Yedinci Ev - Anlat Ona
'Günün birinde, her şey dünde kalacak.'
Bu üç gün o kadar güzel geçmişti ki, Umut bir kere daha iyiki dedirtmişti.
Bugün gideceği için her ne kadar üzgün olsamda bir yandan da mutluydum. Bir daha gelecekti, belki de ben yanına giderdim.
Umut ile vakit geçirdiğim bu üç günde anladığım bir şey varsa o da Umut'u kalbime kabul etmem.
Nasıl olduda bir an da kalbime girdin Umut?
Sevgimi gizlemeden Umut'a da belli etmiştim. Aynı şekilde Umut'un tavırlarından da beni sevdiğini anlamıştım.
"Seninle üç gün çok güzeldi Lavin, teşekkür ederim."
Şimdide ilk gün buluştuğumuz yerde, aynı bankta oturuyorduk.
"Ben teşekkür ederim Umut, geldiğin için."
Kalbime girdiğin için, beni koruyacağın için. Binlerce kez teşekkür ederim Umut.
Umut gittikten sonra dışarda fazla durmayarak bende eve gittim. Annem koltukta oturmuş haberleri izliyordu. Yanına gidip dizlerine yattım.
"Gitti mi Umut?"
Umut'un burda olduğu günlerde annem de ön yargılarını kırmıştı. Hatta Umut ile beraber ailecek akşam yemeği yemiştik.
"Gitti ama geride kendinden bir parça bırakarak."
"Ne bıraktı, eşyasını mı?"
"Hayır annem kalbime diğer yarısını bıraktı." Annem saçımı okşarken bir yandan da endişelerini dile getiriyordu.
"Üzülmenden korkuyorum, daha ne kadar tanıyorsun ki Umut'u. Kalbine bile almışsın ya üzerse." Annemin dizinden kalkarak yanına oturdum.
"Anne kendi gözlerinle gördün, Umut öyle birine benzemiyor. Hak veriyorum sana korkuyorsun, kimseye güvenemiyorsun ama emin ol bende ön yargı ile yaklaştım hatta sanaldan güvenmem dedim, kalbime aldım. Tüm kadınları korumak için söz veren bir adam, kötü olabilir mi?"
"Sen güveniyorsan bana bir şey demek düşmez kızım, sen ne yapacağını biliyorsun."
Odama geldiğimde yatağıma yatarak düşünmeye başladım.
Üniversite sınavına girmiştim ve hayallerime bir adım daha yaklaşmıştım.
Umut ile görüşmüştüm, ona güvenmiştim. Daha da önemlisi kalbime almıştım.
Teşekkür ederim Umut, hayatıma ve kalbime girdiğin için.
~
Teşekkür ederiz Umut, bizi koruyacağın için..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Çiçeği | Texting
Short StoryTamamlandı. @bir.umut: 8 Mart Dünya Kadınlar Günün Kutlu Olsun. özgecan#1 (15.03.2021) yayımlama 09.03.2021 bitiş 21.03.2021