Klaus böyle dediği zaman herkes dikkatini Five yerine ona verdi ama içmiş olduğu için hayal gördüğünü zannettiler ve tekrar Five'a dikkatlerini verdiler.
Five içeri girdi, herkes onun arkasından gitti. "o kız demişti, denklem yanlış diye! ne diye onu dinlemedim ki!?" diye kendine kızıyordu, Five.
"o kız beyaz saçlı, yeşil gözlü, zayıf ve çok tanıdık gelen bir kız mıydı, Five?" diye sordu, Allison. Five ilk defa onlara bakarak konuştu, "siz nereden biliyorsunuz?" dedi merakla.
"bugün buradaki herkes onu rüyasında gördü. herkese senin geleceğini, sana inanmamızı çünkü söylediğin her şeyin doğru olup yaşadığını, deli olduğunu düşünmememizi istedi. onca yıl yanlız, tek başına zorluklar ile orada kaldığını ve sana güvenmemiz gerektiğini söyledi." diyerek konuşmaya katıldı Diego.
"beni izliyormuş... ama nasıl izliyor?" dedi düşünceli şekilde, Five. Lilith bu duruma gülümsedi. o, her zaman onları izliyordu tabii bunu onlar bilmiyordu. Klaus'a gözükmemesi için, gereken kelimeyi söyledi ve izlemeye devam etti.
gözlerini kardeşlerinde gezdirdi, Five anlattıklarını anlamış mıydılar acaba? Luther genellikle kalın kafalı olabiliyordu. Luther, elindeki bardağı ona uzatırken sordu. "yani tetikçi miydin?"
Five, bardağı onun elinden alırken ifadesiz bir şekilde cevapladı, "evet."
"prensibin vardı, değil mi? önüne geleni öldürmüyordun herhalde." diyerek kuşku ile ona baktı.
"prensibim yoktu. zaman çizelgesine müdahale edeni öldürüyorduk." dedi ve dışarıya baktı baktı.
Luther kafası karışmış ve biraz da umutla sordu yeniden "ya masumlar?" diye sordu. "buraya dönmemin tek yolu buydu." diye cevap verdi bıkkınlıkla.
Luther ısrarla konuşuyordu, "ama cinayet bu." Five kaşlarını çattı, ne dediğini anlamamış mıydı? Five, sanki bir salağa anlatır gibi konuştu bu sefer.
"tanrı aşkına Luther, büyü biraz! artık çocuk değiliz, iyiler ve kötüler diye bir şey yok. sadece hayatını yaşayan insanlar var ve dünyanın sonu geldiğinde tüm o insanlar ölecek. ailemiz de dahil... zaman her şeyi değiştirir." dedi ve odasına ışınladı.
Five düşündü, kız acaba onların neyiydi? kardeşleri olabilir miydi? onunla iletişime geçmesi lazımdı, ama nasıl!? bilmiyordu, cevabı bilmiyordu. araştıma yapması lazımdı fakat kıyamet de geliyordu. ne yapabilirdi o!? o akıllıydı, babasının odasını incelemesi lazımdı. tabii Lilith'ten önce davranmazsa...
***
ben bölüm attım- çok şaşırtıcı cidden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
continuar ⛧࿐ number five.
Fanficlilith hargreeves × five hargreeves. *** gücü azaltılan, kardeşlerinin hafızasından silinen ve zorla bedeninden ayrılan kızın hikayesi; Lilith Hargreeves. *** mum ışığında fotoğra...