8 mart'

59 11 14
                                    

merhaba, çok uzun zaman oldu ve muhtemelen bunu görecek kesim de çok çok az olacak. ama eğer buradaysanız ve bu satırları okuyorsanız sizi çok seviyorum, iyi ki varsınız!

bugün bizim günümüz ama ben bugünü hep Ölüm Çiçeği ile hatırlıyorum. onlar aklıma gelmeden geçiremiyorum bugünümü ve kendimi burada buluyorum.

2 sene yoktum, sınav senesinde olduğumdan dolayı ve o kadar kendimi kötü hissettim ki çünkü Lavinia bana göre çok yalnızdı ve ben yanında olup elini tutmazsam kimse tutmaz gibi hissetmiştim.

bu yüzden sesini duyurmaya çok çabaladım ama güzel şeylerin fark edilmesinin zaman alacağını fark ettiğim günden beri çoğu şeyde çabalamayı bıraktım. elbet bir gün tüm seslerim duyulur zaten.

şu an burada özel bölüm yazabilmeyi çok isterdim ama onlara ayırdığım satırlar bu kadarla sınırlı kaldı ve onlar en güzel yerde kaldılar bizim için.

Lavinia yaşasaydı, Umut ile harika bir ilişkileri olurdu; hayalleri gerçek olurdu ve onlar bizler için savaşırdı. şu an Umut yapıyor bunu sevgilisine borç bilerek ve bizlerin sesi oluyor. bir gün tüm sesimizi duyuracağına da ben inanıyorum.

benim terapimde ölüm çiçeği ve burada olan sizlersiniz, bugün buraya geldim. 9 mart 2021'de yazdım ve şu an 8 mart 2024'teyiz, çok zaman geçmiş üstünden ama iyi ki buradasınız beraberiz.

tüm sesi çıkmayan ve daima güçlü olan bizlerin günümüz kutlu olsun. yüzümüzden gülümseme hiç eksik olmasın, bizi seviyorum🤍

Ölüm Çiçeği | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin