*Dimineata*
Ma trezesc in lenjeria intima langa Louis si din intamplare i.am vazut toate mesajele cu o tipa,Selena.Vroiam sa vad doar cat este ceasul si cand am deblocat telefonul era lasat la mesajele cu Selena.Erau niste mesaje siropoase si amoroase intre ei.Dupa ce citesc cateva dintre acele mesaje,il trezesc infiriata pe Louis.
E-Deci..ziceai ca nu ma inseli,ă?
L-Ce??Spune el cu o voce somnoroasa.
E-Ce dracu-s mesajele astea?
L-Aa...pai...da...e fosta mea iubita!!
E-Aha...si daca e fosta ta iubita de ce i.ai trimis ieri la 21:32 "Te iubesc mult ❤️❤️"?????
L-Era o gluma.
E-Si vrei sa te cred?
L-Da...asta e adevaru'
Si atunci incep sa ma imbrac grabita si plec.La iesitea din curtea casei lui Louis,vad o domnita inalta si frumoasa,care se pregatea sa intre la Louis.
E-Tu cine esti si ce cauti aici?O intreb eu fara niciun fel de inhibiție.
EA-Intrebarea e cine esti tu???
E-Sunt Ariana,iubita lui Lou.
EA-Eu sunt Selena,iubita lui Lou.
Atunci ramanem amndoua poker face si ne vedem de drumurile noastre.
LAURA POV.
Este o dimineata insorita asa ca ies cu Cam la plimbare...Ma imbrac intr.un crop top pe care scria "I'm happy when you are happy"si in niste pantaloni scurti negri si ma pornesc sa plec catre Cameron,dar el inca nu era imbracat.S-a imbract
Intr.un tricou gri si pantaloni,ca in imagine.
*In parc*
C-Laura..uite ce e...eu nu tin chiar atat de mult la tine,imi pare rau sa iti spun asta dar....
E-Adica vrei sa ne despartim?!
C-Nuu....dar vroiam sa iti spun ca inca nu simt atat de multe pentru tine!!!
E-Bine..dar daca vrei sa ne despartim spune.mi...
C-Nuu,nu vreau sa ne despartim...Eu te iubesc dar nu chair asa de mult.
E-Pai oricum suntem adolescenti deci nu ne putem iubii asa de mult.
C-Daa...exact...Pana ne despartim o sa iti fac poate si serenada la balcon,o sa te sarut dimineata chiar daca tu dormi.Dar astea cand vom mai creste.
E-Daa....
Atunci ninse iveste in cale Selena care se tinea de mana cu Louis...Eu eram ceva gen "WHAT THE FUCK IS THIS MAN?!"
C-Cine esti tu ma?
L-Louis..ne.am mai intalnit parca..
C-Da...si din pacate ne intalnim din nou!!!
Atunci Louis scoate un pistol si il indreapta catre Cameron.Eu si Selena ne speriam asa ca Selena vine si ma strange in brate.
S-Laura,stai calma,te rog...Nu stiu ce e cu el.
E-Asa e asta mereu.
S-.........
CITEȘTI
O iubire ca in filme-Volumul I
RomantikBuna.Ma numesc Laura Marano.Am 19 ani si sunt studenta la academia de canto.Sunt in primul an de facultate si am o prietena foarte buna care ma scoate mereu din belelele in care intru destul de des.O cheama Ariana.Desi vreau sa ajung o vestita canta...