Capitolul 9

52 4 0
                                    

LAURA POV.
Inca nu pot sa cred ca am ajuns in casa lui Cameron Dallas si locuiesc in casa cu el si sora acestuia ,care este putin cam dubioasa.
E-Selena,esti ok?
S-Daa,draga,da!!Raspunde ea arogant.
E-Nu vreau sa par curioasa dar mi se pare ciudat ca nu ai venit azi-noapte acasa....
S-nici nu vrei sa stii!!!!
Asta era si mai ciudat.Dintr.o data Selena primeste telefon de la un tip "Lours"asa am inteles.Imediat m.a dus cu gandul la suspectul Louis.Era o comvorbire legata de cele intamplate in noaptea precedenta.
SELENA POV.
Eram foarte relaxata,chiar daca fraierii astia doi ma tot preseaza cu întrebari.Incerc sa ii ignor,mai ales pe Laura care este extrem de enervanta.Dar si pe Cameron pentru ca de cand a aparut Laura in peisaj sincer ma streseaza,nu conteaza!!!!Asa ca atunci cand sunt stresata ma gandesc la Lou,nu stiu ca m.as face fara el.
LOUIS POV.
Selena si Ariana inseamna mult pentru mine.Chair nu pot alege una singura.Imi place de amandoua mai ales pentru ca au legatura cu fata pe care vreau sa o distrug,adica cu domnisoara Marano Laura.Vreau sa o distrug pentru ca tatal ei natural,domnul Marano a fost un mare mafiot care a furat o parte din averea despusa in restaurantul unchiului meu.Deci acesta este motivul principal pentru care am ura pe Laura.
LAURA POV.
Selena este mai mult decat sora lui Cam,asta e sigur,si cred ca iubita lui.Daca nu.......nu stiu ce ar putea fi.....Asa ca m.am hotarat sa o intreb chiar pe ea.

Hey,guys,ma scuzati ca ieri nu am pus next,dar nu am avut chef si nici idei.Chiar daca stiu ca nici acest capitol nuneste foarte lung,eu sper sa va placa!!!😘😘😘

O iubire ca in filme-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum