Capitolul 20-Suflet ipotecat!!!

66 4 3
                                    

LAURA POV.
Reusesc sa ies din casa lui Cameron,dar de data aceasta nu cu lacrimi asa de mari,ca data trecuta.
*Dupa sase saptamani*
Iata ca au trecut sase saptamani in care nu am socializat deloc cu Cameron,Selena,Ariana sau Louis.
Recunosc ca eram foarte trista avand in vedere ca nu m.am mai vazut cu Cameron.
Asadar,am decis sa plec la Cam acasa...pentru ca imi era dor de el.
Tot drumul m.am gandit ce sa îi spun,cum sa îi spun si ce mai e pe la el.Nici la TV nu am mai auzit nicio stire despre el.....ceea ce înseamna ca....poate a vrut sa se recreeze departe de toata lumea care îi vrea raul sau chiar si binele.
*Acasa la Cameron*
Sunt din nou aici...Totul era diferit....din linistita,cu cate ceva romantic in fiecare camera a devenit o casa a unui golan.
Am urcat sus,vazandu-l pe Cameron cum nimeni nu credea vreodata ca va ajunge.Avea o sticla de tequila la gura,era nebarbierit....in ultimul hal.
E-Cameron,ce e cu tine?
Cameron ma priveste.
E-Imi era dor de tine...Aceste șase saptamani..fara tine parca au trecut ca melcul la întreceri.
C-Ce pot sa spun???
E-Ma sperii....
C-Laura,tu ai plecat de la mine.....m-ai lasat cu sufletul ipotecat si acum uite cum am ajuns.
E-Dar,nu te.am adus eu in stare asta.....
C-.......Da,recunoc ca eu am fost cel care a vrut sa punem punct relatiei,dar...uite cum...viata le imparte mereu asa....
E-Crede.ma ca nici eu nu mai stiu daca m.ai iubit....Si tu ai plecat,m.ai lasat cu sufletul ipotecat.....
C-Imi amintesc cand noi doi.....mana in mana.....imparteam soarele in doi...Acum as vrea sa iti castig iubirea dar pacat ca nu e un lucru gratuit.
Eu incep sa plang si raman fara cuvinte....
Am vrut sa cobor la bucatarie ca sa îi aduc putina apa lui Cameron...dar ce sa vezi?
La bucatarie era chiar..................care avea.................

Sper ca v.a placut si acest capitol.Va pwwp dulche si nu uitati de voturi si follow-uri😘😘😘

O iubire ca in filme-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum