Sınavın 2. Günü
Bu sabah, her zamankinden daha erken uyanmıştım. Kişisel bakımlarımı bitirdikten sonra, üzerimi değiştirdim. Abimin sınav yerine gitme saati diye ayarladığı zamana, daha yarım saat vardı. Ve ben, çalışma masama geçip, bir kez daha notlarıma göz gezdirdim.
Tanrım, çok heyecanlıydım!
Aradan ne kadar zaman geçti, bilmiyorum fakat abimin kapımı tıklatması, gitme zamanının geldiğini haber veriyordu.
Kafasını, kapıdan çıkartırken konuştu.
"Hazır mısın bakalım?"
Kafamı salladım, son kez notlarıma baktıktan sonra, abimin yanına ilerledim.
"Çok heyecanlıyım."
"Normal." diyerek gülünce, gözlerimi devirdim.
Harika moral veriyordu cidden!
Salona geçerken, abim Yun Hee'yi sordu.
"Yun Hee, çıktı mı acaba evden?"
"Çıkmıştır." dedim, imalı bir şekilde gülerken.
"Yun Hee ile aramızdaki şeyi biliyor musun?" Abimin bir anda söylemesi, şaşırmama neden olurken, ne diyeceğimi bilememiştim.
"Yani, Yun Hee'nin seni sevdiğini anlamıştım ama senin için aynı şeyi söyleyemem."
Abim, cevap vermezken zil çalınca gelen kişinin Ju Kyung olduğunu biliyordum.
"Abi, Ju Kyung geldi. Çıkalım biz de."
Portmantodan ceketimi ve çantamı alırken, kapıyı açtım. Karşımda Ju Kyung ve Taehyung'u görünce, bir an duraksadım.
"Taehyung?"
Abim, arkamdan konuştu.
"Taehyung da gelmek istedi. Hadi, çıkalım. Yun Hee okula gelmiş, bizi bekliyormuş."
Beraber evden çıktığımızda, Taehyung hemen yanımda yürüyordu.
"Gelmene şaşırdım."
"Neden?" Kaşlarını kaldırdığında, gülümsedim.
"Dün gelmediğin için, beklemiyordum."
"Dün, annemi havaalanından almam gerekti."
"Annen mi geldi?"
"Ah, evet."
...
Okul bahçesinden içeriye girdiğimizde, Yun Hee bize doğru geldi. Hemen yanında da Jungkook vardı.
"Selam." Yun Hee konuşunca, abim gülümseyerek cevap verdi.
"Selam. Heyecanlı mısın?"
"Biraz." Ikisi birbirine bakıp, gülümserken ben de Taehyung'a baktım. Gözlerimin önünde, en yakın arkadaşım ve abimin aşkına şahit oluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐎𝐧𝐬𝐫𝐚「 KTH 」
FanfictionAşık olmak sorun değildi; asıl sorun, abimin en yakın arkadaşına aşık olmamdı. @bendis_urania için yazılmıştır. Not: Yaşanmış bir hikayeden esinlenerek yazılmıştır. #kimtaehyung 1✨