-Todoroki ile konuşmak için yola koyulmuştum. Beni beklediğini söylediği yere doğru yürürken kısacık koridorlar, gitmesi yıllar süren koridorlara dönüşmüştü. Yaklaştıkça nedensizce kalbim daha hızlı atmaya başladı. Acaba benimle ne konuşacak diye düşünmekten kendimi alamadım. Ya defterimde resimleri olduğunu gördüyse ve nedenini sorarsa ne yapacağım? Nasıl bir bahane uyduracağım?
-Bu tarz sorular aklımda dolaşırken gelmem gereken yere ulaştığımı farkettim. Todoroki duvara yaslanmış ve yanına gelmemi işaret etmişti. Ona doğru yürümeye başladım ve sert bir şekilde yutkundum.
Todoroki: Sonunda geldin. Teneffüs bitmek üzere neredeyse.
Mizuki: Geldim işte. Ne konuşmak istiyorsun?
Todoroki: Titrediğini görebiliyorum. Bir sorun mu var?
Mizuki: Ha? Hayır hava biraz soğuk o yüzden.
Todoroki: Peki. Çokta önemli bir konu konuşmak istemiyordum. Sadece seni daha yakından tanımak ve arkadaş olmak istemiştim.
-Ne? Bu muydu cidden? Sabahtandır kesin resmi gördü diye çıldırıyordum! Ama o arkadaş olmak için çağırmış. Nereden aklına geldi ki?
Mizuki: Neden durduk yere benimle arkadaş olmak istiyorsun ki?
Todoroki: Bilemiyorum. Okula geldiğinden beri 1 kere bile güldüğünü görmedim. Kişiliğim sana benziyor ve iyi arkadaş olabiliriz diye düşündüm.
-Umarım bu niyetinin arkasından bir boklar çıkmaz. Çünkü söyledikleri hala fazla mantıklı gelmiyor. Belki de sorgulamayı bırakıp arkadaş olmayı denemeliyim belki sadece günahını alıyorumdur.
Mizuki: Pekala bir sorun olmaz sanırım. Zaten beni tanıyorsun ben Mizuki. Resmi olarak tanıştığımıza memnun oldum..?
Todoroki: Bende Todoroki, zaten biliyorsun. Bende memnun oldum.
Mizuki: Peki o zaman. Gitmem gerekiyor kızlar beni bekler. Sonra görüşürüz.
Todoroki: Görüşürüz. :>
-Bu gülümseme ne içindi şimdi? Beni biraz korkuttu ama herneyse. Koşmalıyım yoksa kızlar beni öldürecekler.
Mizuki: Geldim!
Yoko: Bu sefer 2 dakika 8 saniye 17 salise erken geldin. Tebrik ederim!
Mizuki: Sen harbiden işsizsin be!
Elizabeth: Katılıyorum. Ee ne konuştunuz?
Mizuki: Benimle arkadaş olmak istediğini söyledi. Bende anlamadım biraz saçmaydı açıkçası.
Naomi: Kesin seni seviyor. Dikkat et sonu Haru'ya olan olması- Abla çok özür dilerim öyle demek istemedim!
Mizuki: Haru'nun beni seviyor olması onu öldüren tek şeydi Naomi. Birdaha kimsenin sonunun böyle olmasına izin vermeyeceğim. Ben sınıfa gidiyorum biraz yalnız kalmak istiyorum.
Naomi: Abla gerçekten öyle demek istemedim lütfen dur-
Yoko: Bırak gitsin Naomi. Yalnız kalmaya ihtiyacı var görmüyor musun?
Elizabeth: Onu yalnız bırakalım siniri geçtiği zaman seni affedecektir.
Yoko: Benim soyunma odasına gitmem gerek. Nede olsa ders beden üstümü değiştirmem gerekiyor.
Elizabeth: Tamam biz sonra geliriz. Kantine inecektik.
Yoko: Pekala sonra görüşürüz!
-----------------------------------------------------------
Elizabeth: Ama gerçekten çok yakışıklı!
Naomi: Yav sen daha demin ablama okulun ilk gününden ne aşkı demiyor muydun?
Elizabeth: Ama o çok ayrı birşey! Katil civciv gibi aynı! Sarışın, sinirli ve tehlikeli tam bana göre!
Naomi: Görende yıllardır tanıyor sanacak ya..
Elizabeth: Beni sakın sorgulama!
Naomi: Aa, bak geliyor.
Bakugou: ÇEKİL YOLUMDAN APTAL KIZ.
Elizabeth: Sen kime aptal diyorsun be?!
Bakugou: SANA ÇEKİL DEDİM YOKSA SENİ ÇİNE ŞUTLARIM.
Elizabeth: SEN KİMSİN LAN BEN SENİ AVUSTURALYA'YA ŞUTLARIM KANGURULARA TOP OLURSUN!
Bakugou: SENİNLE SONRA GÖRÜŞECEĞİZ KIRMIZI GÖZLÜ ŞEYTAN. ŞİMDİ ÇEKİL YOKSA PİŞMAN OLURSUN.
Naomi: Aşık olmak için harika birisini seçmişsin.
Elizabeth: SUS BE!
-Yoko Pov-
-Ay geç kalacağım geç kalacağım! Elimde kıyafetlerimin olduğu poşetle soyunma odasına koşarken nefes nefese kalmıştım. Okadar dalmışım ki hangi soyunma odasına girdiğime bile dikkat etmemiştim.
-Hızlıca giyinmek için kapıyı var gücümle açtım ve odaya daldım. Ama sonradan bunu yaptığıma pişman oldum.
-YANLIŞLIKLA ERKEKLERİN SOYUNMA ODASINA GİRDİĞİME İNANAMIYORUM! UTAN UTANÇ VERİCİ OLAN İSE İÇERİDE SARI SAÇLI VE KIRMIZI SAÇLI BİR ÇOCUĞUN OLMASI! VE TİŞÖRTLERİ YOK AMAN ALLAHIM-
-Gözlerimi sarı saçlarını olan çocuğun karın kaslarından alabildiğim zaman gözlerim yanımda duran bembeyaz saçları ve altın sarısı gözleri olan kedi kızı gördüm. Sanırım oda yanlış girmişti ve burnu kanamaya başlamıştı.
-Sanırım hayatımın sonu geldi buradan çıkış yok. Kesinlikle öldüm!
583 kelime ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar / Todoroki x Oc Fanfiction
FanfictionSadece bir kişinin, yıllarca geçmeyen terkedilme acısını ve yalnızlığı geçireceğini kim bilebilirdi ki?