Am scapat ca prin urechile acului de glontul ce avea sa imi patrunda inima.
Odata ajunsa acasa m.am baricadat in dormitor speriata.Concertul lui Cameron este diseara iar eu nici nu stiu cu ce sa imbrac.Seara se lasa peste noi,asa ca ma grabeam.Dar fiind singura in casa imi era frica sa ies din camera.Pana la urma..mi.am invins teama si a venit momentul sa plec la concert.Stabilisem cu Florentina sa ne vedem la statia autobuzului ce duce catre Los Angeles.
*Pe drum*
Bineinteles ca acelasi Louis mi se iveste in cale.
E-Iar tu?
L-Da,iar eu...
E-CE VREI..ZII ODATA CA MA GRABESC DE DATA ASTA?
L-Unde te grabesti???!
E-Treaba mea...
L-Fetiț.o tu sa nu te joci cu mine...Cu mine nimeni nu se joaca...Ai inteles?
E-Da,bine,vorbim alta data...Serios ma grabesc..
Louis spre surprinderea mea,m.a lasat sa imi vad de drum...
*La concert*
Ei,bine,a venit momentul sa il intalnesc pe Cameron Dallas ❤️❤️❤️
A avut o prezentare nemaipomenit de frumoasa si onorabila,la fel ca el....
Nu imi venea sa cred ca il am in fata.Dupa ce a plecat in culise,am fugit dupa el pentru a-i cere un autograf.
*In culise*
E-Imi poti da si mie un autograf????Te rog mult,sa stii ca sunt o mare fana de a ta...
C-Siguur.Cum te numesti?
E-Laura.
C-Ce nume frumos ai,la fel ca tine.
E-Multumesc.....Tremuram toata,nu stiam ce sa mai fac,era un vis implinit...
C-Auzi,ai gagiu?
E-Nu..sunt...libera de contract.. 😊😊😊
C-Si eu...
E-.....Păăăi...........Numai stiam ce sa zic...Nu imi venea sa cred ca idolul meu se da la mine...
C-Poate ne vedem maine la un suc..De acord??
E-Foarte de acord ☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Spre surprinderea tuturor,Cameron Dallas stia sa vorbeasca si limba romana.
Nu imi venea sa cred ca ma invita la un suc...Imi mai trebuia ceva???
Cand in sfarsit...m.am hotarat sa plec catre casa...Am vazut o domnisoara imbracata in negru si foarte misterioasa,era chiar Ariana.Dar am ignorat.o si am trecut nepasatoare pe langa ea...
Atunci Ariana ma trage de mana si imi spune:
A-Cine te crezi...Nu te juca cu mine si cu Louis...ca nu o sa iti fie bine.
E-Bine,pa..
Atunci apare Louis care scoate un cutin ascutit spre mine si...................
CITEȘTI
O iubire ca in filme-Volumul I
RomanceBuna.Ma numesc Laura Marano.Am 19 ani si sunt studenta la academia de canto.Sunt in primul an de facultate si am o prietena foarte buna care ma scoate mereu din belelele in care intru destul de des.O cheama Ariana.Desi vreau sa ajung o vestita canta...