TATLI MAFYAM BENİM(kısa hikaye) ALFER

1.9K 12 2
                                    

tanıtım⬇️

Ali:17 yaşında annesi para karşılığı aliyi mafya olan fermana satmıştır

Ferman:mafya 34 yaşında aliye aşıktır hikmetten para karşılığı aliyi alıcak

Alinin annesi: oğlunu hiç sevmez

Hikaye⬇️

Ali çok çalışkan ve başarılı bir öğrencidir bir gün okuldan gelmiştir eve gittiğinde annesini çok mutlu görmüştür oda mutlu olur anne noldu niye bukadar mutlusun annesi:sonunda gidiyosun senden kurtuluyorum hemde çok param olucak der ali anlamaz ben nereye gidicem o sırada kapı çalar ali kapıyı açar kapıda ferman ve adamları vardır ali:Siz kimsiniz ferman:ben senin sahibinim der aliyi çeker alır arabaya götürün zarar vermeyin sakın der ali anne noluyo kurtar beni diye bağırıyordur .

ferman annesine 4 çanta para verir sonra arbaya biner alinin yanına oturur ali:lütfen bırakın beni hembenim okulum var ferman:artık okula gitmiceksin seni benden başka kimse görmesini istemiyorum güzelim der öpmeye çalışır ali geri çekilir ferman:annen seni bize para karşılığı sattı sen benimsin artık annen seni haketmiyodu der alinin gözleri dolmuştur bi anda bütün hayatı değişmişdir artık doktor olamıcaktır hiç tanımadı bi adam onu bi eşya gibi satın almıştır fermanın malikanesine gelmişlerdir araba durur ferman iner aliye hadi in artık evin burası benim yanım.

ali inmiyordur ferman kucağına alır eve getirir ali indiği anda kapıya koşar ama kapı kitlenmiştir ferman:zamanla sende bana alışıcaksın hem birazdan nikah memuru gelicek benim olucaksın nikahtan sonra ali:ali bağırır asla senin olmucam ben hem ben daha onun nası yapıldığnı bile bilmiyorum ferman : merak etmee ben sana zevkle öğretirim der. memur gelir aliyi zorla evlendirirler memur gider ferman:ee ozaman sıra gerdekte der aliyi kucağına almaya çalışır ali mutfağa kaçar eline bıçak alır ali:lütfen yapma istemiyorum ben hem senbenden 17 yaş büyuksün evlendik bana dokunma der.

ferman:ben sana o kadar para saydım tabi evlencen aşkın yaşı olmaz der bi hamleyle bıçağı alır sonra onu tutar adamlarına dönerek onu odamıza götrün ben gelicem der adamlar dediğini yapar ali kaçışı olmucanı biliyordur fermana kabullenmiştir artık ferman odya girer aliye nıoldu neden bunkadar sakinsin der ali:tamam bende seni sevmeye çalışıcam kabullendim ama sede ben yeter dediğim zaman durucaksın deer.

ferman:tamam başlayılım bakalım durmak isticekmisin der gömleğini çıkarmaya başlar aliye ne duruyosun miniğim hadi soyun der ali banyoya girer burda çıkarsam olurmu der ferman:biz evliyiz artık utanmana gerek yok der aliyi çeker alide soyunur eliyle önünü kapatır ferman güler hadi gel miniğim der aliyi yatağa ittirir ferman dudaklarına yapışır alide karşılık veriyordur birbirlerinin dillerini yalaıyorlardır ferman boynundan erkekliğine kadar yalar aliden bi inilti kaçar ahh ferman aliyi ters çevirir deliğini yalamaya başlar.

parmanığı aliye ağzına getirir alide anlayıp tükürür ferman penisini parmağıyla ovalayıp masaj yapar başlıyorum miniğim hazırmısın ali:hadi yap der ferman ucunu sokar ali inlemeleini tutatamıyordur ferman yarısını sokup git gel yapar ali zevkten uçuyordur o gece fermana aşık olmştur iyiki annem beni satmış der ferman seni seviyorum der fermanda benim kadar değil der ikiside güler iki aşık geceyi zevkle yaşarlar. Son

FERALİ \\ GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin