Louis scoate un cutit ascutit spre mine si mi.l pune la tampala.Dar atunci vine Cameron si ma apara:
C-Ce ai de gand sa faci cu Laura?
L-Tu de unde dracului ai aparut?
C-Ma,vrei bataie?
Atunci Louis lasa pistolul jos si incearca sa fuga,dar nu reuseste datorita stramtorii pe care i-o facea Cameron.Intervine Ariana:
A-Bai,Cameron de ce te crezi tu asa mare?
C-Pentru ca sunt!!!
A-Da...asta stiu...Dar de ce te crezi asa periculos???
C-Pentru ca vreau sa o apar pe Laura,care este iubita mea.
Nu imi venea sa cred ca sunt deja ca o iubita pentru Cameron☺️☺️☺️☺️☺️
A-Ti.ai si gasit un iubit,tarfo???
E-Da,ce te oftici?Si atunci ii sar in bratele moi ai calduroase ale lui Cameron.
Ariana era si mai infuriata si mai invidioasa ca niciodata.
A-Bai,proast.o....si o intrerupe Cameron...
C-Ai,tu grija cum te porti..ca nu vrei sa ai de a face cu mine....ai inteles???
A-Vaaai,ce sa zic?!
Atunci Cameron m.a dus in limuzina lui bengoasa,incercand sa ma apere de Ariana.S.a urcat si el la volan si a bagat viteza....
E-Unde mergem?
C-La mine acasa,unde nu ne deranjaza nimeni..si suntem in siguranta...
E-Ok...
*Acasa la Cameron*
C-Aceasta este casa mea...Iti place?
E-Mai intrebi....Loooogiiic ca imi place!!!!
Atunci ma i.a de mana si imi prezinta dormitorul in care voi dormi eu,pe toata perioada de timp cat voi sta la el.In timp ce ma faceam comoda aud usa de la celalalt dormitor si niste pasi de tocuri....Ies din camera mea si vad o domnisoara micuta de statura,dar care pe tocuri parea mult mai inalta de cat este,cu un par blond si lung.M.am speriat putin,pentru ca nu stiam ce e...
E-Ăăă......Buna!
EA-Buna,tu vine esti si cauti aici?
E-Pai sunt.....Si vine Cameron...
C-Aaa,ati facut cunostinta...
E-Nu..inca
C-Pai atunci,uite Laura,ea este,Selena..o admiratoare mai instistenta de ea mea
E-Aa..ok...imi pare bine,Selena!!!
Atunci,Cameron intra cu Selena in dormitorul de langa cel al meu.Dintr.o dat se aud niste voci misterioase,parca era vocea lui Cameron care spunea ceva de genul:"Băi,Selena,cat sta asta la mine ne dam drept frati da?"
CITEȘTI
O iubire ca in filme-Volumul I
RomanceBuna.Ma numesc Laura Marano.Am 19 ani si sunt studenta la academia de canto.Sunt in primul an de facultate si am o prietena foarte buna care ma scoate mereu din belelele in care intru destul de des.O cheama Ariana.Desi vreau sa ajung o vestita canta...