Chapter 9 - Kerenah Bebudak Asrama Di Pagi Hari

1.2K 49 116
                                    

ACHTUNG

Andai terdapat babak, dialog, ayat atau perkataan kurang sopan, lucah, kesat atau terlampau di bawah ini, harap pembaca berfikiran terbuka. Itu semua perlu untuk menghidupkan karya aku. Namun semuanya aku persembahkan secara terkawal & tak keterlaluan. Harap maaf andai ia mengganggu minda sesetengah pembaca yang berbudi pekerti tinggi lagi mulia akhlaknya serta yang mementingkan adab sopan dalam berkarya

•••♦◄♥►♦•••

Terlebih dulu, aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada para pembace sekalian. Tak kira arr korang dalam golongan silent readers  ke, active readers  ke atau Foodpanda riders.. hee.

Hmm, FYIchapter  sembilan ni dah siap aku karang tapi secara draft  lepas aku publish chapter  lapan, cuma tak edit  je lagi. Sekarang ni, bila dah ade banyak masa senggang, so  aku pun siapkan gak buat tatapan korang. Daripada dibiarkan berkulat & berlapuk, lebih baik aku publish, kan? 

Next chapter?  Hmm, only time will tell. Mood  aku dah tak ade untuk sambung citer 'Imanul' ni. Ini boleh dikatakan sebagai satu chapter  bonus sebelum citer ni melingkup terus (hmm?) Tapi, kalau dapat feedback  yang menggalakkan daripada para readers, mungkin kot akan ade chapter  sepuluh, maybe 😌

Thanks  & sorry  kepada beberapa pembace setia yang tak jemu vote  & komen. Korang je yang masih bagi sedikit semangat kat aku. Your feedback is my salary for writing. Kepada silent readers  di luar sana, korang kena berterima kasih kat beberapa pembace setia yang aku mention  tu. 

Ape pun, hayat & kelangsungan citer 'Imanul' ni terletak di jari-jemari korang semua para readers 😞

•••♦◄♥►♦•••

 "Korang rasa arr, antara dia orang berdua ni, siapa top, siapa bottom? "

"Dah tentu Manul bottom. Diresh kan lebih sendo* dan lebih besar dari dia?"

"Ganasnya Manul. Aku betul-betul tak sangka. Ingat dia budak yang sopan santun. Moralnya, kita jangan nilai orang dari rupa dan perangai di depan umum. Di belakang, macam setan."

"Si Diresh ni pun satu gak. Tadi punya berlakon, sakit kote le, sakit telur kena hisap le. Tup tup, best  punya buat projek di awal pagi."

"Cantiknya punggung Diresh ni. Hitam manis, idaman ramai. Nampak padat dan kenyal je, kan? Kalau gigit, sedap ni."

"Sebagai ketua dorm, aku nak Manul dan tambi* ni bagi satu alasan munasabah lepas dia orang sedar nanti. Maksiat cam ni tak boleh dipraktikkan dan tak digalakkan di dorm  kita. Nanti bala melanda asrama."

Demikian komen-komen oleh Fathi, Walid, Zikry, Haiqal, Shahmi dan Hezri. Mereka bertuah kerana menjadi penonton wayang kulit percuma yang membuat persembahan di subuh hari.

"Nak kejutkan dia orang ke?" tanya Fathi.

Hezri mengangguk.

Fathi dan Shahmi tak bertangguh, terus saja mengejutkan dua kawan sedorm  mereka itu.

"Wey, mangkuk ayun. Bangun arr. Dah nak subuh pun. Tak puas ke korang buat projek malam tadi? Takkan sampai ke pagi pun masih nak mengamput* lagi?" perli Fathi sambil menepuk-nepuk pipi Imanul dan Diresh.

• iman𝓊l •Where stories live. Discover now