktorý sa jej často odráža aj v belasých očiach.
Vypísané sú tu len základné vlastnosti kráľovskej rodiny a ako ich vníma okolie. Bližšie spoznať ich však musíte sami :)
STAI LEGGENDO
Hra osudu RPG
CasualeIde v podstate o fantasy selekciu! Svet zvaný Asterium je krajina, plná rôznych magických bytostí . Panuje tu mocný kráľ Benedictus, no jeho vláda sa má onedlho skončiť. Preto poveril kráľovského hvezdára, aby podľa toho, čo vravia hviezdy vybral...