,, Zlatíčko, já vím, že jsi nadšená, ale přestaň mě na chvíli kopat, ano ? " pohladil jsem se po bříšku a otočil se na bok.
,, Maminka chce ještě spinkat. " zavřel jsem oči a snažil se znova usnout.,, Tene, vstávej. " do pokoje přišel Kun.
,, To si děláš srandu. " zamumlaljsem si pro sebe a nespokojeně zamručel.
,, Chci ještě spát. ",, Žádné takové. " ucítil jsem váhu na posteli a tím tak zjistil, že si můj přítel sedl ke mně.
,, Proč ne ? " otevřel jsem jedno oko a koukl na něj.
,, Copak si zapomněl co je dnes za den ? " ignoroval mou otázku a položil svou.
,, Je sobota. " odpověděl jsem.
,, Uhm... " poplácal mě po stehně.
,, Tak já si ty dárky otevřu sám. " zvedl se.,, Dárky ? " posadil jsem se a nakrčil obočí.
,, Jaké dárky ? ",, Bože Tene. " zakroutil nade mnou hlavou.
,, Vždyť jsou přece Vánoce ! " vykřikl nadšeně.,, A jooo ! " konečně mi to došlo a já se snažil zvednout z postele, ale moc mi to nešlo.
,, Pomužeš mi ? " natáhl jsem ruce ke Kunovi, aby mi pomohl.,, Samozřejmě. " uchechtl se, přišel ke mně a chytil mě za ruce.
,, Raz, dva... Tři. " na tři zatáhl a já se postavil.,, Děkuji. " dal jsem mu pusu na tvář.
,, A teď si jdu pro dárky. " oznámil jsem a šel do obýváku. Kun byl hned za mnou.V obýváku jsem se posadil na zem před stromeček a začal je všechny vytahovat.
,, Neměl by si sedět na zemi. " připomenul mi a sedl si vedle mě.
,, Ještě si ublížíš. ",, Neublížím. " odfrkl jsem a natáhl se pro poslední dárek, který byl pro mě.
Moc dárků letos nemáme, ale to vůbec nevadí. Hlavní je, že jsme oba zdraví a jsme pořád spolu.
,, Koupil jsi mi o dárek víc. " pohledem jsem těkal mezi mou hromádkou a tou Kunovou.
,, Řekli jsme si, že každý koupí jen tři. " překřížil jsem ruce na hrudi.,, Já vím, ale nemohl jsem odolat. " pokrčil nad tím rameny a začal rozbalovat své dárky.
Zakroutil jsem nad ním hlavou.
,, Jak tě znám, tak si za mě utratil víc než jsem si řekl, nemám pravdu ? " sedl jsem si líp a vzal jeden dárek.,, Děláš, jak kdyby ty jsi neudělal to samé. " usmál se na mě.
,, Ale teď se nebavíme o mně. " namítl jsem.
Kun se zasmál.
,, Děkuji moc za dárky. " změnil téma.
,, Jsou nádherné. ",, Není zač. " pousmál jsem se.
,, Ale zasloužil bys víc. " dodal jsem a otevřel první dárek.,, To samé platí pro tebe. " pohladil mě po koleni a sledoval, jak rozbaluji dárky.
Když jsem měl tři otevřené, natáhl jsem se pro poslední, a také ho otevřel. Kun mi řekl, že si ho mám nechat naposled, tak jsem zvědavý co to bude.
,, Kune, to... " zasekl jsem se a prohlížel si tričko a botičky pro malou. Na tričku bylo natisklé " Naše malé kotě. "
,, To si neměl. " kousl jsem se do rtu.,, Důvod ? " nadzvedl obočí.
,, Nenecháme si ji. " tričko jsem v rukách zmáčkl.
,, Bude nám to k ničemu. ",, Ale dát ji to můžeme, ne ? " chytil mě za ruku.
,, Aspoň na na nás bude mít vzpomínku. "Podíval jsem se na něj.
,, Vzpomínku ? Vždyť ani nebude vědět, jak vypadáme. " do očí se mi nahrnuly slzy, které jsem rychle rozmrkal.,, Tene. " objal mě.
,, Takhle nad tím nesmíš myslet. ",, A jak Kune ? " otázal jsem se.
,, Hned jak se narodí, tak ji od nás vezmou. "Kun chvíli nic neříkal. Hádám, že jsem ho svým argumentem dostal do kouta... Ale mám pravdu.
,, V pondělí to zajdu vrátit. " řekl po chvíli a pustil mě z objetí.
,, Nemusíš... "
,, Vždyť jsi říkal, že ji to bude k ničemu, tak proč ji to dávat ? " věci mi vzal z rukou a hodil je do krabice, ze které jsem je před chvílí vytáhl.
,, Kune-
,, Ne Tene, máš pravdu. " začal sbírat balicí papír, který byl všude po podlaze.
,, Bylo zbytečné kupovat další dárek. Znát nás nebude, takže od nás také nic nepotřebuje. " zvedl se a odešel vyhodit balicí papír.,, Promiň. " vydechl jsem, ale pochybuji, že mě vůbec slyšel.
Otočil jsem se čelem k pohovce a pomalu se o ní zvedl. Poté jsem vzal krabici s tričkem a botičkami pro malou a zanesl to do pokoje.
V pokoji jsem to dal na stůl a vrátil se do obýváku, kde Kun posbíral ostatní věci ze země a dal je na stůl před pohovkou.
,, Kde je ta krabice ? " zeptal se mě a rozhlížel se kolem, jestli ji náhodou neuvidí.
,, V pokoji. "
,, Mohl si ji nechat tady, stejně to budu dávat pryč. " sedl si na pohovku.
,, A co ostatní dárky ? Jsou dobré nebo se ti taky nelíbí ? ",, To už ale přeháníš. " zamračil jsem se na něj.
,, Já, že přeháním ? " podíval se na mě s nadzvedlým obočím.
,, Nevím kdo tady nechce dárek pro svou vlastní dceru. ",, Musíš pochopit, že mi si ji nenecháme. Oblečení jí budou kupovat cizí lidé, takže nějaké tričko a botičky, které dostala na Vánoce ji budou ukradené ! " naštval jsem se.
,, Vždyť ani nebude vědět, že to byl dárek k Vánocům, natož tak dárek od jejího otce ! " po tvářích mi začaly téct slzy.,, Kdyby si se nerozhodl pro adopci, tak by věděla od koho to dostala a znala by své pravé rodiče ! " stoupl si a přišel ke mně.
,, Tak teď mi to budeš vyčítat ? Vážně ?! " nemohl jsem tomu uvěřit.
,, Je nám teprve osmnáct, ještě jsme ani nedodělali školu a peníze máme jen pro nás dva ! Nevím, jak by si k tomu zvládal ještě dítě ! ",, Rozhodně líp, jak ty ! " křikl po mně a já mu dal facku.
,, Jsem rád, že ji dáme pryč. " utřel jsem si tváře.
,, Aspoň nebude mít za otce tebe. " odešel jsem do pokoje, ve kterém jsem se zamkl.To nám hezky začíná štědrý den...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zdravím ♡Takové menší drama, heh...
Doufám, že se kapitola líbila a budete ve čtení pokračovat ♡
Za hvězdičku a komentář budu moc ráda ♡
Veve-IsHere
ČTEŠ
Pregnant》Kunten [ ✔ ]
Acak,, 18 a těhotný... " ,, Cítím se jak v hodně špatném klišé filmu ! " • Cover by: me