Capitolul 17

78 5 4
                                    

👉Inainte de toate,va propun,ca in timp ce cititi avest capitol sa ascultati piesa din media👈
Ma trezesc cu un zambet pe fata.Cameron tocmai pregatise micul dejun asa ca ne-a chemat la masa pe mine si pe Selena.M-am imbracat intr-un tricou turcoaz si niste pantaloni scurti dupa care am coborat la masa,unde Selena si Cameron se purtau ca niste adevarati îndragostiti.Recunosc ca sunt putin geloasa,avand in vedere ca il plac muult pe Cam.
C-Neata...Ai dormit bine?!
E-Da...te-am visat pe tine!!!
C-WOW..Si ce ai visat?
E-Nu mai imi aduc aminte...
C-Atunci de unde stii ca m.ai visat pe mine?
E-Pai pentru ca m.am trezit fericita.
Atunci un zambet larg isi aparitia pe chipul sau limpede.
S-Eu m.am trezit si mai fericita!!!
E-Bravo!!!Si îi zambesc ironic....
S-Mersi...Dar nu am nevoie de laudele tale de țaranca....
E-Eu cu atat mai puțin.....
C-INCETATI ODATA!!!!!!!!
Atunci ma ridic de la masa si plec sus ca sa imi fac bagajele.
Bineinteles am inceput sa plang si sa strang in la piept patura,pernele,cearceaful...Tot ceea ce era legat Cam.De maine nu ma voi trezi cu aceeasi fericire si pe aceleasi perne moi.Eram foarte trista.Eu pentru Cameron am fost doar un trofeu.
Dupa ce mi.am terminat bagajele am plecat plangand jos,tragand trolerul dupa mine.Priveam in stanga si in dreapta..totul ma facea sa plang...ABSOLUT TOTUL!!!!
C-Pleci?
E-Mai are rost sa stau?!Spun eu printre lacrimi...
C-Cum vrei...Dar nu vreau sa iti las o impresie proasta...
E-Prea tarziu...Pentru tine am fost doar un trofeu pe care l.ai castigat greu,dar de care ti.ai batut joc....
C-Nu mai ce sa iti spun.....Sper sa iti gasesti intr-un final o jumatate mai buna decat mine.La revedere!!!
Am inchis usa si am cazut in genunchi plangand.....Nu imi venea sa cred.Era prea dureros...era....prea mult pentru mine.
Din casa se auzeau tipete de fericire,in timp ce eu eram distrusa....
Ma gandeam ca toate momentele petrecute aici,petrecute alaturi de Cameron,chiar si de Selena...toate clipele frumoase s-au dus pe apa Sambetei.
Am stat in fata casei lui Cameron pana dupa-amiaza.M-am ridicat,mi.am sters lacrimile,spanandu-mi in gand:"Viata merge intaine,capu'sus!!!"
Nu puteam sa uit....ma uitam pe drum la atatea cupluri fericite stiind ca............candva faceam si eu cu Cameron parte din categoria acestor cupluri fericite.
*Acasa*
Parintii mei nu erau acasa pentru ca sunt plecati amandoi inafara orasului.
Am inceput sa despachetez hainele si toate celelalte lucruri,aranjandu-mi-le in dulap,in timp ce lacrimile nu mi se puteau oprii.................................

O iubire ca in filme-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum