Louis szemszöge
Reggel ugyanúgy keltem mint ahogy szoktam.De valami furcsát éreztem a mellkasomon,Harry feje volt az.Egy kicsit zavartan ideges lettem amikor eszembe jutottak a tegnap este történtek.
Harry rosszat álmodott,átjött,megcsókolt,visszacsókoltam ,és utána elutasítottam...várj,mi??? Miért utasítottam el,hiszen erre vágytam az elejétől fogva.
Próbáltam lenyugodni,mert semmi értelme nem volt annak,hogy idegeskedtem.
Elkezdtem egyik kezemmel a haját másikkal pedig a pofiját cirógatni.Nagyon szép még így is,hogy alszik.
-Gyönyörű-mondam ki amit gondoltam.De ekkor elkezdett mocorogni.
-Louihh hmm ezt nekem szántad?
Egyébként jó reggelt.-Bassza meg,hallotta.igazából nem tudom miért vagyok kiakadva de ez elég gáz volt számomra.
-Öhm csak...csak..én-dadogtam de semmi értelmét nem láttam volna ha letagadom.-Igen...és neked is jó reggelt.-erre csak mosolygott,hogy lehet ilyen nyugodt??
-Hát ez esetben köszönöm.-gyorsan kikeltünk az ágyból és amíg ő fürdött addig én reggelit csináltam.
Igazából munkám már nincs mert kb.egy éve kidobtak azóta pedig nem kerestem új állást,ezért nyugodtan fog telni ez az egy hét...persze ha még mindíg vissza akar menni a gyökérhez.
Idő közben kész lettem a palacsintával és Harry is megérkezett.
Amikor nyúlt volna a mellettem lévő nutelláért,reggeli merevedése hátsómhoz nyomódott.
Mind ketten felnyögtünk.Vajon direkt csinálja?direkt akar felizgatni?
Mintha mi sem történt volna leültünk az asztalhoz reggelizni.
Kíváncsisággal nézte ahogy egy kis palacsintát a számba nyomok.Amikor észrevettem,hogy nagyon néz engem akkor direkt össze nutelláztam a számat,hogy le tudjam nyalni.Érzékien keztem el lenyalni ajkaimról a nutellát amit csak egy kis morgással nézett végig.Amikor megláttam mennyire tetszik neki akkor újabb adaggal kentem össze ajkaim.Azonban gyorsan áthajolt az asztal fölött és lenyalta az alsó ajkamról a nutellát,majd a fölsőről is.Nyugodtan vissza ült a székbe és mint ha mi sem történt volna tovább evett.
Ez egy bosszú akart volna lenni mert előbb szándékosan felizgattam?
Ügyes voltál Louis, újra..most mit kéne csinálnom?
-Nagyon finom ez a palacsinta,gyakrabban csinálhatnál ilyet reggelire.
-Örülök,hogy tetszik.
Egyébként mesélj magadról valamit.
-Mit komolyan tudni szeretnéd az én elbaszott életemet?-nem hinném,hogy olyan rossz,de majd ha elmondja akkor alkotok inkább véleményt.Bólintottam.- Harry Edward Styles a nevem. Kiskoromban elrabolt Fernando apja,Fernando megölte a szüleit és megerőszakolt engem,azóta azzal fenyeget,hogy ha elhagyom őt megöl engem,utálom őt. Kb. ennyi.-na basszameg ez elég szar életre utal.Nagyon fel ment bennem a pumpa,kedvem lett volna szétloccsantani annak a gyökérnek a fejét.
-Nem akarok annyira erőszakosnak tűnni,de el kéne távolítani azt a piszkot.-nem tudtam mást mondani,hirtelen ez tűnt a legjobb ötletnek.
-De sosem mertem...egyedül kevés vagyok hozzá és amúgy is nekem már ilyen szar sors jutott,ezen nem lehet nagyon változtatni.
-De igen is lehet! Ki fogjuk nyírni azt a mocskot!
-Na és mi lenne az a csodás terv Lou? Mert ő egy kibaszott okos és hidegvérű gyilkos.
-Senki sem annyira okos,hogy ne lehessen megölni.-erre nem válaszolt de a reggeli hátra lévő részében a terven agyatlam.Valahogy el kéne tüntetni azt az alakot ennek a csodának az életéből.***
-Louuuuuu-mosolygott rám játékosan.
-Mit szeretnél fürtös?-vissza mosolyogtam.
-Lenne kedved filmet nézni? Mert nekem igen.-mi ez a hirtelen vidámság és játékosság.
-Persze,na és milyen filmre gondoltál?-gyoran lehuppantunk a kanapéra és közel húzódtunk egymáshoz.
-Alkonyaaat-ordította vidáman-Az a kedvenc filmem,Jacob a kedvencem benne.
-Ahj hallottam már erről a csodás filmről és arról a bizonyos irtó sexy vérfarkasról is és a vámpír társaikról...most komolyan azt kell néznünk?-tettem fel a kérdést és közben eljátszottam,hogy nagyon álmos vagyok.
-Igen! És ha nem tetszik Jacob akkor mehetsz aludni.-mondta sértődötten.
-Nem rossz pasi,de te jobb vagy-nem tudom mi ütött belém de megfogtam állát és magamhoz húztam,gyengéden csókoltam,ő beletúrt hajamba,ráharaptam alsó ajkaira és elkezdtem szívni,ezután végig nyaltam egészen a szájától az álláig.Utána már apró puszikat hagytam a nyakán és a felső testén,amíg elértem erekciója fölé,ott megálltam és mosolyogva mélyen bele néztem szemeibe.
-Lou...nem kell ezt csinálnod ha nem akarod.
-Akarom-lassan keztem róla levenni a gatyát és amikor levettem róla mégegyszer rá hajoltam ajkaira.
Megközelítettem hosszát és végignyaltam rajta,kéjesen felnyögött.Elkeztem nyalogatni makkját majd számba vettem egész hosszát.Elkeztem a fejemet fel le mozgatni rajta és a nyelvemet is belevittem a játékba,hogy élvezetesebb legyen neki.Amikor fel néztem rá láttam,hogy már a gyönyör kapuját súrolja ezért nyelvem egyet,erre a számba engedte élvezetét én pedig egy nagy nyeléssel el is tüntettem.Még sosem csináltam ilyet,ez volt az első.De úgy látszik,hogy a sok oktató videó megtette a hatását.
Rá feküdtem a mellkasára és betakartam magunkat, elkezdtem felfedezni a testén lévő tetoválások ,az a nagy pillangó volt a kedvencem a hasa felett.Nekem is van pár tetkóm de azok nem ilyen szépek mint ami az ő testén van. Elkezdtem körbe rajzolni az ujjaimmal a pillangó vonalait, hamarosan megszólalt.
-Köszönöm Lou..-ez a mondat nagyon megmelengette a szívemet és oda hajoltam hozzá egy csókért.Lehet,hogy egy kicsit szeretem...baszki...alig ismerem egy pár napja.
-Nincs mit,máskor is-erre csak felkuncogtunk.
A nap hátra lévő része azzal telt,hogy egymás nyakán lógtunk.Nem tudom,hogyan fordult ekkorát a kapcsolatunk pár nap alatt de igazából nem is érdekel,az a lényeg,hogy mind ketten boldogok legyünk.---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Strangers
FanfictionLouis bajba keveredik ami eléggé megváltoztatja az életét. Megismerkedik a legjobb dologgal az életében ~a szerelemmel~ Nehéz élete van de valahogy mégis boldog ,mindaddig amíg...