Ali demir ve doruk odalarında uyuyodur birden odaya fermanın adamı girer 3 birden kalkar adam:hanginiz ali
Ali:benim adam:benimle geliyosun patron çağrıyo dordem bizde gelicez adam kapıyı üslerine kapatıp kitler aliyi götürür Dordem çaresizce bekler patronun odasın gelir ali ferman:bundan sonra akşam salona sen gitmiceksin senin resmini çekicem beğenen seni satın alıcak yani onun olucaksın sonsuza dek ali:buraya gelirken böyle anlaşmadık hani sadece kiralama vardı bunu.yapamassın ferman:kes lan ben ne dersem o şimdi geç şu köşeye resmini çekicem ali:hayır çekemessin istemiyorum hem neden beni seçiyosunuz feman:demi 😅 o küçücük penisle kimse onu istmez doruk çok asabi elde tutulmaz hem sana fikrini soran olmadı ali sesizce köşeye geçer ferman fotorafını çeker sonra aliye yaklaşır adamlarına işaret verir elini ve ayaklarını adamlar tutar.
ali:bıraksanıza beni çekindim işde ferman alinin pantolonuyla baksırını dizine kadar indiri erkekliğinin de resmini çeker arkasını döndürüp götünü de çeker ali ağlıyordur biri onu alıcağı için ferman işini bitirir ferman:alın bunu odasına götürün aliyi dordemin yanına götürüler kapıyı kitlerler dordem ali noldu neden ağlıyosun ali:benim altımı çıkarıp resmimi çekti beni satıcakmış 😫.
dordem:😓 doruk:buna asla izin vermem osırada kappı açılır gelen fermandır ferman:sen çok iyi bi fiyata sattım hadi yine iyisin seni almaya geldi arabada bekliyo demir:bizi ayırma lütfen bırak aliyi😰 adamlar aliyi zorla alıp götürür dordem arkadan bakıp ağlıyordur
(Ali yi satın alan kişi kemal ) ali arka koltukta oturmuş boş boş yere bakıyordur arada gözü doluyordu.kemal alinin ağladığını görür korkma sana bişey yapmıcam der aliye yaklaşır arabyaı durdurur neden ağlıyosun sevinmedinmi seni saytınaldım ali:beni kardeşlerimden ayırdılar doruk ve demirin yanında kalmak istiyorum ben kemalin içi acır ali için çok üzülmüştür doruk ve demiri de satın alıcaktır onun için aliye döner ben gelicem beni bekle olurmu ali bişey demez kemal kapıyı kitler içeri girer kemal:ben alinin kardeşlerini de satın alıyorum ferman:noldu ali kesmedimi kemal :boş yapmada getir onları al buda paran fazlasıyla var . KEMAL O GÜNEN SONRA ALİ DEMİR VE DORUĞU KENDİ NUFUSUNA ALMIŞ ONLARA BABALARI GİBİ DAVRANIYODUR ALİ OKUYUP DOKTOR OLMUŞ DEMİR VE DORUKTA OYUN ŞİRKETİ KURMUŞTUR ARTIK ONLARIN ÇOK GÜZEL Bİ HAYATI VARDIR. SONN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERALİ \\ GAY
Short Story+18 HİKAYELERDİR! Ferman:ali Ali:efendim Ferman:seni seviyorum YILDIZLAR 🌉