Hyunjin getirdiği renkli sargı bezlerini küçüğünün önüne bıraktı ve tekrar yanına oturdu. Jeongin bir sargı bezlerine birde gülümseyen büyüğüne bakıyordu. Hyunjin Jeongin'in bu bakışlarını fark etmiş olacak ki sessizliği bozmuştu."Belki bunlar senin için daha iyi olur diye düşündüm"
Jeongin tekrar sargı bezlerinde göz gezdirdi ve açık mavi olanını eline alıp Hyunjin'e uzattı. Hyunjin sargı bezini aldı ve küçüğünün sargılarını çözmesini izledi. Jeongin tamamen sargıları çıkardığında bir süre kollarına baktı ve iç geçirdi.
Hyunjin durumu anladığında hızla küçüğünün elini acıtmayacak şekilde tutup sargıyı sarmaya başladı. Jeongin büyüğünün güzelliğine takılmıştı, onunla ilgilendiği için istemsiz mutlu oluyordu. İlk defa bu kadar sevgi görmüştü beyaz saçlı.
Hyunjin sargıyı bitirdiğinde diğer kola geçti ve onu da sardıktan sonra küçüğünün saçlarına öpücük kondurdu. Bu öpücüğe ikisi de şaşırırken, hiç biri şikayetçi değildi. Hyunjin utanmış ve ayağa kalkarak sargıları yerine koymaya gitmişti.
Sargıları koyarken dolapta ki saç boyalarını fark etti ve eline aldı. Bunları daha önceden almıştı ama sonra yapmaktan vazgeçmişti. Değişiklik onun için zordu ve kolay kolay yapacağını bir şey değildi. Ama şimdi küçüğü ile yapacaksa,sıkıntı yoktu.
Jeongin'e kırmızı yakışacağını düşünerek onu seçti ve kendine de gri boyayı alıp geri salona döndü. Jeongin tekrar büyüğüne bakıp bu sefer ne getirdiğine göz attı.
"Saçlarımızı boyayalım"
"Olur hyung, ne renk?"
"Süpriz"
"Yaa!"
"Mızmızlanmak yok~ hadi gel benimle"
Jeongin kafa sallayıp Hyunjin'in arkasından ilerledi. Lavaboya girdiklerinse Hyunjin küçüğü için sandalye getirip oturmasını istedi. Jeongin oturduğunda üstüne gelmemesi için omzuna havlu koyup boyayı saçlarına yaymaya başladı. Jeongin ne renk olduğunu bilmiyordu ve yakışacağını umuyordu. Hyunjin için ise, küçüğü her şekilde Tanrı gibiydi.
Saç boyama işlemi bittiğinde Jeongin aynaya bakmak için hareket etti ama Hyunjin izin vermedi. Jeongin dudak büzüp ayağa kalktı ve Hyunjin'in oturmasını söyledi. Hyunjin küçüğünün şirinliğine gülümseyerek sandalyeye oturdu ve saçlarında ki minik parmaklarla yüzünde bir gülümseme oluşmasına izin verdi.
Jeongin dikkatlice gri boyayı büyüğünün saçlarına yayarken, Hyunjin'in kalp atışlarının farkında bile değildi.
•••
bayadır bölüm atmıyordum ama düzenli atmaya çalışacağım bundan sonra <3
ve eğer ilginizi çekiyorsa profilimde jeongho one shot var ama smut ve bdsm ayrıca angst. ona göre okursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
art | hyunin
Fanfictionhyunjin, gözüne güzel gelen şeyleri çizmeyi severdi. bu çocuk ise, hayatında gördüğü en güzel varlık olabilirdi. tamamlandı. sarhosgemi, 250421 !angst