1 haftalık tatil bitmiştir alinin erkekliği iyleşmiştir alfer birlikte hastaneye girerler ali asistan odasına gider fermanda odasına gider ekip sohbet ediyodur demir erkeklere pavyona gitmeyi teklif eder doruk ve ali bilmeme olabilir felan derler arkadaki açelyayı farketmemişlerdir.açi:demirr ne diyosun yaaa senn bizi davet etmiyosun bide aldora dönerek sizde destekliyosunuz öylemi der ali : hayır ya hem benim sevgilim var der ağzından kaçırır açinazdordem: oooooo ali kim bu çabuk söylüyosun der ali: hayır söylemem der çok uğraşırlar ama söylemez ekip merektan çatlıcakdır sonra açi aliyi tuttuğu gibi yere devirir.
ekip hep birlikte aliyi tutar söylemeden bırakmıcaz derler ali hala söylemiyodur açi masadan makası alır sen bilirsin söylemmessen keseriz aletini der ekip kafasıyla onaylar ali söylememekle kararlıdır bişey yapmıcaklarını biliyodur ama yinede tırsmıştır biraz açiden dordem yavaş yavaş alinin eşofmanını indirmeye başlamıştır.
((tabiki bilof yapıyolar söylesin diye))Açide arkadan gerilim sesi yapıyodur eşofmanı dizine kadar indirirler demir eliyle baksırının lastiğni tutmuştur ali dayanamaz tamam söylücem bırakın beni der dordemaçnaz ohhbeee sonunda der ali ayağa kalkar eşofmanını yukarı çeker ama dışlayıp yuhlamak yok ona göre .
ekip: tamamm söylee ali:ben ferman hocayla sevgiliyim açnaz :nası anlamadık beraber gelmeler felan doruk: vayy cefama bak gay çıktı doruk:bende bi itirafda bulunucam der demire bakarak (demirde gay )doruk :ben demire ağşığım demir: çok şaşırmıştır çünkü oda doruğa aşıktır ama homofobikse diye söylememiştir.
demir birden herkezin içinde öper onu yanaktan 😚doruk:😄 ekip :oooo der alkış kopar👏👏açi :bu gün gaylar günü heralde msşsem ekip konuşuyoken ali fermanın yanına odasına gider ferman odada yoktur ali:heralde işi var der tuvalete girer çıkar ellerini yıkarken arkadan fermanın görür mutlu olmuştur.
ferman arkadan aliye sarılır ferman:aşkımm seni özledimm ali:bende çok özledim fermanım sabahtan beri görüşmedik ferman:ben o anlamda demedim ali arkasındaki sertlik hisseder ali etrafına bakar kimseyi görmeyince fermanı tuvalete sokar hemen kabini kitler fermana döner benimde senden farkım yok der.
ferman:alininkine bakar😄 sonra ferman hemen bir çırpıda alinin eşofmanıyla baksırını aynı anda indirir tuvaletin kapağnı kapatır aliyi klozertin kapağında domaltır ali ahaşkımm sok artıkkk ferman ucunu sokar ahh bebeğimm çok darr ali acıdan ağlıyordur ferman aşkımm özür dilerim çok dar istersen bırakıyım der ali:devam et f-erman sorun yokk😰 ferman bireden hepsini sokar ali çok sesli inler ferman:aşkımm sessiz olmaya çalış duymasınlar der.
ali:DAYANAIYORUM FERMAN HADİİİ ferman gaza gelir ful kokleyip git gel yapıyodur ali zevkten kıpırdanıp duruyodur ferman şuana kadar yaptığnın en hızlısını yapıyodur ferman gelmek üzeredir geri çekilir içinden çıkarır aletini ali fermanın önüne eğilir.
ali: aşkımm ağzıma der ferman alinin ağzına boşalır ali hepsini yutar sonra fermanın erkekliğni ağzına alır ferman alinin kafasını kendine bastırıyordur 2 kere alinin ağzına boşalmıştır hadi bebeğim sıra sende der ferman domalır ali fermanı. Deliğne orta parmağnı gönderir gitgel yapar çıkarır sonra aletini ayarlar yavaşça sokar yarısını.
ferman:ahhhh bebeğimm kokle artıkk lütfen ali kökler git gel yapar ferman:ıhhh ıhh Ahhh durma bebeğim daha hızlııı alide işini bitirir üslerini giyerler ferman:rovanşımı banyoda alıcam evde sana bi süprizim var ali:seve seve aşkım ferman:senin sünnetini kamerayla çekmiştim ekibe göstericam yarın ali:yaa ferman utanırım ben ferman:banane götercemm😝 alfer arbaya biner eve sürerler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERALİ \\ GAY
Short Story+18 HİKAYELERDİR! Ferman:ali Ali:efendim Ferman:seni seviyorum YILDIZLAR 🌉