Aneb zbytočné postavy, ktoré budete môcť v hre párkrát stretnúť. :D :D
Slúžka, Jenny River – 18 rokov
Nesmierne milé a komunikatívne dievča, ktoré je za každú srandu a dokáže sa zarozprávať takmer s každým. Svoju prácu si však robí naozaj svedomito. Je to kríženec človeka a morskej panny.
Je nižšej postavy, má blond vlasy a modré oči.
Slúžka a pomocníčka liečiteľky, Inane Zefra – 19 rokov
Je od narodenia slepá. Zámok však pozná lepšie, ako čiary na svojej vlastnej dlani a taktiež je veľmi pracovitá. Je i nesmierne láskavá, tichá, inteligentná, empatická a obetavá. Šťastie svojich milovaných vždy kladie pred svoje vlastné. Nech sa deje čokoľvek, s radosťou vám pomôže, ak o to vy sami budete stáť. Veľmi rada spieva, trávi čas v prírode, či s drakmi a je nesmierne umelecky nadaná. Je to altheanka.
Má nižšiu postavu, bielu pleť, dlhé, hnedé, kučeravé vlasy a prívetivé, modré oči.
Slúžka, pracujúca najme pri drakoch, Delta Amarilis mornar – 37 rokov
Uzavretá, tichá, občas zľahka nepríjemná osoba. Je nesmierne pracovitá a disciplinovaná, čo vyžaduje aj od ostatných. Vyzerá to tak, že si viac rozumie s drakmi, ako s ľuďmi. Nerada sa zdržuje v spoločnosti. Vie veľmi dobre bojovať.
Je vysoká a štíhla, má čierne vlasy po plecia, z ktorých vytŕčajú špicaté uši, čo znamená, že patrí k elfom. Jej tvári panujú prísne, zelené oči.
Kuchárka Lore– 65 rokov
Napriek svojmu vyššiemu veku je stále veľmi čiperná a energická. Často zveličuje. Jej ruky dokážu pracovať priam rýchlosťou svetla a v jej srdci je miesta pre každého. Je nesmierne spoločenská, zbožňuje, keď môže niekomu urobiť radosť, veľmi rada varí a pečie. Stačí len povedať a ona s láskou vyhovie každému vášmu želaniu.
Kto ju pozná dlhšie, vie, že kedysi jej vlasy mali farbu slnečníc, postupom času však zošediveli. Za okuliarmi skrýva oči hnedej farby. Pravdupovediac, jej postava je tak trochu zavalitejšia, čo sa však vzhľadom k jej zamestnaniu dalo očakávať.
Pomocníčky v kuchyni, Langit a Lusita – 22 rokov.
Pokorné a zodpovedné mladé ženy, ktoré za svoj pobyt v paláci zrejme nebudete počuť vyriecť ani slovko. Sú totiž nesmierne tiché.
Keď sa na ne zahľadíte, určite ihneď uhádnete, že Lusita a Langit sú jednovaječné dvojčatá, pretože rozoznať ich je nesmierne náročné. Majú rovné, ryšavé vlasy a ich oči sú rozličnej farby. Jedno je zelené a druhé modré.
Strážca a bojovník, Samuel Ray – 21 rokov
Zodpovedný a tichý mladý muž, ochotný za kráľa položiť aj život, ak by to bolo potrebné.
Samuelova vysoká postava je vďaka pravidelnému športovaniu celkom vypracovaná, vlasy nesú čiernu farbu. Jeho svetlomodré oči pripomínajú pokojnú hladinu mora.
Strážca, Valter Miray – 24 rokov
Priateľský, komunikatívny, bezstarostne vyzerajúci človek, lichotník a optimista.
Valter je stredne vysokej postavy, vlasy i oči má hnedej farby.
Strážca a bojovník, Eamon Ardentium – 42 rokov
Dobrosrdečný a spravodlivý muž, s kráľom sú vo vzdialenejšom príbuzenskom vzťahu. Má dlhšie blond vlasy a jeho prívetivej tvári dominujú smaragdovozelené oči.
Liečiteľka, Elarica Imari – 30 rokov
Vždy koná s pokojom a je ochotná pomôcť. Jej práca ju ale naučila držať si od ľudí odstup, vďaka čomu pôsobí profesionálnejšie a svoju dušu ochráni od bolesti zo straty.
Zlatisté vlasy ostrihané na krátko, čierne oči, v ktorých sa takmer vždy zračí kľud a sebaistota.
STAI LEGGENDO
Hra osudu RPG
CasualeIde v podstate o fantasy selekciu! Svet zvaný Asterium je krajina, plná rôznych magických bytostí . Panuje tu mocný kráľ Benedictus, no jeho vláda sa má onedlho skončiť. Preto poveril kráľovského hvezdára, aby podľa toho, čo vravia hviezdy vybral...