Palác

53 7 0
                                    

Do majestátnej budovy kráľovského paláca sa vstupuje veľkou bránou v tvare dračích krídel. Na každej chodbe, no I v každej sále sa nachádza niekoľko obrazov a častokrát sú rôzne ornamenty povyrezávané aj v stenách. Stavbu dopĺňa viacero elegantných, mramorových schodísk. V podzemnej časti budovy sa ukrýva temný žalár. 

Neodmysliteľnou súčasťou zámku je obrovská sála, kde sa prijímajú návštevy, odohrávajú rôzne slávnosti či plesy, alebo tanečná miestnosť, určená na vyučovanie tanca či etikety. Usporiadavajú sa tu bály, keď veľká sála nie je k dispozícii. Na prízemí sa nachádza I ošetrovňa, kuchyňa, jedáleň a niekoľko salónov, rovnako ako na všetkých poschodiach.

Na prvom poschodí sú komnaty kráľovskej rodiny, knižnica, kde môžete nájsť nespočetné množstvo literatúry, i menší hudobný ateliér, kde sa však nachádza všetko potrebné, po čom prahne srdce hudobníka.

Hosťovské izby, kde budete nažívať počas pobytu na zámku sa nachádzajú na druhom poschodí. Týmto komnatám dominuje veľká posteľ, ďalej tu nájdete pár políc, kde si môžete uschovať knihy alebo čokoľvek iné, stôl, pohodlné kreslo, priestranný šatník so zrkadlom a samozrejmosťou je osobitná kúpeľňa. V stenách sú vryté jemné ornamenty, slúžiace či už na ozdobu, alebo na ochranu pred zlými silami. V odľahlejšej časti druhého poschodia sú komnaty pre služobníctvo a krajčírska dielňa, kde sa šije všetko oblečenie pre obyvateľov paláca.

Na treťom poschodí môžete nájsť ďalší hudobný I výtvarný ateliér a 3 podkrovné izby. Nachádza sa tu aj východ na strechu, z ktorej je úchvatný výhľad za predpokladu, že sa nebojíte výšok.


Okolo celého zámku sa ovíja priestranná, rozkvitnutá záhrada. Na rozdiel od zvyšku paláca, z tohto nádherného miesta priam vyžaruje pokoj a harmónia. Zem pokrýva nepredstaviteľné množstvo kvetov a mocné stromy sú pod ochranou plachých driád. Uprostred záhrady sa skvie ligotavá hladina jazera. Súčasťou areálu sú I stajne pre kone, na ktorých si smiete hocikedy zajazdiť. Ďalej sa tu nachádzajú priestory určené drakom, kde sa tak isto môžete ísť kedykoľvek pozrieť. Pred povinnosťami, či neodbytným slnkom sa máte možnosť schovať do priestranného altánku.

Hra osudu  RPGWhere stories live. Discover now