Yeni başlangıç

110 28 9
                                    

Merhaba ben Azra .
Hayatı dümdüz olan bir insanım.

Sabah çalan alarmım ile kendimi yerde buldum.Saat 07.00 dı odamdan çıkıp banyoya girdikten sonra ellerimi ve yüzümü yıkayıp tekrar odama yöneldim.Evi saran omlet kokusu beni benden alıyordu.
Kot pantolumu giyinip,üniformamı da giydikten sonra gözüm dışardaki havaya aldı.Kapkara bulutlar vardı ve rüzgar esiyordu,yağmur yağacağı belliydi . Üniformamın üstüne bordo kazağımı giydim , yüzüme biraz pudra sürdüm birkaç fıs parfüm sıkılıp salona indim.

Annem masayı çoktan hazırlamıştı bana düşen tek şey oturup kahvaltımı yapmaktı. Omletimi yedikten sonra çayımdan bir kaç yudum aldım ve telefonumun çaldığını hissetim arayan sınıf arkadaşım olan Buseydi .
Azra : Alo efendim Buse
Buse : Kızım nerdesin geç kalıcaz hadisene.
Azra : Hemen çıkıyorum saatin bu kadar ilerlediğini farketmedim.
Buse : Hadi hadi tamam acele et.
Azra :  Tamam  görüşürüz,geliyorum.

Annemi ve babamı öpüp hızla montunu ve sırt çantamı alıp Buselere doğru yürümeye başladım.
Bugün bizi Busenin babası Fatih amca okula bırakacaktı.
Beş dakika sonra Buselerin bahçesindeydim.
Fatih amca ve Buse beni bekliyorladı hızla arka koltuğa geçtim ve okula doğru ilerlemeye başladık.

Okul evimize biraz uzaktı ama Fatih amca geç kalacağımız korkusuyla hemen okula ulaştırdı bizi.
Arabadan inip Fatih amcaya teşşekür eddikten sonra okul bahçesine girdik.
Hızla sınıfa çıktık bizden sonra çok geçmeden Ayşe hoca sınıfa girdi.
Giyinimden duruşundan bir edebiyatçı olduğu belliydi.
Bize günaydın  dedikten sonra hemen derse başladı.
Tabikide dersi dinlemiyordum defterime birşeyler karalamakla meşguldüm.
Ayşe Hocanın bana söz verene kadar dersten bağımsızdım.
Ayşe Hoca: Azra kızım bu soruyuda sen çöz yavrum.
Azra : Tamam hocam.
Nasıl yapacaktım konuyu dinleme bile dinlememiştim.
Tahtayı okurken Emir anlamadığmın farkındaydı .
B diye fısıldadı B olacak.
Şıkkı söyleyip Ayşe hocanın onaylamasıyla birlikte arkamı dönüp Emir 'e teşşekür ettim.

Emir dik burunlu okulun popiler çocuğuydu ama bir okadarda çalışkanadı.

Ders çoktan bitmişdi bütün tenefüsleri sıramda oturup defterime bir şey karalamakla geçirdim.
Son dersin bitmesine sadece on dakika kalmıştı.
Matematik öğretmeni kendince bir şeyler anlatıyordu ama son ders olduğu için kimse derslen ilgilenmiyordu.
Zilin çalmasıyla Buse yanıma geldi.
Buse : Azra ben okuldayım giremediğim sınavlara gireceğim.
Azra : Tamam yarın  görüşürüz .

Montumu askılıktan alıp kulaklığımı taktıktan sonra okuldan çıktım yağmur yağıyordu.
Herkes ıslanmamak için çatı altlarından gidiyordu oysaki ben yolun ortasında bile istiye ıslanıyordum. Otobüs durağına vardığım gibi otobüs geldi.
Kartımı çıkarttım okutup en arka köşeye geçtim.
Kulağımda kulaklık, cama vuran yağmur damlaları çok huzur vericiydi.

Yirmi dakika sonra eve ulaşmıştım.
Otobüsten indikten sonra bes dakika kadar yürüdükten sonra eve vardım.
Annemin bana verdiği haber ile havalara uçacaktım
Bu sıkıcı şehirden gidiyorduk ciddi ciddi gidiyorduk .

MIKNATIS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin