_2_

125 9 0
                                    

Reggel arra keltem,hogy Zayn hív de nem találtam sehol a telefonomat.Amikor megtaláltam vissza akartam hívni de nem vette fel.
Nagyon aggódtam érte mivel sosincs a legjobb társaságban.
El is indultam a házához,azonban láttam,hogy egy másik kocsi is áll a feljárón.
Amikor beléptem a házba akkor hallottam Zaynt a nevemet kiabálni.
Gyorsan odafutottam,de amit láttam azt időbe tartott feldolgozni.
A smaragd szemű ül a kanapén és a fürtjeit csavargatja, vele pedig egy ijesztő külsejű magas férfi aki fegyvert fog Zaynre. Nem nagyon értem a helyzetet..hogy került ide a szépszemű és miért van vele egy kigyúrt pasas aki fegyvert fog Zaynre,mi folyik itt‽

-Zayn! Mi folyik itt?? Mit csináltál-amint ezt kimondtam a félelmetes férfi megszólalt.
-Úgy tudom van nálatok valami ami engem illet-szabad kezével magához húzta a szépszeműt és megcsókolta...szóval meleg,és a fürtös együtt van ezzel a szörnyeteggel.
-Mi lenne az? Mert mi nem csináltunk semmit!-néztem a fürtösre majd Zaynre.
-Az én kis cicamicám mesélte,hogy elloptatok egy kis drogot amire most nagyon szükségünk lenne mivel minket illet a pénz.Ugye cica?-Nem tudom mit érzek ebben a pillanatban,de legszívesebben most verném agyon a kigyúrt mocskot.
-Igen Apuci.-Amikor megszólalt szinte ledermedtem,mély hangja végig futott testemen,szemében pedig a vidámság és a harag tükröződött.
Ekkor Zayn megszólalt.
-Louis bazdmeg add már nekik oda azt a rohadt drogot mert le fog lőni ez a seggfej!
-Otthon hagytam,nem gondoltam,hogy éppen készülnek kinyírni téged egy kis lopott drog miatt.
Erre nem felelt semmit,egy kis idővel később megszólalt a mocsok.
-Ha tíz percen belül nem hozod el a szajrét megölöm a barátodat aztán téged is.-mondta teljesen nyugodt hanggal.De láttam valamit ami össze zavart,a fürtös könyörgően nézett gazdájára amikor kimondta,hogy engem is megöl,nem értettem.

Nem is kellett engem tovább kérni,azonnal kiszaladtam a bejárati ajtón és beindítottam a kocsim.
Az úton próbáltam feldolgozni az eddig történteket.A göndör meleg,együtt van azzal a szörnyeteggel ,Zaynt és engem meg akarnak ölni,és...egész sexy a fürtös.
Igyekeztem ezeket a gondolatokat kiverni a fejemből és az útra figyelni.
Nem kellett sok idő,egyből a drogot kerestem a konyha asztalnál.
Amikor megtaláltam egyből futottam is az autóhoz és indultam Zaynhez.

Amikor odaértem megkönnyebbültem mert már azt hittem kifutottam az időből.
-Pont időbe te törpe-ez a mondat nagyon szíven ütött,hiába, hogy nem ismerem őt,kiskoromtól zaklattak az miatt,hogy alacsony vagyok.Az iskolában is mindíg megvertek és szitkozódtak.Egyedül Zayn nem,ő segített mindent átvészelni és azért vagyok vele még mindíg ilyen jóba.
De amikor ezt kimondta látszott is Zaynen ,hogy észrevette ezt nem kellett volna mivel gyerek koromban vagdostam is magam emiatt és sok idő kellett ahhoz,hogy elfelejtsem azt a sok bántást amit kaptam.
-Itt a drog engedd el a barátomat.-elengedte, szorosan át öleltem Zaynt közben pedig néztem a fürtöst és azokat a szép szemeit.
A szörnyeteg indult volna de a szépszemű még mindíg csak ült a kanapén és engem nézett.
-Harry,Harry! Figyelsz te rám? Indulunk,megvan amit akartunk.-szóval Harry,így hívják.Felállt a kanapéról és a szörnyeteg után ment én pedig még mindíg Zaynt öleltem.
Amikor lenyugodott adtam neki egy pohár vizet és amíg azt kortyolgatta megkérdeztem tőle,hogy ma itt e aludjak, azt mondta,hogy igen.Amikor  megitta a pohár vizet készítettem vacsorát,igaz még csak öt óra volt de ez a nap mind kettőnket kifárasztott.
Amikor megettük az ételt elmosogattam mindent mert drága barátom elég lusta és még a múlt heti edények is itt voltak piszkosan.
Ezután elmentem zuhanyozni és fogat mosni aztán mentem aludni.
Régen nagyon sokszor aludtam Zaynnél,amikor csak tudtam akkor átjöttem mert féltem egyedül lenni.
Neki sem volt könnyű gyerekkora,a szülei elhagyták és az egyik rokonoknál lakott amíg be nem töltötte a tizennyolcat azután kidobták,most 25 éves pont úgy ahogy én.
Nekem is meghaltak a szüleim,de én nevelő szülőkhöz mentem akiket nem nagyon kedveltem,ott találkoztam Lottieval is és ő volt az egyetlen a családban akit szerettem,na meg persze a kutya.Lottie azóta éli a szép életét,nem nagyon találkozok vele,csak akkor szoktam amikor éppen Zaynnél van de mostmár szakítottak szóval az is felejtős.Amikor betöltöttem a tizennyolcat vettem a lehetőséget és Zaynhez költöztem aki örömmel be is fogadott.
Csak nemrég vettem meg a saját házamat ami nem is kicsi.Sokat spóroltam az elmúlt években.

***

Másnap reggel eldöntöttük Zaynnel,hogy elmegyünk bulizni holnap valami bárba. Rendeltünk egy kis pizzát amit előszeretettel fogyasztottunk el méghozzá elég gyorsan.
Éppen haza indultam volna amikor hirtelen valami csattanást hallottam az autóm előtt.
Ebből még baj lehet...

---------------------------------------------------------

StrangersWhere stories live. Discover now