-Harooold figyelj ,ma kéne kitalálni, hogy hogyan öljük meg a gyökeret.-mondtam Harrynek. Mindíg csak ezen jár az agyam..valahogy el kell tüntetni őt, hiszen ő egy gyilkos aki megkeserítette már sok ember életét.
Erről jut eszembe,beszélnem kéne Zaynnel hiszen Lottie a barátnője volt és nem nagyon mutatta jelét,hogy hiányzik neki...bár tudom,hogy hiányolja.-Okkey Loulou,mi lenne a terv?-imádom amikor így hív...és őt is..vagyis,mi van ha ő nem.Ha elmondanám neki biztos undorodna és elköltözne, én pedig azt akarom,hogy maradjon.Ezért nem fogok neki semmit mondani...-várj,ilyen hamar el akarod kezdeni? Csak nem azért mert féltékeny vagy?hmmm-nem tudta levakarni azt a csintalan mosolyt az arcáról.Szerintem nem vagyok féltékeny...vagy,nem! Ezt el kell felejtenem.
-Csak szeretnéd.Szóval,elmondod,hogy hol lakik,elmegyünk hozzá és fejbe lőjük.
-Ez lenne a nagy terv? Ugye tudod,hogy védett a háza és nem olyan egyszerű megölni.-megmondom őszintén erre nem is gondoltam,hogy ilyen felkészült.Gondolom nem mi vagyunk az elsők akik végezni akarnak vele.
-Akkor majd áthívom Zaynt és kieszelünk valamit.
-Okés,én megyek olvasok valamit.
Majd szólj ha kellek.-kacsintott egyet.***
-Szia Zayn!
-Szia Tommo!
-Szóval,szeretnék veled két dologról beszélni.Az első az csak arra vonatkozik,hogy vagy?Gondolom tudod,hogy értem.
A másikat pedig majd elmondjuk.
-Egész jól viselem,igaz az első napok nehezek voltak de már feldolgoztam.
És mi lenne a másik?
-Hát...meg szeretnénk ölni azt a gecit.És mivel te jó vagy a terv készítésben ezért kell nekünk a segítséged.
-Nekem oké úgyis utálom őt.De,hogy érted azt, hogy nektek?-értetlenkedett...ó hát persze a fürtös.Hogy vagytok mostanság?
-Egész jól...de össze vagyok zavarodva,lehetséges,hogy szeretem?
Vagy csak beképzelem...
-Azt csak te tudhatod mit érzel iránta, szerintem próbálj rájönni utána pedig majd döntesz hogyan tovább.
-Igazad van,előbb ki kell őt is és magamat is ismernem.-felálltam a kanapéról és beléptem a szobámba ahol a göndör feküdt az ágyon egy szál alsóban és aludt.
Odaléptem hozzá és leültem az ágyra.Amíg az egyik kezem a hajával játszadozott addig a másikkal simogattam arcát.
-Harry ébresztőőő-suttogtam a fülébe.Erre csak morgott egyet.-Harry most kell kitalálnunk a tervet,itt van Zayn is.
-Huh? Miért nem ezzel kezdted?-pattant ki gyorsan az ágyból és felvette a ruháit.-Bocs Zayn csak fel kellett őt keltenem mert elaludt.
-Semmi baj,akkor mondjatok valamit a gyilkoló gépről.
-Harry majd elmondja amit kell.-erre Harry bele is kezdett mondandójába.
-Veszéjes,nem érdekli más élete,vannak testőrei,védve van a háza,okos,kegyetlen.De szerintem ez egyértelmű,ja és golyó álló a mellénye.
-Ezek szerint nem lesz könnyű dolgunk.
Szóval,figyeljetek.
A kerítésen átmászunk és altató gázt dobunk az őröknek.Megkeressük a házban az áldozatot és álmában leszúrjuk.Fontos,hogy legyen rajtunk maszk és majd adok fegyvereket.
-Zayn
-Igen?
-Ez rohadt jó!-örültem-Ezzel a tervel simán eltüntetjük.Azt hittem nehezebb lesz.
-Ne örülj annyira,lehet ,hogy nem fog beválni...akkor pedig mind meghalunk.-igaza van,ha csak egy kis hibát vétünk már akkor le vagyunk lőve.Miután megbeszéltük,hogy mi legyen elmentünk Zaynhez aki adott nekünk fegyvert ,kést és ruhákat.Azt mondta,hogy ha lehet akkor inkább a kést használjuk mert a fegyver nem éppen a leghalkabb.
