『1』『0』

404 46 3
                                    

    ,, Máme vybraných deset párů, které se nám líbí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    ,, Máme vybraných deset párů, které se nám líbí. " řekl jsem a díval se na vytisklé papíry s údaji o možných kandidátech.

,, Teď vybrat jen jeden pár. " Kun si sedl ke stolu a vzal do rukou jeden papír.

,, Mně se líbí tihle. " oznámil YangYang, a také si vzal papír s párem, který se mu líbil.

,, Mně zas tihle. " to co před chvílí udělal YangYang i Kun, teď udělal Johnny.

,, Fajn, takže vyberu já jeden pár a Kun jeden pár a tím se nám tak výběr zmenší. " podíval jsem se po stole a hledal někoho, kdo se mi líbí nejvíc.

,, To je dobrý nápad. " uznal Kun a přidal se ke mně ve hledání.

Jakmile jsme oba někoho vybrali, ostatní jsme dali bokem a zaměřili si na ty čtyři, které se nám líbilo nejvíc.

,, Proč je to tak těžké ? " povzdechl jsem si a vjel si rukou do vlasů.

,, Netuším. " zakroutil hlavou Kun.
,, Ale zas... Snažíme se vybrat ten nejlepší pár pro naše dítě. " poznamenal.

,, Pravda. " kývl jse.

,, Tihle mají pejska. " promluvil YangYang a ukázal na papír, ktery vybral on.

,, Co když to dítě bude alergické ? " namítl jsem.

,, Je tady větší šance, že nebude. " podal svůj argument.
,, A to, že ty máš radši kočky než psy neznamená, že tvé dítě to bude mít stejně. " překřížil ruce na hrudi.

Jenom jsem nad ním překroutil očima a dál si pročítal informace o všech vybraných párech.

Divím se, že to ještě neumím nazpaměť.

,, A co takhle udělat losovací metodu ? " navrhl Johnny.

,, Losovací metodu ? " Kun nadzvedl obočí.
,, Co tím myslíš ? "

,, Každému páru dáme číslo, poté ty čísla napíšeme znovu a dáme do misky a budeme losovat. " vysvětlil.
,, Číslo, které zůstane v misce je vítěz. "

,, To není špatný nápad. " souhlasil jsem s tím a zvedl se ze židle.

Vzal jsem propisku, misku a kousek papírů a vrátil se zpátky ke stolu. Na ten kousek papíru jsem napsal čísla, odtrhal je, přeložil a hodil do misky.

,, Teď kterému páru dáme jaké číslo. " koukl jsem na ostatní.

,, Otočíme me je, zamícháme a ty na ně napíšeš čísla. " přišel s řešením Kun.

,, Dobře. " papíry jsem otočil tak, aby nešlo vidět kdo na nich je, zamíchal jsem je a napsal čísla od jedné do čtyř.
,, Kdo bude losovat první ? "

,, Začnu já. " YangYang se přihlásil jako první a z misky vzal jeden papírek.

,, Zatím ho neotevírej. " zastavil jsem ho, když se chtěl podívat jaké číslo vylosoval.

,, Proč ? " nechápal.
,, Přece chceme vědět, kdo vypadl, ne ? "

,, To sice ano, ale chci to nechat až budou vylosované i ostatní dvě čísla a ať pak zůstane jen to výherní. " vysvětlil jsem.

YangYang kývl a misku předal Johnnymu, který vybral další číslo.

,, Kdo vylosuje poslední pár, který si nevyberete ? " otázal se Johnny a podíval se mezi mě a Kuna.

,, Udělám to já. " Kun si vzal misku a vybral další číslo.
,, Tene. " podal mi misku s posledním číslem.

Misku jsem si vzal a vytáhl poslední papírek. Zhluboka jsem se nadechl a otevřel ho.

,, Číslo tři. " oznámil jsem a na stole našel papír, na který jsem před chvílí napsal číslo tři.

,, Takže ? "

,, Je to pár, který vybral Johnny. " oznámil jsem všem.

,, Tak máme vybráno. " tleskl Kun a dal ostatní tři páry pryč.

,, Jo, máme. " vydechl jsem.

,, Jestli nejsi s tímhle párem spokojený, tak můžeš vybrat jiný. " Johnny mě chytil za rameno.
,, Přeci jen je to tvé dítě a ty musíš být spokojený. A Kun samozřejmě taky. "

,, Tím to není. " zakroutil jsem hlavou.
,, Je to jen divné. Vědět kdo bude mít tvé dítě. "

,, Rozumím. "

,, Ne, nerozumíš Johnny. " vyjel jsem po něm.
,, Mám strach, že vybereme špatně. Na fotce vypadají sice mile, ale nevíš jak se budou chovat až dítě dostanou. " do očí se mi nahrnuly slzy.

,, Tene... " Johnny mě objal.

,, Promiň. " hned jsem se mu omluvil.
,, Já to tak nemyslel. Je toho moc. " utřel jsem si tváře.

,, Neomlouvej se. " pohladil mě po vlasech.
,, Je ti osmnáct a musíš vybrat rodinu, které dáš své dítě. Je jasné, že toho na tebe bude moc. "

,, Ale máš nás. " YangYang mě taky objal.
,, Budeme tu vždycky pro tebe a se vším ti pomůžeme. "

,, Děkuji. " pousmál jsem.
,, Strašně moc vám děkuji. "

,, Za málo. " oba mě z objetí pustili, protože nám Kun přinesl horkou čokoládu. Poděkovali jsme mu a hrnky si vzali.

Trochu a hlavně opatrně jsem se napil, abych si nespálil ústa. Když jsem polkl, spokojeně jsem zamručel a dal si ruku na bříško, po kterém jsem se pohladil.

,, O můj bože ! " překvapeně jsem ze sebe vyhrkl.

,, Co se stalo ? " Kun se zvedl a přišel blíž ke mně.
,, Spálil ses ? " vzal mi hrnek z rukou a položil ho na stůl.

,, Tene, mluv se mnou. " chytil mě za ruce a dřepl si přede mě.

,, Kopla. " vydechl jsem.
,, Ona kope ! " vykřikl jsem nadšeně, když mi to došlo a jednu Kunovu ruku dal na své bříško.

Malá kopla a Kun se na mě v šoku podíval.

,, Páni. " uchechtl se a pohladil mě po bříšku. Malá mu na oplátku kopla.
,, No ahoj. " po tváři mu stekla slza.

Kousl jsem se do rtu, abych se nerozbrečel. Už tak mi po tvářích teklo několik slz a nepotřebuji, aby mě kluci vidět ještě víc na dně














¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zdravím

Náš Kunten si vybrali pár, kterému dají mimčo.

Doufám, že se kapitola líbila a budete ve čtení pokračovat

Za hvězdičku a komentář budu moc ráda

Veve-IsHere

Pregnant》Kunten [ ✔ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat