Mizuki: H-haru..
Haru: Lütfen sessiz ol bu anı bozmak istemiyorum.
-Ben ne olduğunu anlamadan beni kendine çekti herşey okadar hızlı gelişti ki çok fazla tepki veremedim . Sadece beni öpmesine saniyeler kala onu itebildim. Yüzündeki o hayal kırıklığını ve soğuk bakışı gördüm ama böyle birşey yapamazdım.
Mizuki: Haru kendine gel! Sen benim 6 yıllık arkadaşımsın benden nasıl böyle birşeyi yapmamı beklersin?
Haru: ...
Mizuki: Çok özür dilerim seni kırmak istemiyorum çünkü seni kaybetmekten korkuyorum ama sana karşı aynı şeyleri hissetmiyorum.
-Aslında bağırıp çağırmasını yada delice birşey yapmasını bekliyordum ama hiçbirini yapmadı. Sadece gülümsedi ama yüzündeki hüzün okadar fazla belli oluyordu ki neredeyse beni ağlatacaktı.
Haru: Haha, sorun değil Mizuki. Çok özür dilerim biraz ileri gittim cevabını duymadan böyle birşey yapmamalıydım.
Mizuki: H-haru iyi misin..? Gerçekten çok özür dilerim kaba davrandıysam affet arkadaşlığın benim için çok değerli ama bunu yapamam.
Haru: Sorun yok, bunu hiç söylemedim varsay ve arkadaşlığımıza kaldığımız yerden devam edelim. Olur mu?
-Ben cevap veremeden uzaklaştı. Duygularını incitmiştim ve bunların hepsi benim suçum. Tanrım neden sadece bir kere normal olamıyorum, benim sorunum ne?!
-Pazartesi günü okulda-
Mizuki: Bak Naomi beni yalnız bırakma tamam m!? Haru ile yalnız kalmamalıyım. 2 gün boyunca onu görmedim ve şuan yapabileceklerinden korkuyorum.
Naomi: Tamam dedim ya! Aha bak geliyor gene.
Haru: Günaydın kızlar!
Naomi: Günaydın.
Mizuki: G-günaydın.
Haru: Sorun ne Mizuki? Yüzün normalde olduğundan daha asık sanki ahaha.
-Garip bir şekilde normal davranıyordu hatta iğrenç şakalarını bile yapıyordu ve bu bana biraz garip geldi.
Mizuki: Birşey yok.
Haru: Geçen gün konuştuğumuz konu ise endişelenme. Sana unutmanı söylemiştim. Arkadaşlığımıza devam edelim.
Mizuki: Tamam..
-Garip birşeyler vardı. Normal Haru gibi davranmıyordu. Normalde an azından 1 gün depresyona gireceğini düşünmüştüm ama gayet normal davranıyor. Yanındaki kızlarla daha fazla konuşmaya başladı ve bunu sadece ben oradayken yapıyor. Beni kıskandırmaya mı çalışıyor?
297 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar / Todoroki x Oc Fanfiction
FanfictionSadece bir kişinin, yıllarca geçmeyen terkedilme acısını ve yalnızlığı geçireceğini kim bilebilirdi ki?