Am plecat iar catre casa lui Cameron cu spaima de a nu il intalni din nou pe Louis sau pe Ariana.
*Acasa*
Odata ajunsa acasa,Cameron ma intampina din nou cu acelasi zambet ce ii lumina fata.Era adorabil...
C-Ce faci,iubita mea?
E-Bine,tu?
C-Binee....
Atunci isi face aparitia aceeasi Selena,dar de data aceasta foarte fioroasa si pregatita sa divulge marele secret,pe care e il banuiesc.
S-Laura,uite,eu zic sa nu iti mai pierzi timpul cu Cameron pentru ca el are deja o.....Si este intrerupta de Cameron:
C-Am deja o sora pe care o iubesc si locuieste cu mine,dar asta nu inseamna ca nu pot avea si o iubita.
Eu eram foarte nedumerita pentru ca nu intelegeam...de ce Cameron nu o lasa niciodata pe Selena sa isi continue ideile.
S-Daa.....dar mie nu imi mai acorzi atentie.
Deja incepusem sa ma simt in plus.
C-Daca îi acord iubitei mele mai multa atentie,asta nu inseamna ca tie nu,Selena!Tu nu esti acum iubita mea
Imi parea deja ciudata conversatia celor doi.Incercam sa inteleg despre ce vorbesc.O banuiala tot aveam.
*Seara*
O data cu lasarea serii,Selena se mai calmează si pregateste cina pentru noi.
S-Îndragostitiilor,haideti la masa!!!!!
Noi mergem catre bucatarie tinandu-ne de mana.Se vedea invidia pe chipul ei.Avea o privire uluitoare si un zambet retoric,dand din cap.
La cina serveam niste paste cu sos si un vin roșu.A fost foarte buna mancarea preparata de Selena.Chair nu ma asteptam si nu intelegeam ce face aceea mancare sa fie atat de gustoasa!!!!!SELENA POV.
Ceea ce stiu doar eu este ca atunci cand am preparat pastele i.am pus in portia Laurei o pastila roz,care te ameteste si nu mai recunosti persoanele din jurul tau.Adica nu esti amnezic,iti amintesti tot,dar nu recunosti persoanele,mai pe scurt uiti infatisarea tuturor celor cu care te.ai intalnit pana acum.
Laura asta trebuie neaparat distrusa de mine.LAURA POV.
Dintr.o data incep sa vad stele verzi,pe un fond rosu,galben.Imi venea ameteala,totul se invartea in jurul meu,nu mai auzeam nimic....Cameron parea diferit,Selena din blonda parea bruneta.ERA TOTUL DIFERIT!!!
Cameron m.a luat in brate si m.a dus sus pentru a ma odihnii,crezand ca este de la oboseala si de la stres.
*Dimineata*
Nu mai vedeam culori,nici stele verzi,recunoastem totul.Dar nu si persoanele.Dintr.o data intra Cameron pe usa:
C-Buna dimineata!!!
E-Tu esti Cameron?
C-Daa....
E-Tu nu erai blond?
C-Haha,niciodata!
Vine si Selena:
S-Ce faceti?
E-Selena?Sora lui Cameron?
S-Da eu sunt!!
E-Tu nu erai bruneta si foarte scunda?
S-Nu,nu am fost niciodata.Spune ea cu un zambet,de parca ar fi avut o satisfactie.
Eram comfuza,stiam cine sunt ei,dar de ce aratau altfel???!!!!
CITEȘTI
O iubire ca in filme-Volumul I
RomanceBuna.Ma numesc Laura Marano.Am 19 ani si sunt studenta la academia de canto.Sunt in primul an de facultate si am o prietena foarte buna care ma scoate mereu din belelele in care intru destul de des.O cheama Ariana.Desi vreau sa ajung o vestita canta...