_10_

44 6 0
                                    

Ma van az a nap,hogy el kell mennünk orvoshoz.Hiába nem akarok menni mert a Göndör már rámparancsolt.
Kicsit izgatott vagyok mert már kiskoromban sem akarták elmondani,hogy mi is ez pontosan.Igazából amit mondtam a fürtösnek az nem volt teljesen igaz.

***

-Jó reggeeeelt..-a fürtös már az ajtóban álldogált, felöltözve-ó csaknem álmos vagy? Akkor hagylak még aludni,úgyis csak egy óra van és kettőre kell mennünk az orvoshoz.
-Jó reggelt-mormogtam az orrom alatt miközben kimásztam az ágyból és a szekrény felé vettem az irányt.
Gyengéd kezeket éreztem az oldalamra simulni,ahogy kerestem a ruháimat észrevettem,hogy az egyik kéz már nincs az oldalamon,sokkal inkább délebb tájra utazott.
A fürtös lassan,gyengéden kezdett közeledni férfi tagomhoz, ezzel halk nyögésekeg kicsikarva belőlem.
Fájdalmasan lassan elkezdte simogatni.A másik keze közben a hasamat simogatta.

Már vagy három perce kínzott és még mindíg nem csinált a simogatáson kívül semmit.
-Tetszik édesem?-halkan fülembe súgta ezeket a szavakat amiktől nyögnöm kellett halk mégis mély és férfias hangjától.
-Ighenn..-ő közben hátulról dörgölte nekem erekcióját.-Dhee..kérlekh...
-Többet szeretnél angyalom?Hát jó.-abbahagyta a dörgölőzést és mivel csak egy gatya volt rajtam az lehúzta és keze rámarkolt erekciómra.Keze lassan elkezdett mozogni,de ez a lassú mozgás nem sokkal később át is váltott gyorsba.
Amikor már éreztem,hogy nem kell sok akkor erősen belekapaszkodtam az előttem összehajtogatott ruhadarabokba. Elfojtott hangon felsikítottam.
Ahogy hallottam a hangján ő is átlépte a mennyország kapuját,bár nem tudom,hogy ennyitől,hogy.
-Nemár...pft-hallottam ahogy mögöttem káromkodik.
-Mi az?-természetesen tudtam,hogy mi a problémája de rákérdeztem,hogy húzzam az agyát.-Csaknem át kell öltöznöd? El fogunk késni,siess.
-Ugye tudod,hogy ez a te hibád? Túlságosan szép vagy ahhoz,hogy távol tartsam magam tőled..

***

-Szerinted mi bajom lehet?-kérdeztem tőle miközben a kórházba indultunk.
-Nem tudom édes,majd az orvos megmondja
-Mond csak baba,mióta hívsz te engem édesnek?
-Na és te mióta hívsz engem babának?
-Hmm miért,talán zavar,baba?-vetettem rá egy csintalan mosolyt és csendben utaztunk tovább.

-Jó napot doktor úr!Tudna minket fogadni?-már a kórházban voltunk,de amikor beléptünk láttam pár furcsa alakot,úgy tűnt mintha bámultak volna minket,de nem szenteltem nekik nagyobb figyelmet.
-Szép napot Mr.Tomlinson ,kérem fáradjon be a rendelőbe a barátjával együtt.

-Tehát,mi a probléma?fáj valami?
-Kiskoromban kezdődött,de akkor csak nagyon ritkán volt.Viszont az utóbbi napokban ismét el kezdett fájni a tüdőm és szúr a szívem néha.
-Értem,akkor most megmérem a vérnyomását.-elővett egy vérnyomás mérőt és rátette a kezemre.-hááát...az a heyzet,hogy egy kicsit magas a vérnyomása.Valószínűleg ez lesz a probléma.
-És ez csak mellkasi fájdalommal jár vagy van valami más is?
-Nagyban megnövelheti a szívroham vagy az agyvérzés kialakulását. Emellett kevésbé súlyos szív és érrendszeri problémák is jelentkezhetnek,pl.:
•visszérgyulladás
•szívelégtelenség
Azt ajánlom,hogy jövő héten jöjjönek vissza.Akkor mindent kiderítünk és megoldunk.Addig is viszont látásra.
-Köszönjük,viszlát!-Szólt oda a fürtös.

Ahogy sétáltunk ki a teremből azok az alakok akik bámultak még mindig ott voltak.Úgy néztek ránk mint valami piócára akiket most rögtön el kell taposni.
Már a kocsiban ültünk de még mindíg nem voltam képes feldolgozni azt a nézést ami teli volt gyűlölettel.
-Babaa?-addig nem nyugszok meg amíg nem kérdezem meg tőle, hogy észre e vette őket.
-Mi az édes?
-Te is láttad azokat az alakokat akik úgy néztek ránk mint akik meg akarnának ölni?-kezét a lábamra tette és így folytatta tovább a vezetést.
-Pfuu..igen,láttam.Reméltem,hogy te nem veszed észre.
Nem akarlak még ezzel is nyugtalanítani ezért hagyjuk ezt a témát.Az a lényeg ,hogy szeretlek és megvédelek bármi áron édes.
-Oké baba,én is szeretlek

---------------------------------------------------------

StrangersWhere stories live. Discover now