_5_

86 9 0
                                    

Harry szemszöge

Nagyon hálás vagyok Lounak,hogy befogadott pár napra Fernando miatt.
Hát igen...Fernando.Annak a szörnyek vagyok a pasija,soha nem szerettem őt és szerintem ő se engem.
Ez az egész úgy kezdődött,hogy kis koromban elrabolt Fernando apja.Szinte testvérek voltunk addig amíg meg nem ölte a szüleit és meg nem erőszakolt engem tudom,hogy egy köcsög,azért vagyok vele mer ha elhagynám őt megölne...legalább is ezt mondja de én ki is nézném belőle.
Sajnos a hülye ügyeiben is én vagyok a csicskája.Szegény Lout is én árultam be neki pedig én nem akartam...vagyis már nem.Akkor csak azért tettem mert mérges voltam,hogy fellökött és csak úgy ott hagyott.Ez a fiú segített nekem annak ellenére is,hogy Fernando megölte a testvérét.
Próbálnom kéne közelednem felé de egy kicsit félek,bár pontosan én sem tudom,hogy mitől mert több oka is van.Mi lesz ha Fernando megtudja,hiszen a testvérét is hideg vérrel ölte meg...minta annyira miattam tette volna...és ha Lou elutasít? Bár eddig nem úgy tűnt mint aki igyekezne elkerülni őt.A múltkori buliban fogalmam sincs mi történt de egy kicsit részeg voltam,bár nem látszott rajtam és próbáltam megcsókolni őt de ellökött.Egy kicsit össze zavar a viselkedése.

Az este nem nagyon tudtam aludni mert felriadtam az egyik rémálmomra, mostanában elég gyakran vannak ilyenek.
Amikor már nem tudtam vissza aludni megközelítettem Lou szobáját.Ahogy beléptem megpillantottam őt,csak deréktól lefelé volt betakarva így láthattam szép felső testét.
Felé vettem az irányt és próbáltam felébreszteni.
-Louihh...Louu-mocorgott és kezdett ébredezni.
-Ighen?miazhh?-ásítozott nagyokat.
-Rémálmom volt és hideg van a másik szobában,nem tudok aludni...aludhatnák itt?-amint kimondtam ezt egy kicsit meglepődött de bólintott egyet.
Gyorsan bebújtam az ágyba és próbáltam aludni de én még mindíg fáztam.Ezt Lou is észre vette és szó nélkül magához húzott.Nem tudom,hogy ezt csak álmában csinálta e vagy tényleg önszántából de jól esett.Mellkasa biztonság érzetet nyújt és melegséget,mélyen magamba szívtam illatát amire egy kellemes morgás csúszott ki ajkai közt.
Úgy látszik nem alszik mert elkezdte tincseimet cirógatni.Amióta itt vagyok néha véletlen fürtösnek hív.nagyon tetszik ez a név de ha meghallom mindíg zavarba jövök.
Nem tudom,hogy jött ez az ötlet de át raktam a lábam az övéin és még szorosabban odabújtam hozzá.
Férfiasságunk összeért egymáséval amire csak nyögtünk egyet.Nem tudom mi ütött belém de elkezdtem mozgatni a csípőmet és hozzá dörzsölni magamat.Csak hallgattam ahogy jól esően nyög és erősebben fogja a hajamat.Adtam egy puszit a mellkasára és így mentem egészen felfelé a nyakáig,nem ellenkezett,minden egyes csóknál a testén felnyögött ami engem nagyon beindított.
Amikor a nyakához értem elkezdtem szívni,ajkaim közé vettem a vékony bőrt és rá haraptam.Ezután megközelítettem az ajkait amik el voltak nyílva egymástól.Vettem a lehetőséget és belenyaltam,nyelvem a nyelvével táncolt,vissza csókolt.Nagyon hevesen csókoltuk egymást én pedig csak nyomtam magam a férfiasságához.Néhol belenyögött a csókba amire én is csak egy jól eső nyögéssel viszonoztam.Még ezt csináltuk pár percig de aztán makogott valamit.
-Szhabadh ezth csinálnunkh?-nyögdécselő hangja csak még jobban beindított és elkezdtem falni ajkait.
-Harreh álj...álj!-követelőző hangja megijesztett,miért állított le??de ő is élvezte...hiszen hallottam.
-Mi a baj? Valamit rosszul csináltam? Mert ha igen akkor bocsánat...akkor én megyek is...-szomorúan hajtottam le a fejemet és már sétáltam volna ki az ajtón amikor válaszolt.
-Nem,semmi baj nincs,nem csináltál semmit rosszul csak...alig ismerlek és ez nekem így egy kicsit sok volt.De nem kell elmenned attól még aludhatsz itt mellettem.Gyere nyugodtan vissza.-mikor ezt kimondta megkönnyebbülten ugrottam vissza az ágyba és megint magához húzott...mondanom sem kell,hogy még mindíg úgy álltam mint valami villanyoszlop és ő is,de ennek ellenére nagy nehezen elaludtunk.

---------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
StrangersDonde viven las historias. Descúbrelo ahora