Alarmımın sesiyle uyandım.
Yatağımdan kalktıktan sonra aynanın karşısında kendimi inceledim .Sonra banyoya gidip ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra tekrara odama döndüm.
Yatağımı topladım üstümü giyindim ve mutfağa gitmek için odamdan çıktım.Annemler uyuyordu birşeyler atıştırdım salona geçtim askılıktaki kot ceketimi giydikten sonra çantamı almak için odama çıktım.
Telefonumu elime aldım instagrama girdim Berkaydan mesaj yoktu .
Neden bakmamıştı mesajıma.
Neyse bananeki ister bakar ister bakmaz.Niye bu kadar triplenmiştim neden yani neden.
Düşünceleri bir kenara bırakıp evden çıktım.
Nereye gidecektimki ?
Telefonumu elime aldım haritalara girdim bulunduğum konumu ve yakınımda nereler olduğuna baktım .
Nerdeyse iki kilometre uzaklıkta alışveriş merekezi vardı.Yol üstünden geçen takislerden birine atlayıp nereye gideceğimi söyledim.
Alışveriş merkezine gidene kadar sürekli Berkay'ı düşündüm.
İçimden söylememem gerekini söylemiştim.
"Yavşak kim bilir nerdedir" şu an beni duysaydı bana kızacağına emindim Taksicinin sesiyle düşüncelrimin içinden kurtuldum.
-Geldik hanımefendi,ücretiniz yirmi tl.
-Buyrun.
Takisden indim saat dokuz olmuştu alışveriş merkezi yeni açılıyordu.
Galiba ilk müşteri olarak içeri ben girdim.
Mağazaları dolaştıkta sonra kiremit rengi bir kazak , bir kot ceket, jeans pantolon ve bir kaç parça takı almıştım.
Alışveriş merkezindeki işim bu kadardı.
Galiba acıkmıştım midem bana sinyaller veriyordu.
Rastgele bir mağaza görevlisine
-Pardon bakarmısınız.
-Buyrun hanımefendi.
-Şey diyecektim restorantlar kaçıncı katta?
-En üst katta.
-Teşşekür ederim.
-Rica ederim.
Yürüyen merdivenler ile en üst kata çıktım.
Mc donals a girdim klasik menü sipariş ettikten sonra aklıma o gece geldi.Berkayın beni bir nevi kaçırdığı gece .
İstemeden gülüyordum.Allahım hayır hayır gülmemeliyim.Telofonumu ceketimin cebinden çıkarttım haritlara girdim yakındaki okullara bakıyordum. O sırada instagramdan mesaj geldi.Mesaj Berkaydandı bakmayacaktım ama neyazdığını merak ediyordum.
Profiline girdikten sonra Berkayı kısıtlayarak mesajının istek olarak gelmesini sağladım.
Mesajlarına baktım.
-Kusura bakma , dün telefonumu pek kullanmadım mesguldüm .
Şu an nerdesin söyle geliyim.
Mesajları okuduktan sonra ona görüldü atmamıştım çünkü onu kısıtlamıştım profiline tekrardan girip kısıtlamayı kaldırdım.
Siparişim geldi keyifle yemeğimi yedim ve sonra Berkaya cevap yazmak için telofonumu elime aldım.
-Gelmene gerek yok .Ben hallediyorum.
Anında gördü.
-Eminmisin gelmiyimmi?
-Eminim.
-Tamam peki görüşürüz.
Ne beni zorlamak yerine konuyu uzatmadı ve görüşürüz dedi.
İçimden küfrederken omuzuma bir el dokundu.
Arkamı döndüm Berkay arkamdaydı.
-Sen buraya nasıl geldin. Hani gelmiyecektin.
-Aaa ben şu an tripmi yiyorum hemde aç karına.
-Hahaha çok komik .
-Konumun açık ordan buldum seni.
-Tamam.
Konuyu uzatmadım ve masadan kalktım gidecceken seslendi.
-Ben daha yemek yemedim soslu dürümüm.
-Off tamam.Hani bana soslu dürümüm demiyecktin.
Sadece gülümsedi ,bense içimden küfürleri sıralıyordum.
Yemeğini yedi kalktı ve beni küçük bir çocuk gibi kapşonumdan tuttu peşine sürükledi.
-Ya of bırak beni canım acıyor.
-Yok.
-Kendim adım atabilirim beni çekelemene gerek yok.
-Canım öyle istiyor soslu dürümcüğüm.
-Kes sesini ve beni bırak.
-Oo kızdınmı sen ?
-Yavşak bırak beni .
Başıma geleceklerden emindim.Galiba bu sefer yanıldım bana bir kelime bile etmeden beni bıraktı ve yürümeye devam etti.
Bende arkasından koşuyordum.
Her ne kadar yavaş yürüsede ben ona yetişmek için koşuyordum.
-Beklesene beni!
-Neden yürüyemiyormusun ?
-Evet yürüyemiyorum.
Bana doğru geldi ve beni tekrar kapşonumdan tutarak peşine sürüklemeye başladı.
Dışarı çıktığımızda arabası kapıdaydı .Beni bıraktı ve binmemi işaret etti.
Yavaş yavaş ilerlerken.
-Bunu yapabilirsin değilmi arabaya binebilirsin eğer bu hızla gelirsen ışınlanabiliriz biraz yavaş ol tatlım.
Yüzüne boş boş bakarken beynimde yankılanan tek kelime tatlımdı.
Bunları düşünmemem lazımdı yoksa ona bağlanırdım.
Arabaya bindim ve
-Nerye gidiyoruz ?