Úgy beszéltük meg,hogy holnap Zayn átjön és innen indulunk,Harry lesz a navigátor mert nem tudjuk hol lakik az áldozat.***
-Louuuuuu-suttogást hallottam,kezdtem nyitogatni a szemeimet és a fürtös feküdt mellettem de már felöltözve.-Jó reggelt
-Ahj jó reggelt.-már készültem volna vissza aludni de a fürtös nem engedte.
-Nem aludhatsz vissza,ma van a nagy nap..tudod hmm.-fájdalmasan keltem ki az ágyból,lezuhanyoztam aztán mentem a konyhába reggelizni.-Ugye nem fogsz megfutamodni?-Harry erre csak nevetett egyet és nem is törődött kérdésemmel.-hmm?
-Már rég holtan akarom látni Fernandot szóval hidd el,hogy nem.
-Akkor jóFelvettük a ruhákat és magunkhoz vettük a fegyvereket.Amint Zayn megérkezett beültünk a kocsiba és Harry mutatta az utat.Nem lakott valami közel.Kiszáltunk a kocsiból és megközelítettük a házat,nem mertünk közel parkolni mert még a végén észrevesznek.
-Harry te bedobod az altató bombát,vegyétek fel a maszkokat,hogy ne dőljetek ki ti is.Lou te megkeresed a áldozatunk,én is megyek veled.Harry ha befejezted és megbizonyosodtál arról,hogy minden őr alszik akkor gyere utánunk,mi majd valahogy megtaláljuk őt.Az őrök nem sokáig lesznek kiütve, sietnünk kell.
Mehetünk?
-Igen
-IgenElindultunk, felmásztunk a kerítésen és halkan lépkedtünk a bejárat felé.
Az őrök az udvarban beszélgettek,Harry odadobta az altató gázt ,amint az őrök kidőltek mi mentünk is a bejárathoz,csak Harrynek volt kulcsa ezért meg kellett őt várnunk.
Beléptünk és Harry egyből az emelet felé vette az irányt, követtük őt.
Oda értünk a szoba elé,azonban hallottunk hangokat.Nem érdekel,hogy hogyan csak nyírd ki!
Nem érdekel,hogy a barátod volt!Idegesen tette le a telefont
Nem volt túl sok ideje kilépni az ajtón mert azonnal belé döftem egy kést.
Fájdalmasan ránézett Harryre
-Ezht megh fogjátok bánnih...Az őrök már kezdtek ébredezni,a testet valahogy magunkkal hoztuk,nem volt valami könnyű ezért Zayn és Harry vitte.
Úgy egyeztünk meg,hogy elvisszük az erdőbe és elássuk,vagy ha meggondolnánk magunkat és nem akarjuk elásni akkor ott hagyjuk és majd szét hordják a vadak.***
Miután eldöntöttük,hogy ha szét hordják a vadak az jobb megoldás,hazamentünk.-Szerintetek,hogy értette azt,hogy meg fogjuk bánni? Megölet? De már nem nagyon tud.-kérdeztem egy kicsit aggódóan mert tudom,hogy egy pszichopata.
-Lehetséges,attól még,hogy nem él voltak emberei,de eléggé utálták őt szóval szerintem még szívességet is tettünk.Kikísértem Zaynt
-Köszönöm a jó tervet és,hogy segítettél mindenbe.
-Ugyan,hiszen a legjobb barátom vagy,örömmel segítek.
-Mégegyszer köszönöm,akkor szia-mosolyogtam rá.
-Szia Tommo.Vissza sétáltam a konyhába és öntöttem magamnak egy kis tejet.
Ezután elmentem lezuhanyozni,fárasztó nap volt ez a mai.
Amikor beléptem a szobába a göndör látványa tárult elém,baszki már aludt de majdnem meztelen volt.Még néztem pár percig és csak aztán jöttem rá,hogy már megint állok mint egy villanyoszlop.
-Louihh mi a bajjh?-ásított egy nagyot de aztán a lámpa fényében meglátta merev férfiasságomat és tátva maradt a szája.
-Álmos vagyok,te nem?-nem válaszolt csak oldalról átölelt de úgy,hogy a térde a merevedésemen feküdt.
Tudta jól mit csinál ,pár perc múlva más hallottam is egyenletes szuszogását, ebből nem lesz semmi...---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Strangers
FanfictionLouis bajba keveredik ami eléggé megváltoztatja az életét. Megismerkedik a legjobb dologgal az életében ~a szerelemmel~ Nehéz élete van de valahogy mégis boldog ,mindaddig amíg...