Amikor mentem megnézni,hogy mi volt ez a hang akkor láttam meg,hogy a fürtöst ütöttem el és vérzik a feje.
Nagyon megrémültem és próbáltam megnézni él e még.Amikor odamentem hallottam,hogy motyog valamit de nem értettem.
-Harry! Harry! Jól vagy?!-kiabáltam ilyedten-Segítség! Valaki!
-Louihh khhm...sajnálomhh khhm...
-Mit? Mit sajnálsz?!-már nem mondott semmit mert valaki hívta a mentőket és gyorsan betették őt az autóba aztán elhajtottak.
Most aggódtam érte pedig tegnap még a csodás kis pasija meg akart ölni engem és Zaynt...nem értem még saját magamat sem.Mit akarok pontosan ettől a fiútól?Nem tudom mi ütött belém de a mentőautó után vettem az irányt.
Látnom kell,hiszen mégis csak én ütöttem el...Lehet,hogy fel fog jelenteni,vagy beárul a mocsok kis pasijának az meg megöl engem.De most nem érdekelt a saját sorsom csak az,hogy Harry ne haljon meg.Amikor a kórházba értem egyből kérdezősködni kezdtem,hogy hol van Harry és azt hazudtam,hogy az egyik hozzátartozója vagyok.
Amikor beengedtek hozzá már ébredezett.Amikor teljesen tudatánál volt akkor mentem volna oda hozzá bocsánatot kérni de berontott az a köcsög és félrelökött.
-TE EZT MÉGIS HOGYAN KÉPZELTED TE KIS KÖCSÖG?!?! ELÜTÖTTED A CICÁMAT...UGYE TUDOD HOGY EZÉRT MEGFIZETSZ?!-azt hiszem már értem miért mondta azt Harry,hogy sajnálja.Vajon mit fog csinálni ez a mocsok...még a nevét sem tudom de fenyeget.
-Én én nem akartam...sajnálom,én egyből segítséget hívtam.én csak...-próbáltam kimenteni magam a szarból.
-NEM SZÁMÍT MIT AKARTÁL,MEGTETTED-Itt már majdnem eleredt a könnyem de inkább kiszaladtam gyorsan és futottam...csak futottam.
Nem is ismerem ezt a srácot de már megbabonázott.És mi lesz a bosszú?
Össze vagyok zavarodva.***
Másnap reggel épp a reggelimet ettem és a tegnapi dolgokon agyatlam amikor hirtelen megcsörrent a telefonom ~ismeretlen szám~
-Helló Louis Tomlinson telefonja.
-Én mondtam-csak ennyit mondott és letette...nem értettem,hogy ki ez és mit akar.
Nem sokkal késöbb hívtak a kórházból amit azonnal felvettem.
-Jó napot! Maga Louis Tomlinson?
-Igen, mi a probléma?
-Azt a hírt kaptuk,hogy testvérét ma elütötték,kérem nyugodjon meg és jöjjön be a kórházba,ott mindent tisztázunk de nem ígérnek semmit...-letette,azt se tudom hol vagyok most annyira lefagytam...a fejem szinte lüktet alig kapok levegőt.
A lehető leggyorsabban öltöztem fel és indultam el a kocsimmal.
Mire a kórházba értem annyira ideges lettem,hogy csak üvöltöttem mindenkivel.Aztán odajött az orvos.
-Sajnáljuk...testvérét elütötte egy autó és a nagy ütközet miatt elhunyt..-Nem tudtam felfogni amit mond,a szemem könnybe lábadt és üvölteni kezdtem.Nem tudtam abbahagyni amíg oda nem jött egy orvos és belém szúrt valami tűt.Nem tudom mi volt az de kezdtem lenyugodni.
Másnap otthon találtam magam de nem voltam egyedül,Zayn eljött hozzám.
-Szia Tommo,hallottam mi történt,részvétem...én is tudom milyen ez.-nem szóltam semmit csak sírtam....egész nap.
Zayn egész héten nálam aludt és próbált lenyugtatni de nem nagyon sikerült neki.
-Zayn...nem kell ezt csinálnod,kérlek menj haza.Én egyedül is megleszek haver.-mondtam mivel szerettem volna egy kicsit felejteni,elhatároztam hogy elkezdek inni de Zayn megakadályozott ebben.Részben hálás vagyok neki de a másik feléről pedig nem mert ha elfelejtettem volna ezt az egészet akkor nem fájna még most is...hiányzik a testvérem,mégha nem is a vérszerinti testvérem akkor is.
-Biztos vagy ebben? Nem hinném,hogy jót tenne neked az egyedüllét pont most.
-Igen,menj csak,kell egy kis magány nekem ezek után.-Miután elköszöntem tőle egyből megindultam az üveg borért...vagy inkább üvegekért.Amikor felébredtem csak üvegeket találtam magam körül.Gyorsan össze szedtem mindet és kidobtam,a fejem borzasztóan fájt,be is vettem egy kis fájdalom csillapítót.
Este már nem bírtam magammal el kellett mennem bulizni.Amikor kiszálltam az autóból és bementem akkor nekem jött valaki.Néztem,hogy ki lehetett az de csak annyit vettem észre,hogy a fürtös nyom a falnak és bejutásért könyörög a nyelve.
-MI A FASZT CSINÁLSZ HARRY?
EGY HETE ÖLTÉTEK MEG A TESTVÉREMET!
-Mi? Én ezt nem értem.. Én nem csináltam semmit.
-Akkor ki a szar ütötte el?
-Baszki Louis! Fernando!
A kurva életbe!
Mondtam neki,hogy ne csináljon semmit. Úristen...Louis,Louis sajnálom!
Én nem akartam,hogy ezt tegye..
-Miért kérsz bocsánatot? Miért vagy velem ilyen kedves? Nem értelek
-Én sem tudom miért vagyok ilyen veled...az előző embereknél hagytam,hogy megölje az egész családjukat..de te,te más vagy.-Amikor ezt kimondta egyből megérkezett az úgynevezett Fernando.
-Mi a fasz!? Már megint itt vagy???
Harry, zaklat téged ez a törpe?
-Nem Apuci,nem zaklat,csak össze futottam vele.
-Tünj innen Lewis-Mi az hogy Lewis te gyökér?? Mi van, amnéziás?Én csak bulizni akartam egy kicsit és már ez van...nem tudom lerázni magamról a göndört,de lehet,hogy nem is bánom.Bár nagyon mérges voltam rá akkor is csak pár szavával de kiengesztelt,nem tudom mi lesz ebből.
***
Amikor tegnap hazaértem egyértelműen megint inni kezdtem ezért a ma reggel is fejfájással kezdődött.
Megkértem Zaynt,hogy pár napig hagyjon egy kicsit egyedül mert szükségem van a magányra ezért most nem hívogatott.
Egész nap Harry járt a fejemben,nem tudom mit kezdjek vele..hiszen van egy kigyúrt Fernandoja,de tegnap le akart smárolni és nem tűnt valami részegnek.Lehet,hogy ugyanazok a szándékaink.
Remélem összefutok vele valahol ahol nincs ott a kis pasija aki megölte a testvérem. Inkább már nem is hozom fel neki mert nem tudom ki lesz a következő áldozata ennek a pszichopatának.---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Strangers
FanfictionLouis bajba keveredik ami eléggé megváltoztatja az életét. Megismerkedik a legjobb dologgal az életében ~a szerelemmel~ Nehéz élete van de valahogy mégis boldog ,mindaddig amíg...