『1』

808 54 19
                                    

    Těhotenský test

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    Těhotenský test...




Pozitivní !

A já...




Těhotný !














Sedl jsem si na kraj vany a v šoku sledoval dvě růžové čárky, které se objevily na té debilní plastové tyčince.

To není možné...
Nemůžu být těhotný. Teď mi začal třetí ročník na střední a ono se musí stát tohle ?!

Cítím se jak ve špatném vtipu... Spíš filmu.

Co řeknu Kunovi ?
On mě určitě zabije. To já ho přesvědčil, že se nic nestane, když nepoužije kondom. Agh !

,, Tene ? " ozval ose za zavřenými dveřmi.
,, Jsi v pořádku ? " otázal se mě můj přítel Kun.

Zrovna jako naschvál to musí být on... Bože !

,, Jo, neboj. " řekl jsem trochu vyšším hlasem, abych zněl vesele a naprosto v pohodě.

,, Opravdu ? " nedal se.
,, Jsi tu zavřený už dlouho. " poznamenal.

,, To už si člověk nemůže zajít ani v klidu na velkou ? " zasmál jsem se a natáhl se k záchodu, abych mohl spláchnout.

,, Promiň. " Kun se také zasmál.
,, To mě nenapadlo. " přiznal se.


,, Prostě budeš vědět. " těhotenský test jsem zabalil do toaleťáku a hodin do koše pod umyvadlem.

,, To ano. " vydechl.
,, Večeře už je hotová, tak pak přijď. " oznámil a odešel.

Umyl jsem si ruce a podíval se na sebe do zrcadla. Naštěstí jsem nevracel, takže jsem neměl napuchlé oči, ale zas za to jsem byl bílý jako stěna.

Třeba to Kun nepozná...

Vylezl jsem z koupelny, věšel do kuchyně a sedl si ke stolu, na kterém už byly nachystané dva talíře s jídlem.

,, Zítra bychom měli zajít do obchodu. " Kun se otočil ke stolu a položil na něj dvě sklenice s kofolou.

,, Uhm. " kývl jsem a napil se oné tekutiny.

,, Děje se něco ? " sedl si naproti mě.
,, Jsi hrozně bledý. "

No... Tak si toho všiml. Sakra, já vážně nemám štěstí.

,, Ne, vůbec ne. " usmál jsem se.

,, Není ti špatně ? " nevěřil mi a ptal se dál.

Pregnant》Kunten [ ✔ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat