Asadar ma duc sa imi fac un dus...dar se pare ca nu a fost doar un dus.
*La dus*
Stropii erau calzi si placuti la interactiunea cu corpul meu.La un moment dat intra Cam pest mine.
Eram goala pusca dar nu s-a rusinat ci din contra.Si-a dat tricoul cu "One Direction" jos si a intrat cu mine la dus apropindu-se de buzele mele si vrand sa ma sarute,asa ca am facut un franch de nota 20,care a durat pana cand a coborat spre sâni,iar apoi simteam cum intra in mine.Ma simteam deparca ar fi fost a nu stiu cata oara cand fac asta,dar defapt era prima data.
*Dimineata*
Eram cu Cam in pat acoperiti cu o patura alba.Îl priveam dulce cu niste ochii dragalasi,pana cand vine Selena ca o nebuna.
S-Ce cauti cu fratele meu in pat?
E-Ce as putea sa caut?
S-Sa nu imi spuneti ca v-ati....
E-Si care e problema ta?
S-........
Atunci Cameron este trezit de cearta noastra.
C-Gata,incetati ce aveti de impartit?!
E-Eu nu am nimic de impartit cu ea,ci ea cu mine.
C-Offf....Gata amandoua...
*In apropiere serii*
Toata ziua a fost ingrozitoare si plictisitoare datorita intrebarilor stupide ale Selenei.Dar in sfarsit a sosit momentul in care ma pot relaxa.Am fost invitata de Irina la o petrecere cu toate fetele din clasa inafara de Ariana.
Am stat cred ca doar o ora sa imi aleg pantofii,inca o ora pentru rochie si inca una pentru machiaj.Simteam ca sunt in intarziere.Dar am ajuns la timp.
Pana la petrecere m-a adus Cameron cu masina lui luxoasa,in care eram mandra sa stau.
*La petrecere*
Eram imbracata ca in imaginea de mai sus(stiu ca nu prea vi se pare ca nu e o tinuta de petrecere,dar am zis sa nu ma imbrac extravagant pentru ca cu siguranta celelalte fete vor venii in pantaloni de...pijama chiar)
I-Buna,Laura..Uite..Din pacate a venit si Ariana,fara sa o invite nimeni.
E-👊👊👊Ce ma enerveaza.
I-Si pe mine,frateee.
Chiar atunci vine Ariana care ............
CITEȘTI
O iubire ca in filme-Volumul I
RomansaBuna.Ma numesc Laura Marano.Am 19 ani si sunt studenta la academia de canto.Sunt in primul an de facultate si am o prietena foarte buna care ma scoate mereu din belelele in care intru destul de des.O cheama Ariana.Desi vreau sa ajung o vestita canta...