7

850 148 43
                                    

Hyunjin,evin kapısını açıp içeri girdi ve ardından geri kapatıp ayakkabılarını çıkardı. Kucağında ki çocuğu salonda ki koltuğa otutturup,su verdi.

Jeongin suyu titreyen elleri ile alıp, içmeye çalıştı. Zar zor içtiği suyu bitirip,teşekkür etti ve bardağı Hyunjin'e geri uzattı. Hyunjin bardağı masaya bırakıp, Jeongin'in yanına oturdu.

"İyi misin?"

Jeongin, kafa sallayarak titremesini durdurmaya çalıştı. Biliyordu Hyunjin,küçüğü iyi değildi.

"Duşa girmek ister misin?"

Hyunjin, Jeongin'den hiç bir cevap alamayınca küçüğünü tekrar kucakladı ve banyoya götürdü. Sadece iç çamaşırını bıraktığında,suyı ayarlayıp Jeongin'i yıkamaya başladı. Jeongin utanıp, göğüsünü kapatmaya çalışıyordu.

Hyunjin bu tatlı görüntüye gülümsedi. Eline çilek kokulu şampuanı alıp, küçüğünün saçlarına sürdü. İyice yaydıktan sonra,su ile durulayıp vücudunu yıkadı. Boynunda ki morlukları gördüğünde,içi gitti. Orayı daha özenli yıkadı.

Temiz bir havlu getirip,Jeongin'i sardı. Ardından, odasına götürdü ve yatağa oturmasını söyledi. Jeongin dediğini yaptı. Dolaptan temiz kıyafetler ve iç çamaşır çıkardıktan sonra Jeongin'e verdi.

"Bunları giy,temizler merak etme"

Jeongin tekrar teşekkür etti ve Hyunjin'in odadan çıkışını izledi. Büyüğü çıktığında, kurulanıp kıyafetleri giydi. Ona biraz bol gelmişti ama,tatlı duruyordu.

Odadan çıkıp,büyüğünün yanına gitti. Hyunjin onu büyülenmiş gözlerle izliyordu,kıyafetleri içinde çok tatlı durmuştu.

"Ben, tekrar teşekkür ederim. Gitsem i-iyi olacak"

Hyunjin duyduğu şey ile yüzü asıldı. Onun gitmesini istemiyordu,tekrar başına bir şey gelebilirdi.

"Üzgünüm,gitmene izin veremem."

"n-ne?"

"Tekrar başına aynı şeylerin gelmeyeceğine kanaat getiremezsin"

Jeongin, Hyunjin'e garip bakışlar yollarken, Hyunjin gülümsedi ve yanını patpatladı. Jeongin, Hyunjin'in yanına oturdu ve elleriyle oynamaya başladı.

Hyunjin,küçüğünün saçlarının ıslak olduğunu fark etti ve içeri gidip kurutma makinesini aldı. Jeongin'in yanına döndüğünde,oturup küçüğünün çilek kokan saçlarını kuruladı.

Jeongin bunu hoş bulmuştu. Tamamen saçları kuruduğunda,Hyunjin makineyi yerine koyup geri Jeongin'in yanında ki yerini aldı.

"Film izlemek ister misin?"

"Olur"

Hyunjin kafa sallayıp, televizyonu açtı ve birlikte bir film seçtiler. Filmin ortalarında,küçüğü uyuya kalmıştı. Hyunjin bunu fark ettiğinde, Jeongin'i kucağına alıp yatağa yatırdı.

art | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin