Kuroo szemszöge
Reggel arra keltem, hogy visszajött a szobába.
- Hol voltál?
- Vittem Bokutonak és Akaashinak cuccokat – mondta mire én kérdőn néztem rá, ő pedig elmagyarázta a helyzetet.
Legalább Bokuto élvezte a tegnap estét ( hát még tudnád mennyire ). Felkeltem és elkészültem a mai napra. Daichi a reggelinél közölte az egész táborral, hogy az edzések elmaradnak. Ezután Bokuto, Kageyama, Daichi, Iwaizumi, Tsukki, Asahi, Lev, Tanaka és én elmentünk az erdőbe beszélgetni. Mikor odaértünk Lev és Bokuto megtartották a beszámolójukat, engem kezdtek el kérdezgetni, de egyikre se tudtam válaszolni mert rögtön jött a következő.
- Még tetszik neked Kenma?
- Hát én...
- És most mi van köztetek?
- Nem tud..
- És mi van Hinatával és Kenmával?
- Hát...
- És szereted?
- IGEN! ÉN SZERETEM KENMÁT! – ordítottam el magam. Ekkor egy váratlan fordulat következett...
Kenma szemszöge
Miután Kurooék elmentek én és többiek leültünk a medence mellé. Yaku és Akaashi elmesélték mi történt tegnap este. Ezután valami váratlan következett
- IGEN! ÉN SZERETEM KENMÁT! – hallottam Kuroo hangát az erdőből. Mindenki rám nézett és én kérdés nélkül vissza kiabáltam neki.
- ÉN IS SZERETLEK KUROO! – ezután elkezdtem a hang irányába futni.
Ő is így tett, mivel az erdőszélénél összetalálkoztunk. Egy pillanatra megálltunk és összenéztünk. Ezután újra elkezdtünk futni. Én Kuroo nyakába ugrottam, majd ő megcsókolt.
Bocsi hogy ez a rész ilyen rövidre. A kövi is ilyen rövid lesz, de utána jönnek Kuroken csodálatos kalandjai.
KAMU SEDANG MEMBACA
Féltékenység
Fiksi PenggemarEgy edzőtáborban Kuroo rájön, hogy legjobb barátja iránt többen érez, mint baráti szeretet. Lehetnek 18+ jelenetek és fura viccek Ez az első fanfictionom és nagyon izgulok és remélem tetszeni fog.