Trailer van eyes hier boven⬆️
•Was Molly your sister?•
✖️pov Chantal✖️
Ik voel het zachte bed onder mijn rug en zijn gewicht probeert hij te verminderen door op zijn armen te steunen. "Louis.. ik wil liever niet verder gaan.." Louis glimlacht zachtjes naar me en schuift wat naar voren en drukt een kusje op mijn voorhoofd.
Hij legt zich naast me neer en wikkelt zijn armen rond mijn middel.
"Geeft niets babygirl." Hij plant een kusje in mijn nek en onbewust verlaat er een giechel mijn mond.✖️pov Louis✖️
Ik zie dat Chantal inslaap is gevallen en ik sta op en zet me aan haar bureaustoel. Slapen kan ik nu toch niet. Ik besluit om een brief te schrijven. Een brief dat ze kan lezen als ze het moeilijk heeft. Een brief waar instaat hoeveel ik van haar houd..
Ik zoek tussen een stapel papieren
naar een leeg cursusblad. Er valt een mapje open op de grond. Ik buk me op het weer op te rapen maar de naam op de voorkant van het mapje trekt mijn aandacht.Molly Bradley
Ik open het mapje en een foto van een meisje met blond krullend haar en groene ogen komt tevoorschijn. Allemaal officiële papieren van de politie en van de rechtbank.
De zinnen..
De woorden...
Alles wat er in staat..."Louis? Wat doe je?" Ik zie dat Chantal juist wakker is en zich recht op bed zet
"Wat is dit?" Ik hou het mapje omhoog en ze schrikt. "Hoe kom je daaraan?" Ze staat vluchtig op en trekt het uit mijn handen.
"Dat boeit nu niet! Wat heeft dit te beteken?"
"Gewoon mijn vader werkte bij de politie en deze map is perongeluk tussen mij spullen geraakt.""DAT IS BULLSHIT EN DAT WEET JE ZELF EVEN GOED!"
Ik zie dat ze schrik van mijn reactie doordat ze wat naar achtere stapt.
"Molly Bradley... Chantal, jij bent Chantal Bradley.. Was Molly is zus?""ZEG GEEN WAS LOUIS!"
Ik zie dat de tranen over haar wangen lopen en dat ze op het bed gaat zitten.
"Chantal... leg me dit alsjeblieft uit... waarom ligt dit hier.. wat gebeurt er hier.. leg het me alsjeblieft uit.."
"Dat is niet de enige map over het onderzoek Louis.." ze staat op van het bed en stapt naar haar prikbord en haald het van de muur.
Op de achterkant van het prikbord is een rode map vast gemaakt die ze er af haald en voor me houd.
"Dat daar wat jij hebt is de officiële map, van de politie. En deze.. deze is van mij."Hiiii lovies😘
Dit staat al een paar dagen hier zo en ik heb lang getwijfeld om dit te plaatsten omdat dit een hele twist geeft🙈 but yeah sorrynotsorry🙌
Big love❤️
JE LEEST
Eyes. ||•Louis Tomlinson•||
FanfictionIk kan niet in andermans ogen kijken.Ogen kunnen te veel vertellen zonder dat je het wilt.Ze kunnen je veraden als jij eigenlijk wel het laatse snoepje genomen hebt.Ze kunnen je veraden wanneer je zegt dat je niet verlieft bent op die ene jongen.Maa...