_4_

86 9 0
                                    

Amikor haza értem Zayn fogadott a lakásomban.
-Szia Louis
-Szia-mondtam egy kicsit bizonytalanul.
-Nem akarok zavarni csak el szerettem volna mondani,hogy Lottie temetése holnapután lesz.Majd érted jövök.-ez egy kicsit szíven ütött mert már ki is ment a fejemből ez az egész...
-Oké,akkor majd holnapután találkozunk-Ezzel a mondattal ki is tessékeltem a házamból.Tudom,mostanában nem vagyok vele túl kedves pedig ő csak segíteni próbál.De meg kell értenie,hogy néha magányra is szüksége van az embernek.
Pedig tudom,hogy neki is fáj..

***

Gyorsan telnek a napok,ma lesz Lottie temetése.Már Zayn a ház előtt is van és csak arra vár,hogy beszáljak a kocsiba.Az úton próbált vigasztalni mindenféle dolgokkal pl.már jobb helyen van.Na és azt ő honnan tudja.Nem förmedtem inkább rá mert most egy kicsit mérges voltam és az sosem jó.
Amikor odaértünk nem hittem a szememnek.Harry ott állt az egyik fa mellett egy fekete szerelésben és egy fekete kalapban.A kezei össze voltak téve és úgy tűnt keres valakit.Ahj csak ne az a gyökér legyen.
Amint meglátott elkezdett felém közeledni.
-Szia Lou,én csak eljöttem mert hát..hát.. mégiscsak Fernando hibája.
És őszinte részvétem.-Lou..ez tetszik,egész jó becenév,de várjunk csak miért becéz?
Még meg sem szólaltam de Harry szorosan megölelt.Pár tincse az arcomhoz nyomódott és beszívtam virág illatukat.Nálam magasabb volt a göndör,de ez egyértelmű volt mivel nálam mindenki magasabb.Amíg ő a nyakamba kapaszkodott addig én a derekát szorongattam.Amikor elváltunk egymástól mélyen belenéztem a szemébe,a zöld íriszei csak úgy csillogtak.Még pár másodpercig tartottuk a szemkontaktust de utána már kezdődött a temetés.Az eső is vadul elkezdett esni.
Egész idő alatt Harry és Zayn között álltam.Zayn említette is,hogy neki nem nagyon tetszik ez a dolog,hogy szóba állok a fürtössel mert végül is miatta majdnem meghaltunk.
A temetés végére jól kisírtam magam és indultam Zaynnel a kocsihoz amikor mögém lépett a fürtös.Tudom,hogy tudom a nevét de ezek a becenevek nagyon aranyosan hangzanak.
-L..L..Lou?-dadogta el,nemtudom hogyan lett hirtelen ilyen szerény.
-Igen?
-Veletek mehetek? Mert én gyalog jöttem és még mindíg esik az eső.-kicsit meglepődtem de egyben féltem is mert ha az a gyökér megtudja,hogy én fuvaroztam a kiscicáját akkor kicsinál.De mit sem törődve ezzel betessékeltem Zayn autójába.Zayn egész idő alatt inkább nem is szólt semmit,nagyon nem bírja Harryt.
-Na és fürtös..khm.. Harry hogy vagy?-a fürtös kijelentésre felkapta a fejét.Kurva hülye vagy Louis mit csinálsz?Most komolyan,megkérdezed, hogy ,hogy van?
-Jól vagyok köszönöm,na és te?-úgy látszik neki sincs jobb témája.
-Én is egész jól vagyok azon kívül,hogy éppen most jövünk a testvérem temetéséről.-Az út hátralévő része csendben telt.
Amikor a házamhoz értünk és éppen elköszöntem Zayntől akkor könyörgő pillantást vetett rám a fürtös.Nem értettem miért csinálja,egész nap ilyen arcot vág.
-khm..Lou?
-Mit szeretnél?
-Aludhatnák nálad?Mert Fernando azt mondta,hogy ha elmegyek a temetésre akkor legalább egy hétig nem akar látni....sokszor csinált már ilyet de akkor az utcán aludtam.Ezért gondoltam,hogy...-szóval ezért volt egész nap ilyen csendes.De várjunk csak,miattam eljött a temetésre de közben meg tudta,hogyha eljön akkor egy hétre kidobja őt a gyökér?!
-Hát...van egy vendég szobám,ott alhatsz.-Zayn mindvégig csak leesett állal bámult ránk.-Akkor szia Zayn.
-Szia Tommo.

Mikor elment kicsit bepánikoltam.Kinyitottam az ajtót és előre engedtem Harryt.Ő elmorgott egy köszönöm féle mondatot az orra alatt.
-Nem vagy éhes? Van a hűtőben kaja és ha akarod rendelhetünk pizzát.
-Pizzát? Nagyon rég ettem ilyen ételeket.-ezt meg,hogy érti? Én csak pizzán élek szinte,de lehet,hogy ő ilyen egészséges életmódú.
-Hát jó,akkor rendelek.-Nem sokkal később meg is érkezett a pizza. Leültünk az asztalhoz és elkezdtünk enni.
-Na,milyen?-kérdeztem tőle mert láttam,hogy szinte csak tömi magába.
-Nadzson...finyom-mondta amin mind a ketten fel nevettünk,ezután lenyelte a maradékot.-De kéne még rá valami...mondjuk ketchup.-ugrottam is a ketchupért,hogy az asztalra tegyem.
-Tessék für...Harry.-hirtelen egyszerre nyúltunk a ketchupért és össze ért e kezünk,gyorsan elkaptam a kezem és hagytam,hogy tegyen a ketchupból a pizzájára.Kicsit kellemetlen volt,de most realizáltam,hogy még mindíg fekete öltönyökben vagyunk és át kéne öltözni.-Át kéne öltöznünk mert még mindíg öltönyökben vagyunk.
-Igazad van,de nekem nincs semmilyen ruhám.
-Az nem baj,majd adok valamit.-Amikor már mind ketten befejeztük a pizza evését és elmosogattam akkor bementem a szobámba ahová Harry is követett.
Az ajtóban hirtelen megálltam de a fürtös nagyon elbambulhatott mert hirtelen hátulról nekem jött és nem is gyengén ugyanis a földre estünk.Csak most éreztem kemény férfiasságát a hátsómnál amit nyöszörögve vett el onnan és lassan mind a ketten feltápázkodtunk.
-Lou én sajnálom én csak nem figyeltem, bocsi.
-Semmi probléma.-mosolyogtam rá és oda léptem a szekrényhez ruhát keresni neki.Amikor kiválasztottam a szerintem legnagyobbakat akkor odaadtam neki és megmutattam hol van a fürdő és az ő szobája.
Először ő ment zuhanyozni aztán én.Utána már csak az ajtó csapódást hallottam a szomszéd szobába.Biztos aludni ment.
Így hát én is magamra húztam a takarót és mély álomba szenderültem.

---------------------------------------------------------

StrangersWhere stories live. Discover now