ikinci seri 2. bölüm ALDORFER (ACI İŞKENCELER)

1.5K 16 0
                                    

Ali demir ve doruk salona varılar içeride biraz göz gezdirirlere masada ki gelen muşteriler çoğunlukla 30-40 yaş arasıdır sonra ayrılıp garson çağıran masalara bakmaya başlarlar onlar istenilenleri verirken salona ferman yani patron gelir alinin yanına gider bi gelsene benle der doredem bunu görür aliyle birlikte ferman:bu akşam aliyi benimle olucak der doruk:ama onu almayın lütfen.


Ferman:burası benim mekanım ben ne dersem o demir:o zaman biz ayrılıyoruz burdan ferman:buraya gelirseniz çıkışı olmaz saize demiştim sizi seçwen müşterilerde olur kıskanmayın doruk:ulan ben senin varya bırak kardeşimizi ferman adamlarına işaret verir dordemi odalarına kitlerler demir:doruk o çok korkar kim bilir napıcak ferman ona 😫 doruk:hepsi benim suçum🙇 demir:sen kalcak yerimiz olsun istedin başka şansımız yoktu .

o sırada ferman aliyi kolunda tutar çekiştirir ali:patron bırak beni kardşlerimin yanına gidiyim ferman aliyi bodrumdaki odalardan birine sürüklüyordur (müşterilerin seçtiği kişilerle bereber olduğu odalar) ali direniyordur ferman kucağına alıp sokar yere atar aliyi ali:ahh😣 ferman kapıyı kitler fantazi eşyalarını masaya koyar odada kormızı bir demir kafes vardır aliyi oraya sokar kafes çok küçüktür ali içinde çok az hareket edibiliyordur .

ferman ona bakıp güler artık bu odadan başka bi yer göremiceksin bu gün benimsin ali:kardeşlerimi istiyorum çıkar beni😥 sen benden çok büyüksün seni istemiyorum. Ferman aliye istemiyorum dedği için sinirlenir😤 kafese tekme atar ali korkmuştur ferman:o sesini kes güzelim seni şurda öyle bi beceririm yalvarırsın bana bırak diye .

sonra kafesi açar ali kapıya koşar kitlidir ferman gler üstüne gelmeye başlar soyun herşeyini artık kıyafet giymiceksin ali çıkarmaz ferman:çıkar dedim güzelim yoksa ben zorla soyarım inan hiç istemessin ali yavaşça gömleğini çıkarır ferman:pantolonuda hadii hızlı ali kemerini açar utana sıkıla fermuğarını indirir pantolonu bedeninden yere süzülür ferman:baksırını da çıkar görelim seninkini
Ali:o-onu çıkarmasam ferman aliye dahada yaklaşır çıkar lan ali mecburen çıkarır hemen elleriyle önünü kapatır.

ferman:çek ellerini Ali çekmez ferman zorla elerini çeker tek eliyle iki elini yukardan tutar boş olan eliyle alinin aletini tutar ali ağlamaya başlar çok kötü😫 içinden ölmek istiyorum diye geçiriyordur ferman alini çeker korkma seni şimdi becermicem biraz eğlenelim aliyi kafese geri sokar tavandaki zinciri aşağı çeker alinin ellerini zincire bağlar sonra zinciri yukarı çeker alinin ayakları yere değmiyordur artık.

ferman yatağını alinin tam karşısına getirir yatağın yatar aliyi izler saatlerce ali sadece utançla yere bakıyordur ferman kalkar ayağa ali:napıcaksın ferman aliye yaklaşır sende beni isticeksin der boynunu öper uzun süre bırakmaz sonra meme üçlarını ısırır yalar göbeğine gelir yalaya yalaya ısrık atıp duruyordur bi elini alinin testilerine getirir sonra önüne eğilir ikisini birlikte ağzına alır ileri geri oynuyordur alinin aletini taş gibi olmuştur sonra boşalır.

alinin götüne biblo sokar ali ilk defa becerildiği için kan olmuştur biblo ali: bunu bana neden yapıyosun çöz beni gidiym artık ferman:ben ne zaman istersem o zaman gidersin der . o sırada dordem odadaki tel tokalardan birini aıp kapı yı açmıştır bodruma inip odalara tek tek bakarlar kitli olan odaya bağrırlar ali burdamısınnn ali burdayım nolur kurtarın beni 😭.

Ferman silahını çıkarır kaıyı açıp aliye doğrultur geçin şoyle sıkarım bu kıvırcığa dordem kenara geçer adamlarını çağrır soyun bunları sonrada şurdaki salağın yanına sın ikisinide adamlar dediğni yapar alfersdor yan yana zincirle havadan asılı ve cıplaktır ferman fotoraflaını çeker üçünün demir:bırak lan bizi şerfsiz 3 müzü birdenmi becercen ferman bak düşündümde çok iyi olurdu ama 3 ünüze birden yetemem😅 demirin çişi gelmiştir ama söylemeye çekiniyodur tutamaz ve fermanın üstüne işer.

ferman demirin aletine tekme atar demir:ahhhh😫 ferman:şimdi o güzel pipine elveda et der iğne getirir uyuşturup keser 1cm kalana kadar keser demir iğneden korkutu için bayılmıştır aldor yapma demiştir ama nafile bu sana yeter bence sabaha kadar üçünü asılbırakır sabah çözer şimdi işinizin başına geçin salaklar aldorfer yerleri süpürüyordur demir:pipim küçücük kaldı😩 akşam olr aldorfer salona geçer şanslılardır ki onları biri istemeiiştir bu gece ama yarın ne olucağnı kim bilir.

FERALİ \\ GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin