Capitolul 8

66 4 1
                                    

SELENA POV.
Aveam o satisfacere.Aceea era ca Laura,nu mai recunoaste pe nimeni.Ea habar nu are ce o asteapta.Dar nici Cameron,lasa ca il am si eu pe Louis(amantul meu)care poate fi si periculos.Hahaahahaaaaa.........Razbunarea e dulce,man!!!
*Urmatoarea zi*
Dupa o zi plictisitoare in care Laura a dormit aproape toata ziua si a tot pus intrebari plictisitoare,a venit momentul sa ma intalnesc si eu cu Louis!!!
Louis este amantul meu,sau mai bine zis iubitul meu de rezerva,cum imi place mie sa ii spus adesea.
*Acasa la Louis*
Louis ma astepta pe canapea nerabadator.Cand intru in casa ma i.a direct in brate si ma duce sus.
Cand am ajuns sus,ne.am aruncat unul peste altul in patul moale din dormitorul romantic cu un miros de lumanari.Louis imi da bluza larga jos,isi da si da si el tricoul cu miros de Afther Shave,apoi ne sarutam lung.
Imi saruta buzele si coboara catre sani,apoi catre abdomen.Se simte impiedicat de sutienul meu,asa ca mi.l arunca cu indiferenta in camera.
*Dupa 3 ore de amor*
Ma trezesc goala langa Louis,inveliti cu o plamuma cu trandafiri roz.Era atat de romantic...
Il priveam si il mangaiam pe obrajii.Pana cand se trezeste si ma saruta scurt apoi pleaca grabit jos.Eram putin speriata,dar nu aveam de ce,pentru ca mai tarziu putin am aflat ca Lou se duses pana la bucatarie ca sa imi pregateasca niste bezele(preferatele mele)Pe care le.am servit cu mare placere.
*Dupa o ora*
Ma ridic insfarsit din pat,imi fac un dus scurt,ma imbrac si plec catre casa lui Cameron.Dar inainte de a pasii pe usa ma gandeam la o scuza buna pe care sa i.o spun lui Cameron.

LAURA POV.
Nu stiu de ce dar Selena in ultimul timp este cam ciudata.Aseara nici nu a venit acasa,incepe sa zica ceva dar niciodata nu termina...e ciudata.
E-Cameron,nu ti se pare ca Selena e cam ciudata in ultimul timp.
C-Asa e ea tot timpul,si atunci intra chiar Selena pe usa.
S-Ma scuzati de intarziere.
C-Unde ai fost?
S-La....la.....doctor...am asteptat sa imi fac niste....a...nalize.
C-Toata noaptea?
S-Ce.s cu intrebarile astea...Din cate stiu eu,nu sunt la interogatoriu!!!

CAMERON POV.
Adevarul este ca si mie mi se pare ceva ciudat la Selena.Adica e ciudat ca nu sta noaptea acasa si ca vrea sa ii spuna Laurei ca noi suntem iubiti si ca nu ma ajuta cu "planul"meu.Nu am un anume plan dar imi place sa vad fetele suferind mai ales dupa mine.

O iubire ca in filme-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum