『7』

495 48 21
                                    

    ,, Yangu ! " zakřičel jsem po svém kamarádovi, kterému jsem se tak trochu vyhýbal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

    ,, Yangu ! " zakřičel jsem po svém kamarádovi, kterému jsem se tak trochu vyhýbal.

A on mně taky...

,, Yangu, no ták.  " přiběhl jsem k němu, stoupl si před něj a tím ho zastavil.

YangYang si hlasitě povzdechl.
,, Co Tene ? " otráveně se na mě podíval. Očividně se mnou stále nechce mluvit.

,, Chci se ti omluvit. " pohled jsem mu oplatil. Ale ten můj pohled byl spíš zoufalý.
,, Prosím, odpusť mi. "

,, To, co jsi řekl, mě ranilo. " jeho pohled se z otraveného stál smutným.
,, Netušil jsem, že ti mé mluvení tak vadí. "

,, To není pravda. " hned jsem se mu to snažil vyvrátit.
,, Jenom... " vydechl jsem.

,, Jenom ? " nadzvedl obočí a popravil si pruh od batohu, který měl přes rameno.
,, Hele Tene, vážně teď na tebe nemám čas. " přišel kolem mě. Já se ovšem nevzdal a šel za ním.

,, Můžeme si aspoň promluvit po škole ? " zeptal jsem se.
,, Musím ti říct něco důležitého. Vlastně i Johnnymu. " vzpomněl jsem si na toho obra.

,, Fajn. " souhlasil a podíval se na mě.
,, Dneska po škole. Počkáme na tebe u brány. "

Usmál jsem se.
,, Děkuji moc. " objal jsem ho. On mi objetí oplatil, ale hned mě pustil.

,, Pod jednou podmínkou. " zvedl svůj ukazováček do vzduchu, jak kdyby byl nějaká matka, co chce potrestat své dítě.

,, Poslouchám. " hlavou jsem mu naznačil ať pokračuje.

,, Koupíš nám jídlo. " položil svou podmínku, po kterou si se mnou promluví.

,, To je všechno ? " nadzvedl jsem obočí.
,, Dobře, to beru. " souhlasil jsem a společně jsme si na to plácli.

Už jsem ho nechal v klidu jít do své třídy a já šel do té své.












Po škole jsem šel hned k bráně, kde už čekal Johnny a YangYang.

,, Ahojte. " pozdravil jsem je a oni mi pozdrav oplatili.
,, Kam byste chtěli jít ? " zeptal jsem se a čekal na odpověď.

,, Do McDonaldu. " odpověděl s úsměvem na tváři a já s uchechtnutím přikývl.

,, Jak jinak. " poznamenal jsem a společně jsme šli na nezdravé, ale dobré, jídlo.

Jakmile jsme byli na místě, kluci sedli ke stolu, nadiktovali mi své objednávky a já to šel koupit.

Po nějaké době jsem se vrátil i s jídlem, které jsem položil před kluky a to, co jsem koupil pro sebe, si logicky nechal u sebe.

,, Děkujeme. " poděkoval mi Johnny a hned se pustil do svého burgeru.

,, Nemáte vůbec zač. " napil jsem se kofoly.
,, Hlavní je, že se se mnou zase bavíte. " poznamenal jsem a dal si to pusy pár hranolek.

,, Teď nám teda prozraď tu důležitou věc. " promluvil YangYang s plnou pusou.

,, Jsem těhotný. " vyhrkl jsem ze sebe.

Oba na mě chvíli nevěřícně hleděli, dokud se Johnny nezačal smát. Poté ho následoval YangYang, kterému z toho málem zaskočily hranolky.

,, To byl dobrý fór, Tene. " Johnny mě poplácal po rameni a zakroutil nade mnou hlavou.
,, Tvé vtipy jsou čím dál tím lepší a lepší. " snědl poslední kousek svého burgeru.

,, Kluci... Tohle není vtip. " řekl jsem naprosto vážně, aby mi uvěřili.

,, Tene, už jsme tě prokoukli. Nemusíš to dál hrát. " řekl YangYang a věnoval se svým nuggetkám.

,, Yangu. " žduchl do něho loktem Johnny.
,, Myslím, že Ten to myslí vážně. "

YangYang se na mě znova podíval.
,, Tene. " nadzvedl obočí.
,, Ty jsi vážně těhotný ? "

,, Uhm. " přikývl jsem a napil se kofoly, protože mi najednou vyschlo v krku.

Hmm... Čím to asi bude ?

,, Děláš si prdel ?! " vykřikl najednou YangYang až se kvůli tomu na nás otočilo pár lidí.

,, Yangu, nekrič tolik. " napomenul jsem ho a všem se omluvil za křik svého kamaráda.

,, Ty vážně čekáš dítě... " opřel se o opěradlo židle.
,, Ví o tom Kun ? "

,, Ano. " přikývl jsem.

,, Jak dlouho jsi těhotný ? " zeptal se mě Johnny, který vypadal naprosto klidně.

Než jsem mu ovšem stihl odpověď, předběhl mě YangYang.

,, Jak můžeš být tak v klidu ? " vyjel po Johnnym.
,, Ten je těhotný a ty jsi, jak kdyby ti řekl, že si pořídil kotě. "

,, Je to Ten. " byl jeho argument.
,, Divím se, že neotěhotněl už dřív. "

,, Pravda. " uznal YangYang po chvíli. Už ani nevypadal tak naštvaně.

,, Hej ! " praštil jsem ho do ramene.
,, Zas tak často to nedělám. " překřížil jsem ruce na hrudi.

,, No jo. " překroutil očima a poplácal mě po hlavě.

,, Ale abych odpověděl na tvou otázku. " vrátil jsem se k našemu původnímu tématu. Tedy spíše otázce, kterou mi Johnny položil.
,, Jsem už ve třetím. "

Oba na mě vykulili oči.

,, Ve třetím !? " řekli zaráz. Bylo to tak komické, že jsem se tomu musel zasmát.

,, Ano, jsem už ve třetím. " potvrdil jsem jim to a dal si další hranolky do pusy.

,, No ty vole... " vydechl Johnny a rukou si prohrábl vlasy.

,, Vyprávěj mi to o tom. " napil jsem se.

,, A jak jste se s Kunem rozhodli ? " zeptal se YangYang, který už byl úplně v klidu a nejspíš i smířený s tím, že jeho kamarád je těhotný.

,, Necháme si ho, ale zároveň nenecháme. " trochu jsem se pousmál.

,, Tak to nechápu. " přiznal se YangYang a nakrčil u toho obočí.

,, Ty ho chceš dát k adopci ? " Johnnymu mu to došlo. Aspoň jeden z mých dvou kamarádů umí přemýšlet.

Přikývl jsem.
,, Jo, chci. "

















¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zdravím

Ten se udobřil s YangYangem, řekl jim, že čeká dítě a dokonce, jak se rozhodl co s ním udělá...

Co si myslíte o jeho rozhodnutí ?

Doufám, že se kapitola líbila a budete ve čtení pokračovat

Za hvězdičku a komentář budu moc ráda

Veve-IsHere

Pregnant》Kunten [ ✔ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat