Fifteen 💎

643 54 76
                                    

-Yoko Pov-

Yoko: Ha-hassikt-

Kirishima: ...

Denki: Birisi erkeklerin soyunma odasında ne aradığınızı açıklayabilir mi?

Kirishima: Dostum, bu hiç erkeksi değil.

Yoko: E-ehm..

-Belki bir bahane uydurabilir diye yanımdaki kıza baktım ama o neredeyse bayılacak kadar utanmıştı ve hala kızıl saçlı çocuğun karın kaslarına bakıyordu. Bahane uydurmam gerek sanırım yoksa öleceğim!

Yoko: Ş-şey! Sensei erkeklerin soyunma odasına bir kağıt asmam gerektiğini söyledi o yüzden b-buraya geldim!

Kirishima: Sensei odada erkeklerin olacağını düşünemedi ve bir kız mı gönderdi gerçekten..

Denki: Pekala o zaman kağıdı asıp dışarı çık.

Yoko: Ah, yok ben sonra asarım- HOŞÇAKALIN!

Kirishima: Eh.. Karın kaslarıma bakman bittiyse dışarı çıkarmısın Ryoko-Chan..?

Ryoko: NE KARIN KASI BE DALMIŞIM BEN! AMA MAŞALLAH YANİ KASLARDA-

Denki: nE-?

Ryoko: Yok birşey canım güle güle!

Kirishima: Kızlar korkunç bro.

Denki: Katılıyorum.

-Oh be! Kılpayı kurtuldum! Çok rahatladım şuan bir an önce sınıfa gitsem iyi olur..

-Mizuki Pov-

-Sınıfta oturmuş defterime birşeyler karalıyordum. O kadar dalmıştım ki  Yoko'nun geldiğini görmedim bile.

-Bir anda sırtıma atladı ve ikimiz beraber yere çakıldık.

Mizuki: Ne yapıyorsun gerizekalı?!

Yoko: Ya ne bileyim salak tutabilirsin sandım!

Mizuki: Hay senin ben of üstüm battı!

-Sınıftaki herkes bize delirmişiz gibi bakınca rahatsız oldum ve ayağa kalkıp üstümdeki tozları silkeledim. Yoko'nun kalkmasına yardım ederken çilli çocuk bize doğru koşmaya başladı.

Midoriya: İyi misiniz  kızlar, bir yerinize birşey oldu mu?

Mizuki: İyiyiz teşekkürler bir sorun yok.

Midoriya: Üstün başın batmış. Bence gidip temizle Sensei kızabilir.

Mizuki: Evet, evet haklısın.

Midoriya: Yoko-Chan istersen revire gözükebilirsin!

Mizuki: O öküz benim üstüme düştü, ona birşey olmamıştır!

Yoko: Sensin öküz be!

Midoriya: Ben sizi yalnız bırakayım. *Mırıldanıyor" Kız kavgaları..

Elizabeth: Selam! Aman tanrım- üstünüze ne oldu?

Mizuki: Yoko üstüme atladı ve onun yüzünden üstüm başım battı. Neyse ben tuvalete gidiyorum 5 dakikaya dönerim.

Elizabeth: Bekliyoruz aşkım. UvU

Yoko: Şu çocuk neden bana bakıyor..?

Ryoko: Büyük ihtimalle odaya dalıp 10 dakika durmadan ona baktığın içindir.

Yoko: ...

Yoko: Sen soyunma odasındaki kızsın. Sanki sen çok farklı birşey yaptın!

Ryoko: Yapmadım demedim zaten, büyük ihtimalle boku yemiş olabiliriz ama emin değilim..

Yoko: Bende öyle hissediyorum. Buarada ben Yoko.

Ryoko: Bende Ryoko. Mizuki'nin kankası ve komşusuyum. Ama daha haberi yok burda olduğumdan. Sürpriz yapacaktım..

Yoko: Hoşgeldin ozaman Ryoko, memnun oldum.

Ryoko: Bende.

Elizabeth: Biri bana burda ne olduğunu anlatabilir mi-?



380 kelime çünkü üşendim. TvT

Sonsuza Kadar / Todoroki x Oc FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin