Three 💎

1.2K 106 124
                                    

-Okulların kapanmasına 2 aydan az vardı ve bu okuldaki son senemizdi. 2 ay sonra liseye gidecektik ve belkide birbirimizi birdaha görmeyecektik.

Zaten Haru'dan başka arkadaşım yoktu. İnsanlar her zaman iğneleyici soğuk bakışlarımla dalga geçmişlerdi bu yüzden hiç arkadaşım olmamıştı.

Birde Elizabeth diye bir arkadaşım vardı, küçükken çok iyi anlaşırdık ve en yakın arkadaşım oydu. Fakat sonradan teyzemlere taşınmak zorunda kaldım ve yıllar sonra onu görmek için geri gittim ama o orada değildi..

Okul devam ederken Haru'nun benimle ilgilenmesi daha çok arttı. Her saat yanımdaydı ve ne istersem yapıyordu. Bunda gizli bir anlam aramalımıyım diye pek fazla düşünmedim. Zaten beni seveceğinide düşünmüyorum.


-Okulda-

Haru: Mizuki çantanı taşımamı ister misin?

Mizuki: Haru gerek yok dedim. Hem sen neden benimle bu kadar çok ilgileniyorsun?

Haru: Hiç.. içimden geliyor sadece.

Mizuki: Pekala sen nasıl dersen öyle olsun.

Haru: Bir dakika, Mizuki sen az önce gülümsedin mi?!

Mizuki: Ha? Ne? Yanlış görmüşsün. Gülümsemedim!

Haru: Hayır bana yalan söyleme,
gördüm!

Mizuki: Pekala, beni gülümsettin. Bunların hepsi senin sayende oldu Haru sana ne kadar teşekkür etsem az.

Haru: Teşekküre gerek yok. Bunları senin iyiliğin için ve sana değer verdiğim için yaptım.

Mizuki: Sağol.. sana sahip olduğum için çok şanslıyım.

Haru: *fısıldıyor* Ben daha çok şanslıyım..

Mizuki: Efendim?

Haru: Birşey yok. Bu akşam seni bir yere götürebilir miyim?

Mizuki: Olur, hem Naomi'de geli-

Haru: Mizuki. Yalnız kalmak istiyorum seninle birşey konuşacağım.

Mizuki: Peki..?

-Akşam-

Mizuki: Teyze sorun olmadığına emin misin?

Akira: Çocuğum ben kaç yıldır size bakıyorum bir gece Naomi'yemi bakmayacağım?

Mizuki: Evet doğru, hakkını ödeyemem teyze iyiki varsın <3

Akira: Hadi koş yavrum geç kalacaksın çocuğu bekletme.

Naomi: Dikkat et Haru yemesin seni.

Mizuki: Naomi saçmalama!

Naomi: Peki, peki. Ama uyarmadı deme!

-Buluşma yeri-

Mizuki: Haru, burası çok güzel bir yer! Burayı nasıl buldun?

Haru: Senin kadar güzel değil.

Mizuki: Ne?

Haru: Bak Mizuki konuyu uzatmak istemiyorum. Seni 6 yıldır tanıyorum ve o zamandan beri benim için bir arkadaştan fazlası olduğunu biliyorum.

Mizuki: Haru sen ne diyorsun..?

Haru: Seni seviyorum Mizuki. Benimle birdaha konuşmayacak bile olsan bu riski göze alacağım çünkü artık içimde tutamıyorum.

337 kelime

Sonsuza Kadar / Todoroki x Oc FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin