Diables
Od ostatnich wydarzeń minął około miesiąc. Moja relacja z Łukaszem była dziwna. Z jednej strony szliśmy do przodu, z drugiej zaś staliśmy w miejscu. Dzisiaj postanowiłem postawić wszystko na jedną kartę. Ubrałem się dosyć zwyczajnie i poszedłem do Blaszki.B: Część, Dawidek! - otworzył drzwi.
B: Co Cię do mnie sprowadza? - spytał przytulając się do mnie, co odwzajemniłem.D: Przyszedłem pogadać.
B: Okej, to chodź. - powiedział siadajac na kanapie.
D: Wiem, że kazałeś mi na Ciebie czekać, ale mam dość. - westchnąłem.
D: Męczy mnie to, że nie umiemy określić kim dla siebie jesteśmy.
D: Cholernie Cię kocham, lecz bez twoich uczuć nic nie będzie. - szepnąłem. Chłopak przysunął się, aby otrzeć moje łzy, które zaczęły mi lecieć nie wiadomo kiedy.B: Dawid, chciałem powiedzieć Ci to już dawno, ale się bałem... - westchnął.
B: Też Cię kocham i jestem gotowy na związek z Tobą.- uśmiechnął się oraz przybliżył do pocałunku.D: Czyli oficjalnie mogę mówić, że jesteśmy razem? - zachichotałem delikatnie oddalając się.
B: Możesz. - powtórzył mój gest opierając swoje czoło o moje.
》》》
Thorek
Siedzę z chłopakami na discordzie.T: Zaraz streama zaczynam! - zapowiedziałem.
D: Okej, ale najpierw musimy wam coś powiedzieć.
E: Słuchamy? - powiedział bardziej pytającym głosem.
B: No więc... jesteśmy razem! - oznajmił, lecz słychać było jego lekkie zawstydzenie.
E: O kurde, wreszcie! Szczęścia! - krzyknął.
T: Dokładnie! Gratulacje, chłopcy!
D: Mamy prośbę, zachowajcie to dla siebie, oki? - poprosił.
B: Właśnie, na razie chcemy zachować to w gronie najbliższych.
T: Jasne, nie ma sprawy.
E: Spoko, ale dalej będę podpuszczał widzów do robienia fanartów! - zażartował, a ja w tym czasie odpaliłem potrzebne mi aplikacje.
T: Zaczynam jak coś. - powiadomiłem przyjaciół.
T: Halo?! - wydarłem się.
T: Siema! - powiedziałem niższym głosem.E: Kreygasm. - westchnął.
D: Uważaj, bo wicom stanie! - zachichotał.
B: Oho! - skomentował.
》》》
Ewron
Jakoś godzinę temu przyjechał do mnie Thorek, więc postanowiłem nie robić live'a i spędzić z nim trochę czasu.T: Masz, makaronik. - odparł opadając na fotel obok mnie.
E: Dziękuję. - uśmiechnąłem się.
T: Ej, tak sobie myślałem... - zaczął.
E: No?
T: A jakby tak zamieszkać we czwórkę?
E: W sumie można coś pomyśleć. - zamyślony odpowiedziałem.
T: Myślę, że ciekawe przeżycie, poza tym dużo by się nie zmieniło patrząc na nasze częste spotkania.
E: Ta, zadzwoń do nich. - zaproponowałem.
Tak jak powiedziałem, tak zrobił. Chwilę później wytłumaczyliśmy Dawidowi i Łukaszowi naszą propozycję.
D: Fajny pomysł, za miesiąc kończy mi się umowa na to mieszkanie. - oznajmił.
B: Możemy pooglądać jakieś mieszkanka lub domki i wtedy się zastanowić.
E: Blacha, ty zawsze byłeś taki mądry? - zaśmiałem się.
B: Dobra tam, utkaj!
T: Czyżby 2.0? - powiedział odpalając swój słynny czajnik.
》》》
T: Oglądamy jakiś film? - odwrócił się w moją stronę.
E: A możemy się po prostu poprzytulać? - szepnąłem wpychając się na jego kolana.
T: Oczywiście. - również zaczął szeptać.
E: A buzi dostanę? - zapytałem.
T: Dostaniesz. - zaczął muskać moje wargi przechodząc w coraz to dłuższe pocałunki.
E: Kocham Cię, Stasiu. - wyznałem podczas krótkich przerw.
T: Też Cię kocham, nawet nie wiesz jak bardzo. - uśmiechnięty znowu dał mi buziaka.
- - - -
Siemka!
Dziękuję za tyle wyświetleń oraz gwiazdek, a przede wszystkim za miłe komentarze <3
CZYTASZ
Odnaleźć uczucia // Hopaki
FanficGrupa chłopaków, którzy poznali się w sumie przez przypadek, a dogadują się jak nikt inny. Codziennie grają, rozmawiają i wyzywają od szmat. Co jeśli zrozumieją, że niektórzy czują do siebie coś więcej? •Ewron x Thorek •mrBlaszka x Diables