-Cantata – Hlavné mesto
mesto hudobníkov, je tu väčšinu roka veľké teplo. Konajú sa tu rôzne slávnosti a žije tu kráľovská rodina.
-
-Lunaris – mesto luny.
Pomenované podľa bohyne Lunaris. Nachádza sa blízko riečky Lunan. Nevedno prečo, ale mesiac tu žiari najjasnejšie.
-Almar – Mesto lásky
Je tu veľa krásnych pamiatok, každoročne sa tu konajú veľké trhy, či plesy. Toto mestečko je opradené legendami o láske.
-
-Arione – mesto slnka.
Najkrajšie východy a západy slnka zažijete práve tu. Toto mesto sa rozprestiera neďaleko rieky Arion
-
-Neara – mesto fauny –
darí sa tu rôznym zvieratám, každoročne sa tu odohrávajú jazdecké preteky
-
-Zafir – mesto jazier
V jeho blízkosti leží i jazero Ifritum.
-
-Enea – Mesto spevu, hudby a umenia všeho druhu.
Menšie, chudobnejšie mestečko, avšak s krásnou prírodou ,plné milých ľudí a prepletené hudbou
-
-Estelor – mesto nádeje
Leží na severe krajiny. Jeho názov je odvodený z elfského slova estel – nádej. Toto mesto je taktiež opradené rôznymi legendami a nachádza sa tu i najväčší chrám, zasvätený bohom Asteria.
-
-Dragartum – mesto drakov a dračích jazdcov
Z tohto mesta vraj pochádzala prvá dračia jazdkyňa (pokiaľ, samozrejme, nerátame bohyňu Lunaris.) draci tu dosiaľ nažívajú so svojimi jazdcami , hoc ich je už v dnešnej dobe menej.
-
-Teram – mesto zeme
Ľudia tu majú priam posvätnú úctu k zemi, po ktorej kráčajú. Pre toto drobné mesto je charakteristické pestovanie rôznych plodín. Je tu nádherná príroda
-
- tavarile – mesto lesov
Skvelé útočisko pre lesných elfov. Taktiež je tu nádherná príroda, nepoznačená rukou človeka. Stojí tu najväčší strom na svete, zvaný aj ako strom osudu. Povráva sa, že má čarovnú moc a v tomto strome sa nachádza aj jeden z úkrytov pre kráľovskú rodinu.
-
-Firior – mesto ohňa, fakírov a zábavy
toto mesto sužujú obrovské teplá
-
-Manu – mesto rôznych múdrych ľudí a šamanov.
Malé chudobnejšie mestečko, nachádza sa na severe, pri manuerských horách. Väčšinu roka tu vládne veľká zima, ľudia tu sú však veľmi vytrvalí a odolný voči mrazom. Obyvatelia tohto mestečka sú vzdelaní, no zároveň i veľmi pobožní.
-
-Neveah – mesto snehu
Napriek tomu, že toto mesto sa nachádza na juhu krajiny, je tu neustále sneh a zima. Vládne tu chudoba. Ľudia si tu kedysi dávno prestali uctievať a vážiť bohov a oni na toto mesto uvalili kliatbu večného chladu a nešťastia.
-
-Geneva – mesto zlata a šperkárov
je známe vďaka šperkom, ktoré sa tu vyrábajú. Toto väčšie, bohaté mesto je najstaršie zo všetkých a nachádza sa tu mnoho kultúrnych pamiatok.
- @SgaileNarmin
-Lottis – mesto kvetov
Vďaka skvelým podmienkam sa tu nachádza mnoho záhrad plných nádherných kvetov, ktoré sa vyvážajú aj do okolitých miest. Lottis Leží na juhovýchode
-
-Calior – mesto poézie a literatúry.
Mnoho básnikov, filozofov a literátov pochádza práve z Calioru. V tomto meste sa nachádza najväčšia knižnica na svete. Povráva sa, že na jej najvyššom poschodí v noci straší.
-
-ÚdolieDeimos – zvláštne údolie, do ktorého keď vkročíte, začnete mať halucinácie a pred očami sa vám zjaví váš najväčší strach. Je to skvelé miesto pre vyhnancov, keďže vďaka hrôzam, ktoré tu zažijú, väčšina zošalie, či si sami siahnú na život. – žijú tu démoni a duše už spomínaných vyhnancov, ktoré už nikdy nenájdu pokoj.
-
Manuerské hory – tiahnu sa popri mestečku manu. Žijú tu najmä elfovia, ale i menej časté rasy, ako napríklad anjely či mágovia.
-
Jazero ifritum – žijú tu morské panny. Akonáhle sa doň pozriete, uvidíte tam vaše najväčšie želanie. Niektorý ľudia prišli o rozum, túžobne skočili do hlbín jazera a už sa nikdy nevynorili.
Nachádzajú sa tu aj rieky Lunan, Arion, Tchyianma a Elumovo more
JE LEEST
Hra osudu RPG
OverigIde v podstate o fantasy selekciu! Svet zvaný Asterium je krajina, plná rôznych magických bytostí . Panuje tu mocný kráľ Benedictus, no jeho vláda sa má onedlho skončiť. Preto poveril kráľovského hvezdára, aby podľa toho, čo vravia hviezdy vybral...