Günışığı nazlının yüzüne vuruyordu yanında yatan açelyaya baktı yavaşça eğilip dudağına öpücük kondurudu açişkom hadi kalk geç kalmayalım ferman hoca bizi haşlar dünde geç kaldık açi:yaa bebeğimm of tamam kalktım yorganı üstünden çekip ayağı kalktı çıplak olan vücuduna kiliodunu geçirdikten sonra nazlıya döndü o çoktan üstünü giymiş saçını yapıyodu açelya nazlının yanına gelip kalçasını sıktı pantolondan açi:çok güzelsin bebeğim nazlı:senin kadar olamam aşkım açi:yaa nazlının dudağına küçük bir bus kondurduktan sonra nazlıya nazlı şu yani gelen çocuk ali o sana sulanıyo bence.
nazlı:yaa ben farketmeedim açi:dibie dibine geliyo gözü sürekli seninkinde dün geldi diye bişey demedim zor tuttum kendimi bugün de aynısını yaparsa tutamam kendimi söyleyim nazlı:yaa sen kıskandınmı merak etme bi daha farkedersek çekeiz yalnız bi anında iyice döveriz açi:ha şöylee bi süra sonra ikiside evden çıkar hastaneye varırlar (açnazın sevgili olduğunu ali dışında herkez biliyo) deskte konuşurken açiyle nazlı gelir.
açnaz:günaydın dordem:günaydın o sırada ali nazlıyı görür günaydın nazlı çok güzel olmuşsun nazlı:yoo aynı doktor kıyafeti işte ali:tamam ya bişeymi dedikAçi:tomom yo boşoy mo dodok 😒 ali birden ayağı kayınca nazlının üstüne düşer alinin erkekliği etkilenmiştir nazlı serlik farkeder üstünde kalkar hemen alinin aletini göstererek bu ne ya sapıkmısın sen der açi sinirden kuduruodur ali:şş-ey özürdilerim ben açi lafını bölerek alinin üstün atlar.
alinin saçının çeker baya elinde saç kalmıştır bir sürü sonra ayağa kalkar alinin kalmasını beklemeden erkekliğine çok ser 4 tane tekme atar alinin testisleri patlamış bütün oşofmanı kan olmuş hayla akıyodur altına baktığında kendini öyle görünce bayılır dordem ferman hocayı çağırmıştır ferman gelir dordele birlikte aliyi boş bi hasta odasına yatırırlar .
ferman hızlıca kanlı eşefmanı çıkarır beyaz baksırı kırmızı olmuştur ferman onları çıkarır demir dikiş malzemesi getirir ferman patlıyan yeri dikiyodur dikerken bu nası olduda patladı morarmış bide şimdiden doruk:nazlının üstüne düştü sonra etkilendi ikidebi göğüslerine bakıp duruyodu zaten açide sinirlendi bastı takmeyi ferman:ooovv açnaza karışmıcaktı haketmiş .
Ferman dikişi bitirir sarar çarşafı üstüne çeker vakasına gider açi:nazlışkom çokmu vurdum ki ya heryer kan oldu bide nazlı:haketti o sıkma canını ali uyanmış altına odada duran temiz eşofmanı giyer asistan odasına gider testisi acıdığı için çok yavaş yürüyordur sadece yere bakıyordur demir:sapık böyle olursun işte ali kalkar giderken arkasından gülerler.
mesai sati biter açnaz eve gider nazlı melemen için domates doğruyordur açelya arkadan nazlıya sarılır nazlı arkasını döner oda açiyi dudağından öper açi nazlıyı kucağına alır nazlı açinin dudağına yapışmıştır çoktan odaya giderler nazlı açiyi yatağa fırlatır ikiside deli gibi öpüşüyordur. Nazlı açinin kısa şortundan elini içine sokar sonrada parmağını sokar .
açi soyunur nazlıyıda soyar açi nazlının memesini emiyor nazlıda açiyi parmağıyla beceriyodur nazlı parmağını çıkarır açi nalıuı yatırıp bacaklarını aralar amını yalamaya başlar parmağını sokup çıkarır hızlıca nazlı:ahh mhh nazlı zevkten uçuyordur.
nazlı: ben geliyorum açi : aynı anda der aynı anda boşalırlar banyoya giderler açi domalır küvette nazlı götüne penis bibloso sokuyodur açinin açi:daha hızlı nazlıhh nazlı daha hızlı yapıyordur açi:yalnız bizim melemen hayal oldu he😅 ikiside yıkar birbirini kurulanırlar üslerine kilot giyip salonda nazlı açinin üstündedir yatarlar film açarlar izlerken uyurlar.son
(Pek iyi olmadı gxg ilk yazışım )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERALİ \\ GAY
Kurzgeschichten+18 HİKAYELERDİR! Ferman:ali Ali:efendim Ferman:seni seviyorum YILDIZLAR 🌉