-Ben burdaki en iyi okulu biliyorum oraya gidiyoruz sende beğenirsen bu okula kaydolacağız,samimi üç arkadaşımda bu okulda tanışınca anlaşacağınıza eminim.
-Peki gidelim ozaman.
Yol boyu ağzımı açmadım zaten çok da uzak değildi on dakika sonra okulun önündeydik.Arabadan inerken
-Sen bana triplisin farkındayım eskidende böyle yapardın küstünmü konuşmazdın.
-Evet sana tripliyim.Sadece bir mesajıma bakacaktın ben telaşlandım senin için bir şeymi geldi başına diye.
-Oo benim soslu dürümcüğüm çokmu korktu hemde benim için.
Sinirlendiğim yüzümden belliydi .
Arabadan indim Berkayda peşime geldi.
-Sinirlendinmi?
-Evet bana öyle seslenmeyecektin hani.
-Tamam,tamam bir daha yapmam ama söz vermiyorum.
-Peki bende öyle canım sıkılınca sana ortalıkta yavşak diye bağrırım nasıl fikir çok iyi değil mi?
-Aynen çok iyi.
Sesi okadar ciddiydiki bunu ona ikince kez söylemiştim ve tekrar tepki vermemişti galiba üçüncü de patlıyacak.
Okula girdik büyük bir kantini ferah sınıfları güzel bir okuldu ben burayı beğenmiştim.
-Ben beğendim burayı.
-Bende,akşama babanlara bu okula yazılacağını söylüyorsun tamammı.
-Emrin olur şey ama .
-Ne ama gine ne oldu ?
-Okulun adı neydi ?
-Hahaaha bakmadınmı sen ?
-Baksaydım sormazdım dimi ,söyliyecekmisin ?
-YILDIRIM KOLEJİ artık ögrenmiş oldun.
Yüzüne baktıktan sonra okuldan çıkıp arabaya bindik.
-Nereye gidiyoruz ?
-Nereye gidelim.
-Sen sorularıma hep soru sorarakmı cevap vereckesin Berkay ?
-Tamam tamam yeterki sen kızma bilmiyorum.Evinemi bırakıyım seni yoksa biryerlere gidelimmi ?
-Eve getir .
-Peki sen demekki baya triplisin bana, ozaman emriniz baş üstüne.
-Aynen tripliyim sana,bana birşeyler bildiğini söylüyorsun her sefer anlatmanı istiyorum bu sefer bu sefer değil diyorsun.Seni daha tanıma bile tanımıyorum güveniyorum sana senlen işbirliği yapıyorum mesajlarıma cevap vermiyorsun üstüne bide dalga geçiyorsun benlen .
Bana soslu dürümcüğüm diye seslenme dedikçe sesleniyorsun.
Kısık bir seslede ekledim
-Sen tam bir yavşaksın.
-Azra
-Ne oldu ?
Daha arabayı çalıştırmamıştı benim susmamı bekliyordu galiba ellerini direksiyondan çekti ve bana fazlasıyla yaklaştı nefesini yüzümde hiseddebiliyordum bu beni fazlasıyla geriyordu.
-Bana bir daha Yavşak demiyecektin değilmi ?
-Yok canım sıkılınca diyeceğimi sana söylemiştim.
-Benimde canım çok şeyler istiyor Azra ben istediklerimi yaparsam ne olacak ?
-Neymiş istediklerin ve banane .
-İstediklerim ya sensen ozaman ne olacak .
Dahada çok yaklaşmıstı bana burunlarımızın arasında bir santim bile yoktu nerdeyse .
-İstediklerinin içinde ben olmam bir şeyi değiştirmez çünkü sen istiyorsun ben istemiyorum.Artık beni eve getirmisin yoksa benmi gidiyim ?
-Getiririm
Kısıkca ekledi
-İstediklerimide alırım Azra Demir.
Hiç birşey söylemedim .
Yol boyu kendince bir şeyler konuştu ama ben cevap bile vermedim bizim evin bir sokak üstünde beni bırkatı ve eve geçtim.
-Kızım senmi geldin ?
-Evet anne .
-Ee neyaptın bulabildinmi okul ?
-Evet anne üstümü değişip geliyorum.
Odama çıktım üstümü değiştim salona indiğimde babam gelmişti.
-Baba neden erken geldinki ?
-Tamam kızım gidiyorum ozaman .
-Ya baba öyle demek istemedim.
-Anladım kızım şaka yaptığını gel bakalım yanıma .Bulabildinmi kendine bir okul ?
-Buldum baba "YILDIRIM KOLEJİ"
-Evet bugün bende biraz araştırdım iyi bir okulmuş.
-Evet baba yarın kayıt yaptırırmısın sen ben çok yoruldum bugün .
-Tamam kızım birşeyler yiyip öyle çık odana .
-Tamam baba artık büyüdüm ben.
Mutfağa girdim annem sarma sarmıştı bir tabak dolusu sarmayı yedikten sonra odama çıktım.
Aslında fazlada dolaşmamıştık neden bu kadar yoruldumki .
Aldığım kıyafetleri yıkanması için banyoya getirdim sonra telefonumu jarza takıp yatağıma girdim yorganı kafama kadar çektim artık uyuyabilirdim hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MIKNATIS
Roman pour AdolescentsHer zamanki gibi sıradan bir güne başlıyordum. Evden okula , okuldan eve klasik haftaiçi otobüsten inip evime doğru yürüdüm sadece beş dakika sonra evdeydim. Annemin verdiği haberle mutluluktan havalara uçacaktım. Bu sıkıcı şehirden gidiyorduk,ama b...