1 | ¿𝘦𝘹𝘱𝘭𝘪𝘤𝘢𝘤𝘪𝘰́𝘯 𝘭𝘰́𝘨𝘪𝘤𝘢?

917 91 8
                                    

"Five o denklem yanlış!" diye bağırdı, rüyasında gördüğü, sanki hep tanıdığı o güzel kız. ama Five onu umursamadı ve rüyasından onu atmaya çalıştı. "Five... dinle beni. o denklemde ki virgül yeri yanlış! pişman olacaksın!" dedi, usanmadan. Five ise kendini uyandırdı.

kimdi o kız? neden yanlış olduğunu söylüyordu? Five hep doğru yapardı. onu takmadan kendi zamanına ışınlanmaya çalıştı, ve başardı!

kahretsin ki kızın dediği doğru çıkmıştı! ne yapacaktı? bu bedene sıkışıp kalmıştı.

"Allison! beni dinle! Five bugün gelecek, onun dediklerine inanın, deli gibi davranmayın! onca yıl yanlız, tek başına zorluklar ile yaşadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Allison! beni dinle! Five bugün gelecek, onun dediklerine inanın, deli gibi davranmayın! onca yıl yanlız, tek başına zorluklar ile yaşadı. ona güvenin!" diye bağırdı beyaza yakın sarı saçlı kız. daha bedenine normal hayatta kavuşamamıştı. ama rüyalara girince kendi bedeninde oluyordu.

Allison, nefes nefese uyandı. rüyasında ki kız... onları nasıl tanıyordu? ya onlardan biriyse ve gücü insanın zihnine ya da rüyalarına girmekse? olabilirdi bu. çok makul bir olaydı.

Allison, aşağı indi. herkes onun gibi uyanmıştı. "günaydın." diyerek söze başladı. herkes bir ağızdan günaydın dedi.

"rüyamda-" sözünü Klaus kesti. "beyaza yakın saçlı birini gördüm." Diego devam etti. "Five'ın bugün geleceğini-" Luther söze atladı, "ona inanmamız gerektiğini, onca yıl yanlız, tek başına zorluklar ile yaşadığını ve ona güvenmemiz gerektiğini söyledi"

"eğer hepimizin rüyasına girdiyse, mantıklı bir açıklaması vardır." dedi, Vanya. haklıydı. sonuna kadar, haklıydı.

continuar ⛧࿐ number five.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin