_1_

210 12 3
                                    

-Csak hozd a drogot és menjünk!-kiáltottam Zayn-nek.
-És mi lesz ha megtalálnak?-futottunk tovább a sikátorban.
-Nem fognak,csak gyere!-amint ezt kimondtam nekimentem valakinek,ő elesett de mi csak futottunk tovább...

                              ***

-Na Zaynie ebből aztán lesz lóvé-mondtam miközben elrejtettem a zsákmányt a konyhaasztal alá.
-De azért nem kell mindet eladni a drogfüggő kis gyerekeknek...Mi is bulizhatnánk néha-nem tudom miért de egy kicsit szomorúnak nézett ki,úgy döntöttem megkérdezem miért.
-Oké akkor majd valamelyik nap elmegyünk az egyik bárba...de szabad tudnom,hogy miért vagy ilyen kedvetlen?
-Hát...tegnap Lottie szakított velem..-ezen igazán meglepődtem mivel Lottie a testvérem és ő nem ilyen.
-...Beszéljek vele?
-Nem,nem,nem,ennek már vége..igazából már nem is annyira érdekel,csak még nehéz egy kicsit.
Egyébként neked most van valakid,Louis?
-Nem,nincs senkim mivel múltkor a bárban az a fiúcska azt mondta,hogy nem tetszik neki a borostám..micsoda nyámnyila kölykök.-felálltam a kanapéról és töltöttem magamnak mégegy pohár bort.
-Értem-bólogatott-Haver nekem most mennem kéne mivel ma még nem adtam Fifinek enni,szóval..
-Oké,akkor majd találkozunk,Szia.
-Szia

Ahogy Zayn elment eszembe jutott az a fiú akinek neki mentem futás közben,és még csak nem is segítettem neki felállni...De ahogy rá néztem,volt valami a szemeiben ami megbabonázott.
De rá kell jönnöm,hogy ez itt New York és az életben nem futnák vele össze mégegyszer mert esély sincs rá...de,mi van ha mégis?
Nagy nehezen felálltam a kanapéról és rendet raktam.Amint ezzel kész voltam elmentem zuhanyozni és fogat mosni,aztán bedőltem az ágyba. Egész este nem tudtam kiverni a fejemből a rejtélyes idegen smaragd zöld  szemeit.

---------------------------------------------------------

StrangersWhere stories live. Discover now